@Suikerklontje @poesch Dank jullie wel. Ik had het ook nog even daar gevraagd en zij zeiden ook dat dat gelukkig niets uitmaakt. Dus dat is één kopzorg minder
De ander gooi ik er ook even in want ik merk dat ik me momenteel zoveel druk aan het maken ben. Zoals ik zei is I al een tijdje van virus naar virus aan het gaan en was het even rustig, kwamen de tandjes om de hoek kijken. Nu zien we dat hij veel zn handjes in z’n mond stopt en met z’n lippen een gekke beweging maakt. We voelen ook een klein puntje, maar het zijn zn eerste boventanden dus waarschijnlijk zullen ze weer als een paartje komen. Maar, wat dus het probleem is, is dat hij al een paar dagen niets aan vast voedsel wil eten. Ten einde raad zijn we maar weer even een extra fles gaan geven, omdat ik anders bang ben dat hij écht te weinig binnen krijgt. Hij heeft ook ontzettende diarree. Is dat niet eten (vast voedsel) iets dat meer herkennen? Zelfs de dingen waar hij normaal echt gek op is gaan erg moeizaam. En hoe lang kan dit aanhouden? Hij is bijna 1 en vrij laat met zijn tandjes. Hij heeft alleen zijn twee eerste ondertandjes nog maar.