Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Ik heb die falke sokken nog steeds niet in K. haar maat (20 zit ze nu in) gevonden :frowning:

Ik had toen een Opel Corsa model 2010, goed vergelijkbaar met de polo. De Joolz GEO 2 paste met onderbak zonder de voorste wielen plat in de kofferbak. De bovenbak legte ik er dan plat op. Ik had het ook getest voor het kopen, haha. Toch wel essentieel om te weten of het past en hoe.

1 like

Ik heb geen VW Polo maar ik vind wel dat bij de Geo2 in ieder geval de grote wielen er makkelijk af kunnen. Dan heb je ook direct veel meer opties. De kofferbak van de Polo ziet er ook niet heel mini uit, in ieder geval groter dan die van de Up en daar past het onderstel ook in zonder wielen. De reiswieg is wel wat minder handig maar die gebruik je ook maar zes maanden ongeveer. En je kunt eventueel je autostoeltje op het onderstel zetten voor korte wandelingen.

Denk het :see_no_evil:? Onze Kia is wel zo’n 8-9jr oud nu.
Maar ik houd de hoedenplank er idd wel op. We hebben de VW specifiek uitgezocht zodat de kinderwagen er met bak en al in de lengte in kan. Zodat we nog daarnaast boodschappen oid kwijt kunnen :joy:

Zijn echt met die joolz toen naar auto zaken geweest :joy::see_no_evil:
En die mensen steeds: “oh is dat de enige wens van mevrouw?”
Fck you. Het is ONS kind :grimacing:

1 like

Hier de kerst sokken van de action haha. Blijven perfect zitten en ze zijn ook erg leuk natuurlijk.

3 likes

Bedankt voor de reacties allemaal! Toch maar eens een dagje plannen om wat wagens te testen en passen.

@Chesirecat ik heb een VW Up en daar past mijn Joolz Day 3 prima in als ik het wiel eraf haal.

Wat is jullie ervaring met universele voetenzakken? Wij hebben namelijk de Easywalker buggy XS en ik heb het idee dat die een behoorlijk stuk kleiner/smaller is dan de gemiddelde buggy. Tips voor fijne voetenzakken voor buggy’s (liefst niet te duur) zijn sowieso welkom!

Wij hebben een voetenzak van Little Dutch (die van rond de 40€, teddy voering en mrt een gestikte ruit erop) en die past zowel goed in de easywalker harvey (wagen) als in onze buggy (chico liteway).

1 like

Ik heb dezelfde buggy en daarin hebben wij een voetenzak van prenatal eigen merk. Is wel al 2 jaar oud.

1 like

Ik zit te azen op een Tula Free to grow op marktplaats maar het wil niet lukken. Nu de black friday deals in de gaten aan het houden maar dat lijkt ook niet echt op te schieten. Kennen jullie actieve Facebookgroepen?
Ben ook wel bang dat ik genept word als ik via Marktplaats koop. Of moet ik toch ook maar aan Vinted :thinking:

Dan ga ik daar binnenkort even kijken

Er staan aardig wat op vinted! Ik zou daar inderdaad even kijken.

1 like

Ik heb vorig jaar wel gekocht met BF deal geloof ik, dus misschien toch nog even tot vrijdag wachten?

1 like

Bij Tula zelf? Ga het sowieso even afwachten dan!

Ja bij Tula zelf inderdaad, voor €60 toen in de aanbieding.

1 like

Oeps same here. Ik hoop dat we hem niet verpest hebben :grimacing:

Oeh ik hoop het ook. Ik zag op hun insta een kortingscode, maar die geldt niet op de EU website

Ja deze hebben wij nu ook, die houden ze echt goed aan!

Hebben jullie nog aanraders voor een muts + sjaal/col voor een peuter in een normale prijs? Gewoon in een neutrale kleur, dus groen/blauw/donkergrijs of zwart.

Ik kom wel leuke dingen tegen, maar alleen voor naar mijn mening te hoge prijzen.