Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Bedankt voor de reacties allemaal! Toch maar eens een dagje plannen om wat wagens te testen en passen.

@Chesirecat ik heb een VW Up en daar past mijn Joolz Day 3 prima in als ik het wiel eraf haal.

Wat is jullie ervaring met universele voetenzakken? Wij hebben namelijk de Easywalker buggy XS en ik heb het idee dat die een behoorlijk stuk kleiner/smaller is dan de gemiddelde buggy. Tips voor fijne voetenzakken voor buggy’s (liefst niet te duur) zijn sowieso welkom!

Wij hebben een voetenzak van Little Dutch (die van rond de 40€, teddy voering en mrt een gestikte ruit erop) en die past zowel goed in de easywalker harvey (wagen) als in onze buggy (chico liteway).

1 like

Ik heb dezelfde buggy en daarin hebben wij een voetenzak van prenatal eigen merk. Is wel al 2 jaar oud.

1 like

Ik zit te azen op een Tula Free to grow op marktplaats maar het wil niet lukken. Nu de black friday deals in de gaten aan het houden maar dat lijkt ook niet echt op te schieten. Kennen jullie actieve Facebookgroepen?
Ben ook wel bang dat ik genept word als ik via Marktplaats koop. Of moet ik toch ook maar aan Vinted :thinking:

Dan ga ik daar binnenkort even kijken

Er staan aardig wat op vinted! Ik zou daar inderdaad even kijken.

1 like

Ik heb vorig jaar wel gekocht met BF deal geloof ik, dus misschien toch nog even tot vrijdag wachten?

1 like

Bij Tula zelf? Ga het sowieso even afwachten dan!

Ja bij Tula zelf inderdaad, voor €60 toen in de aanbieding.

1 like

Oeps same here. Ik hoop dat we hem niet verpest hebben :grimacing:

Oeh ik hoop het ook. Ik zag op hun insta een kortingscode, maar die geldt niet op de EU website

Ja deze hebben wij nu ook, die houden ze echt goed aan!

Hebben jullie nog aanraders voor een muts + sjaal/col voor een peuter in een normale prijs? Gewoon in een neutrale kleur, dus groen/blauw/donkergrijs of zwart.

Ik kom wel leuke dingen tegen, maar alleen voor naar mijn mening te hoge prijzen.

Op IG zag ik bij zeeman leuke setjes voorbij komen. Ik heb helaas geen zeeman in de buurt. Ik hoop dat vrijdag de sjaals mutsen in de aanbieding zijn voor mn kleuter.

Staan ze ook niet in de webshop?

Ik heb deze besteld op Ali. Nog niet binnen, maar een vriendin heeft deze al wel in gebruik bij haar zoontje van 2 jr. Het past echt goed en ziet er netjes uit. :ok_hand:

Afbeeldingen

Linkje

https://a.aliexpress.com/_BSPXhR

1 like

Oh ja top!!! Ga ik morgen ff goed naar kijken :blush:

Kan een maxi cosi verkleiner in de wasmachine? Ik heb hem uitgeleend en smerig weer teruggekregen… laatste keer dat ik hun iets leen. Er zitten allemaal ingedroogde melkvlekken in, terwijl ik hem schoon had meegegeven. Iemand ervaring met dat ding in de machine? Er zit wel iets hards in namelijk, het is niet alleen stof. Het is van een maxi cosi rock.