@Ovenschaal haha ik doe het ook wel eens, maar na een minuut ofzo begint ze dan gewoon weer. Of een muziekje aanzetten (maar dan gaat ze staan dansen en niet meer slapen). Ook wel eens als ik bv eerst nog even naar de wc wil, dan zeg ik mama komt zo meisje. Ze is dan heel even stil, tot ze door heeft dat ik niet meteen kom en gaat dan dus weer jammeren.
Van de week was mn man der aan het verschonen en toen lag ze zo te jammeren en te doen, heb ik vanaf beneden het muziekje aangezet. Hij zat tegen het plafond, zij begon meteen te lachen en in der handen te klappen.
@Grey ik heb in mijn vorige zwangerschap die van H&M gekocht en die vind ik iig geen aanrader, maat M (doe ik normaal ook bij joggingbroeken, heb maat s-m) maar die band zakt steeds af en dan zakt dat hele ding naar beneden. De 10 minuten voor dat gebeurt zit hij wel chill, maar zelfs nu met 34+3. Heb nu een pyjama van Lidl gekocht, top is mwah (valt steeds open) maar die broek die erbij zit is wel heel fijn en chill en kan ook voor joggingbroek door.