Lastig hè? Wij moesten abrupt stoppen omdat ze al vroeg kon rollen. Was een week doorbijten en toen was ze er redelijk aan gewend. Ze sloeg nog wel vaak de speen uit haar mond maar het echt wilde bewegen nam toen af. Weet nog zo goed dat ik toen ook echt me wel heel radeloos voelde. Heb de eerste 1 of 2 nachten de hele nacht haar hand vast gehouden (heb haar speciaal daarvoor weer in de cosleeper gelegd), zo had ze in ieder geval 1 arm minder waarmee ze kon bewegen en dat hielp.
CB verklaarde me voor gek, ‘u moet haar gewoon laten huilen mevrouw’. Tuurlijk joh, dacht het niet.
Geen tips dus, maar ik weet dat het lastig is!
Mbt tot slaapzakken, ik ging ook nieuwe slaapzakken kopen toen ze bijna in de overgangsmaat zat. Heb toen de grotere gekocht en die met de hand in de nek een stuk ingenomen. Als het te krap wordt (volgende winter denk ik) haal ik dat los en dan kan ze ze nog een seizoen gebruiken (dit is de theorie, hoop dat het werkt
)
Vraagje voor moeders met kinderen die al wel stukjes eten, maar nog geen kiezen hebben.
Mijn dochter eet over het algemeen grof geprakt eten, dat zie je dus terug in haar poep. Stukjes wortel, dat idee. Is dat bij jullie kinderen ook? Vriend zegt dat we echt naar een dokter moeten want ze verteert haar eten niet goed. Het lijkt mij normaal als je je eten niet kunt vermalen? Het zijn echt geen hompen, dat krijgt ze natuurlijk ook niet weg zonder kiezen. Even advies hier vragen voordat ik weer zeg dat hij zich aanstelt