Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Iemand tips hoe je oude, gele melk vlekken uit kleertjes krijgt? Heb een aantal dingen met vlekken gekregen en wil kijken of ik ze eruit kan krijgen. Maar met de spuitbus van Vanish lukt het tot nu toe niet.

Zodra die gaat schijnen ga ik het proberen haha!

Eventueel de vlek nog even voorbehandelen met zo’n blok ossengalzeep (kruidvat merk heet dr beckmann ofzo). Nat maken, ossengalzeepblok erover, flink ermee boenen, uitspoelen, nog een keer dat blok erover, dan wassen en dan in de zon laten drogen idd!

(@LunaLovegood postte jij niet in een ander topic iets over vieze boorden? Wilde daar ook nog op reageren of je deze combi al had geprobeerd :slight_smile:)

1 like

Ja klopt, dat vond ik ook al. Het soort vaatwastabs maakt hier wel iets verschil. Die van Sun laten een sterkere smaak achter dan jumbo eigen merk.

1 like

Ik vind deze schoenen echt geweldig, maar wil echt geen €100 betalen voor die paar maanden dat ze in deze maat zit. Weet iemand nog leuke schoenenmerken die hier op lijken? Of die überhaupt wat neutraler zijn en niet zo schreeuwerig met kleuren en printjes enzo?

3 likes

Donsje. Kost ook wel wat, maar die kwaliteit is zo goed dat er 2 kinderen mee kunnen doen (mocht dat relevant voor je zijn).

Maar die zijn net zo duur als die schoenen van Petit Nord, vind dat echt wel veel geld. Donsje is ook niet mijn smaak, vind dat niet echt neutrale schoenen met die dieren-figuren erop enzo. Zoek echt een beetje aardse kleuren, geen panterprintjes enzo.

Elefanten heeft veel effen en neutrale kleuren!

1 like

Ja snap wat je zegt. Je hebt een boel modellen van die met een dierenvormen. Ik heb zelf Pina Caramel, die is heel basic. Want houd daar zelf ook niet van. Nog steeds duur, maar het blijft qua leer echt mooi, merk ik. En met een keer Glamour Day (of Vogue night, weet niet meer) toen 25% korting op gekregen. Was al met al dus prima investering want voor 2 kinderen.

Heb je al op vinted gekeken? Ik heb zoiets van donsje gescoord voor 15 euro en ze zagen er nog top uit, heel veel plezier van gehad

Deze misschien:

2 likes

Nee nog niet, kan ik nog wel doen. Thanks voor alle andere tips!

1 like

Ik ben echt zo’n fan van dit merk. Echt niet kapot te krijgen en dan die rubberen neuzen die je niet stuk gekropen krijgt. Ik word de @FrauHelga van de Elefanten denk ik.

5 likes

Jaaaa Elefanten is fijn!

Vergeet de prima prijs niet :ok_hand:t3:

Echt de beste €16 die ik vorige week uit heb gegeven :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

2 likes

Ik kan ze alleen online niet meer vinden, die met die rubberen neuzen. Mijn kind heeft ook nieuwe schoenen nodig

Stukken zachter dan het muziekding wat eigenlijk bij onze mobiel zat. Hoef de tv er nu niet meer harder door te zetten zeg maar :wink: goede wat @Qwerty123 over nog iets over het geluid plakken, heb ik ook bij het weinig speelgoed gedaan met batterijen wat we hebben ivm het mega harde volume :joy:

Als slaapliedje weet ik niet want hij stopt niet vanzelf. Hij blijft maar doorgaan tot je hem weer uitzet. Als R. moe is valt ze er wel prima bij in slaap trouwens en ze blijft dan ook rustig een uur eronder slapen zoals vanmiddag. Maar dan staat het muziekje ook een uur aan dus :joy:

Onze babyfoon heeft ook de functie om liedjes af te spelen, daar kun je het volume bepalen en die gaat na 10 minuten ofzo uit geloof ik. Weet niet of dat evt iets is?

Haha heerlijk hoe het eigelijk begon met de luiheid van mijn man om dat ding elke keer weer op te draaien :rofl::rofl: hij is best trots nu op zijn vondst

4 likes

Zijn dit soort slippers nou handig in de zomer?

Heb de stiekeme hoop dat ze die zelf aan/uitkrijgt. Ze is in juli 2.