Ja ik kan het hele dossier wel opvragen maar zo nodig hoef ik het niet te weten. Ik ben al tot de conclusie dat het waarschijnlijk ‘gewone’ weeënremmers zijn geweest.
Wat zijn jullie tips om een baby van 7 maanden zelf in slaap te laten vallen?
Hij valt nu aan de borst in slaap maar de nachten zijn zo kut en hij wordt vaak wakker en wilt dan alleen aan de borst terug in slaap vallen.
@June88 en @Zeezout en anderen, weet niet meer wie allemaal: vanochtend geen ochtendfles gegeven, kind vond het dikke prima Note to self: niet meer zo druk maken over dit soort dingen en gewoon doen.
Haha knap dat je het geprobeerd heb! Fijn dat het zo goed ging!
Hier durfde ik het nog steeds niet aan maar ik ga vanavond proberen om geen avondfles meer te geven. Als ik het aandurf
Hahahaha komt ook omdat ik door die kutnacht pas om 8.15 wakker werd terwijl ik met kind om 8.45 de deur uit moest, dus we hadden heel veel haast.
Haha soms helpt het universum gewoon mee
Verloskundige praktijk bergweg noord
Ik vond mijn praktijk (zwanger &zo) goed. Niks bijzonders, allemaal aardig en kundig.
Aha, oké!
Ik kan je niet uit eigen ervaring een verloskundige aanraden, maar ik vind de YouTube filmpjes van de Verlosmoeder heel leuk. Zij is verloskundige in Rotterdam bij https://www.verloskundigenzuidwijk.nl/
Ja hier.
Ik gooi het bij M gewoon in zijn drinken overdag. Dus bij de ranja in.
Ik vind de waterpokken echt de hel. Ben wel blij dat we er vanaf zijn. M was echt een week ziek. Heel veel huilen en alleen bij mama hangen. Ik was gesloopt.
Echt wat een klote dingen
Lijkt me ook heel zielig. Denk toch dat het geen pokken zijn of kan het zijn dat je er maar een paar hebt? De bultjes zaten er donderdag en er is niets bij gekomen. Ze krabt ook niet.
Voel me zo’n domme moeder maar ja ze komen niet met een handleiding. Onze dochter is nu 2.5 week oud en snachts regelmatig onrustig. Mijn man zegt dat ze als ze dan op hem ligt wel rustig is. Ze heeft natuurlijk nog die geborgenheid nodig en die bieden we haar ook graag. Maar ik vroeg me af of een inbakerdoek/slaapzak zou kunnen helpen. Maar welke kies je dan? Ik zie puckababy piep of zo’n ding van meyco. Op basis waarvan kies je zoiets? Haha. Of kies je gewoon iets en probeer je dat uit. Iemand tips?
Haha omg dat ik daar niet aan heb gedacht. En ik ben nog wel kraamverzorgende maar goed idee! Ga dat vanavond idd proberen.
Bij ons kan je bij het consultatiebureau ook verschillende inbakerdoeken lenen om uit te proberen.
Waar sliep of slaapt jullie pasgeboren baby overdag? Maakt dat de eerste weken nou echt al uit of is het meer wat je zelf fijn vind?
Gewoon doen wat werkt. Als dat in de wandelwagen is, prima. Als dat op jou is, prima. Als het in het ledikantje is, prima. Als dat in een draagdoek is, prima. Of alles van het voorgaande, ook prima.
Niks moet, gewoon uitproberen wat werkt voor je baby en jou.
Ik zag gisteren zelf ook nog een nunki (?) lakentje van fedde en kees. Dat zag er ook wel handig uit, maar waren wel erg duur
@anon37686689 hoe ging/gaat het met 1 slaapje? Hopelijk helpt dat! En als je er zelf niet uitkomt kan je misschien nog een slaapcoach proberen! Alleen al het feit dat iemand anders zegt wat je kan doen, gaf mij toen heel veel rust.