Ik heb m laten maken bij 3D print 4u. Is me goed bevallen!
@Minnepin @Unquestionable ah thanks ik ga de websites eens uitpluizen! Welke afmeting hebben jullie gekozen voor het beeldje? De meeste sites die ik nu heb bekeken kunnen vanaf 12 cm. Maar dat lijkt me zo klein.
Ik heb het laten doen bij Gravida en hij is super mooi geworden. Heb maat 15 in brons genomen. Levertijd was wel lang, ongeveer 3 maanden geloof ik.
De mijne is 15 cm. Dat vind ik persoonlijk groot genoeg haha
Heeft iemand nog een leuke cadeau tip voor mān dochtertje die eind volgende maand 2 wordt.
We zaten zelf te denken aan een loopfietsje, maar twijfel een beetje of ze dat wel leuk gast vinden.
Vorig jaar een miniland pop gekocht, naar aanleiding van tips hier. En dat was en is een groot succes, ābabyā is het enige speelgoed waar ze elke dag mee speelt.
Ja loopfiets is leuk! Of een step?
Een buggy voor de pop is hier een hit, en ik wil binnenkort gaan kijken voor een bedje want ze is nu de hele tijd met handdoeken in de weer voor ābeebie slapenā
Of een watertafel of huisje voor in de tuin ofzo?
Kinderwagentje voor de pop hebben we al. En een bedje krijgt ze van mān ouders. Dus dat was wel een goede tip haha.
Speelhuisje maakt ook nog een goede kans. Maar dan wordt onze tuin een beetje overgenomen haha. Er staat al een grote glijbaan en van mān schoonouders krijgt ze een zandbak.
Ik ook bij Bellyprint tijdens mijn eerste zwangerschap. Super blij mee. Zij hebben voorbeelden staan en dan kun je ter plekke de maat beslissen. Ik heb de meest gekozen maat, weet even niet het aantal cmās maar vond die andere weer te groot. Echt een klein kunstwerkje is het vind ik.
Samenvatting
Ze verzachten bepaalde lijnen en bv je tepels iets en als je wilt ook nog verder (bv dat je helemaal geen tepel meer ziet). Ik heb er voor gekozen trouwens om mijn glucosesensor erop te laten maar die had ze ook eraf kunnen halen. Maar hoort echt bij mij en dankzij dat ding heb ik 2 gezonden kindjes op de wereld kunnen zetten. Bij bellyprint maken ze de fotos en dan kijken ze samen met je op de computer wat ze verzachten en hoe, heel leuk en grappig om te zien!
Mocht je voor een step gaan - wat wel echt een leuke is voor die leeftijd is Scoot & Ride. Dat heeft ook een zitje. En anders een poppenhuis, Schleich dieren sets, keukentje?
Heeft iemand hier wel eens zoān klamboe gebruikt? Mijn kind wordt helemaal aan gort geprikt, maar ik ken hem en denk dat hij een gewone klamboe van het plafond zou trekken. Maar ik weet niet of dit nou veel handiger is. Hij is 1,5 dus ik denk niet meer dat hij echt verstrikt zou raken, maar ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij het sloopt.
Ik heb deze voor mijn klauteraar, werkt prima!
Misschien is dit een rare vraag, maar ik ben benieuwd naar ervaringen haha. Hebben jullie de kinderwagen veel gebruikt? Wij gaan deze week oriƫnteren voor een kinderwagen maar ik vind het zo lastig. Ik wil er sowieso geen 1000 euro aan uitgeven ofzo maar ben een beetje een budget aan het bedenken. Ik zou het echt zonde vinden als ik er bv 700 euro aan uitgeef en uiteindelijk gebruiken we de kinderwagen amper. Ik snap dat het heel persoonlijk is en ook aan de baby ligt (misschien vindt de baby het wel helemaal niet fijn in de kinderwagen).
Wij hebben hem echt heel veel gebruikt. Sowieso bijna elke dag om te wandelen en vaak ook voor slaapjes. Maar ik heb onze baby dan weer heel weinig in de draagdoek gehad.
Ik heb geen kinderwagen gekocht en deed de eerste drie maanden alles met de draagdoek. Daarna hadden we de Easywalker XS gekocht, met de speciale ābaby-cotā erin. Dat is eigenlijk meer een reisbuggy, maar wij vonden dat echt prima werken.
Best wel veel en nog steeds. Voor wandelen en dutjes.
Als klein babietje kon ik bijvoorbeeld rustig eten terwijl ik met mijn voet de kinderwagen heen en weer wiegte. En op visite kon ze daar dutje in doen.
Waarom kijk je niet op marktplaats? Daar staan hele mooie, amper gebruikte wagens op voor hele leuke prijsjes.
Bijna dagelijks tijdens mijn verlof, zowel bij nummer 1 als nu bij 2. Gebruik de draagdoek ook heel veel (dagelijks). Ook met wandelen, als ik bv geen zin heb in de dubbele wagen dan doe ik K. in de wagen en R. in de doek.
Je kunt ook bij winkels als mamaloes kijken evt, daar hebben ze ook goedkopere wagens maar dat zijn dan niet de ābekendeā merken. Of via marktplaats of een oude kleur kopen die eruit gaat zoals wij hebben gedaan. Wij hebben een easywalker harvey en toen wij die kochten was de harvey2 net uit. Doordat wij dus de oude kleur kochten hebben we voor de hele set inc regenhoezen, hoogteadapters en adapters voor de maxicosi ā¬500,- betaald ipv ā¬900,-.
Hangt ervan af of jij en je partner het kind gaan dragen of niet. Zo ja, dan lijkt mij een kinderwagen overbodig en kun je beter een fijne buggy aanschaffen. Wij zelf droegen nauwelijks en hebben veel aan onze luxe kinderwagen gehad. Joolz Geo. Hebben tot aan zn 2,5 jaar gebruikt.
Heel veel! Iedere dag, bij zowel M als J in de babytijd. Wij hebben een Joolz Day 2 en gebruiken die nu al bijna 2.5 jaar. M zat er ook nog prima in tot J geboren werd.
J slaapt er altijd in overdag en als we naar buiten gaan ligt hij er ook in. Ik ben geen type voor een draagzak, vind dat niet lekker zitten.