Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Had hem liever niet gekocht en later gewoon een buggy. M’n zoontje wilde er niet in, alleen maar krijsen en gillen, dus al heel snel gaan dragen (ook zomerkindje). Toen het zitdeel erop zat gebruikten we hem wel iets vaker, maar dat kon met een buggy heel wat geld besparen.

1 like

Ik vrees dat ik je moet teleurstellen, dat ga je er hoogstwaarschijnlijk niet meer uit krijgen. Dat is mij althans bij geen enkel kledingstuk gelukt tot nu toe :sob:

@Hetty gelukkig een shirt van vorig jaar zomer die ze vd week aanhad omdat het zo heet is dus die past ze deze zomer niet meer. Maar nog steeds zonde :frowning: heb het nu in een emmer vanish staan kijken of dat nog wat doet. En voortaan maar alles eerst goed uitspoelen nadat er met bellenblaas is gespeeld!

Het enige dat hier hielp was ossengal en dan het blok. Koud maken, boenen, uitspoelen, boenen, repeat haha. Niet bij alles gelukt, maar wel aantal dingen kunnen redden of toonbaar genoeg kunnen maken.

Oh dat heb ik in de kast liggen zon blok dus kan ik morgen ook nog wel proberen!

1 like

Wij willen starten met vaste voeding maar op welk tijdstip doen we dit best? Tussen voedingen in? voor een voeding of juist na?

Doen jullie je baby een zonnebril of zonnehoedje op als ze buiten spelen? Of niks? We zitten nu in de tuin en het is echt heerlijk. :sunglasses:
Oh en zo ja, welke raad je aan?

Ik doe dat soms we als het licht scherp is en ik zelf ook een zonnebril op doe. En toen we op de slee gingen ook. Wij hebben er een van Doky/Babybanz

1 like

Iemand die dit herkent van de Tripp Trapp? We willen het harnas bevestigen maar hij lijkt te smal en ik kan niet zien of en hoe we het breder kunnen maken. Herkent iemand dit?

Bij ons zit het ook zo vast. Ik zie zo snel geen mogelijkheid om ben groter te maken, maar hij past bij ons dus wel. Vreemd!

Iemand tips voor een wagen om mee te nemen als je gaat joggen? Liefst een duo.
Ik heb de Thule urban gilde gezien, maar die vind ik erg duur, en ook maar voor 1 kindje geschikt. Ik zou ze graag allebei meenemen

Ja dat is die thule gloeide duo, zelfs tweedehands zijn die nog super duur. Zo’n fietskar ga ik me eens in verdiepen idd, thx!

Ik kan K. hier helaas niet de schuld van geven want die was niet thuis…

Samenvatting

Ff kijken of het te lijmen is, maar het is het stukje waarmee hij aan de houder hangt en wil ook niet dat ineens dat hele ding op R. valt. Maar goed waarom ik dit hier post;

Iemand tips waar ik zon muziekdoosje die draait voor de boxmobiel kan kopen met een aan/uitknop ipv zon opdraaiding? Ben een beetje klaar met iedere 2 minuten dat ding op moeten draaien, dus als er dan toch een nieuwe moet komen

(Heb ze bij ome Ali gevonden voor 80ct en van die dropshippers die er dan €16,- voor vragen maarja dat duurt weken…)

Een Tiny Love? Staan er ook veel op Marktplaats van volgens mij

Ooh daar kan ik ook nog wel eens kijken idd. In principe hoeven we alleen zo’n nieuw doosje, de rest is nog heel en prima dus vind het beetje zonde / niet zo duurzaam om dan maar een compleet nieuwe mobiel te kopen. Maar kan idd eens op marktplaats en vinted kijken :blush:

Mijn man heeft er eentje op Amazon gekocht omdat hij het opdraaien beu was. Er zitten stickers bij die je erop kan plakken zodat het geen wit blokje is.

Hij is door het terugzoeken nu overigens heel enthousiast dat er eentje is die een afstandbediening heeft en volumeregeling haha

1 like

Ooh top :ok_hand:t3: Weet je nog hoe de levertijd was Zijn namelijk precies dezelfde foto’s als op ali dus ben beetje bang voor dropshipping en dat het dan alsnog weken duurt.

Ja toen hij verder keek naar die tweede stond daar inderdaad bij dat het uit China oid kwam… die eerste die wij hebben was er na een paar dagen!

1 like

Ik wil graag voor mijn zoontje zo iets kopen voor als we op vakantie gaan (als we überhaupt mogen) en voor het zwembad hier in Nederland.

Maar ik vind ze zo lelijk! Die felle kleuren en printjes. Zijn er hier ook andere van ?
Ze lijken me namelijk wel heel erg handig en veilig.

1 like

Gewoon kopen :wink: ze zijn echt top! Ik heb een eend en een haai en kinderen vinden het helemaal leuk.
Ik weet dat ze ook op aliexpres verkocht worden maar persoonlijk zou ik daar nooit zwembandjes kopen waarvan je niet weet of/hoe het getest is qua veiligheid.