Heeft iemand ervaring met een elektrische kruik? Ik vind die kruiken met heet water doodeng maar werken die elektrische kruiken wel oke?
Ja ideaal! Hup in de oplader en een paar minuten later perfect warm.
1 x een water kruik gebruikt. Wat een kloteding. Meteen mân klauwen verbrand.
Thanks! Heb je nog een aanrader qua merk of type?
Wij ook! Heel fijn ding. Hebben hem maar een paar dagen gebruikt omdat baby zich heel vlot zelf warm kon houden. Maar vind hem voor mezelf eigenlijk ook wel lekker.
Ja hoor. Al wil je 5 dagen op rij met vrienden eten na werk. You do you girl. Zolang jij, je kindje en je partner blij zijn met hoe het gaat, moet je dat lekker doen.
Hoe is/was jullie contact met je leidinggevende tijdens je verlofperiode? Ik ben van plan om zoân 5 maanden met verlof+vakantie te gaan, nu liet mijn leidinggevende al vallen dat ze het wel leuk vindt om regelmatig even te face timen. Persoonlijk zit ik daar helemaal niet op te wachten, ik dacht zelf meer tegen het einde van verlof even contact te hebben over de praktische zaken omtrent mijn terugkeer en natuurlijk gewoon een berichtje dat de baby is geboren. Is regelmatig contact met je leidinggevende gebruikelijk tijdens je verlof of ben ik gewoon asociaal als ik dat wil afhouden?
Soozly. En 2 aanschaffen is ook handig.
Ik heb niet echt contact gehad met mijn leidinggevende gedurende mijn verlof. Vlak voor het einde van mijn verlof is ze nog wel op kraamvisite gekomen.
Als je er niet op zit te wachten, niet doen. Mijn leidinggevende appte richting de uitgerekende datum hoe het ging. Daarna belde ik zelf toen ik was bevallen en ben na 2 maanden met de baby naar kantoor geweest, had geen zin in alle collegaâs op kraamvisite. Ze belde me richting dat ik moest werken nog een keer over ouderschapsverlof, dus wel iets praktisch. Dus af en toe contact maar facetimen zou ik ook echt geen zin in hebben.
Gewoon meteen in het grote bed. Mijn zoontje had samen met mijn man het bed in elkaar gezet, vond hij helemaal geweldig. En toen meteen erin geslapen ging meteen goed.
Niet doen als je er geen zin in hebt! Ik zat ook op werk gerelateerde groepapps op mijn privĂ© telefoon, ben daar mooi uit gegaan. En tegen mân vervanger gezegd dat ze (na een weekje) bij vragen bii de leidinggevende terecht kon.
Ze mochten het mooi even uitzoeken zonder mij
Ik heb tegen een collega, waar ik het heel goed mee kan vinden en die normaal heel strikt is in de scheiding werk/privĂ©, gezegd: als je er Ächt niet uit komt bel je me maar.
Zij nam een belangrijke taak van mij over, maar goed daarvoor was ook gewoon een helpdesk bereikbaar. Ik had dus niet verwacht dat ze me iedere maand minstens 1x zou bellen.
Heb er regelmatig wat van gezegd, dan ging het weer even goed, maar heb echt spijt gehad van mijn opmerking.
Overigens alle uren die ik in mijn verlof aan werk heb besteed, al was het maar 10 minuten, heb ik naar boven afgerond en dubbel opgeschreven. En dan vond ik nog dat ze er goed vanaf kwamen, maar als je me zo hard nodig hebt mag daar wel iets tegenover staan vind ik
Nee helemaal niet maar wij zijn een kleine afdeling en mijn manager is echt van het persoonlijke contact en verbinding maken met elkaar. Wat op zich wel goed is maar daardoor gaat ze soms ook de grenzen over en het is best lastig om dit aan haar duidelijk te maken zonder dat zij zich dan beledigd voelt.
Maar goed, ik lees hier dat het dus niet normaal is dus ga dat ook aangeven!
ik heb sinds kort
dit ding gekregen, en ik vraag me af of jullie zoiets fijner vinden of gewoon een campingbedje meenemen?
we hebben het campingbed een paar keer meegenomen en dat werkte goed, kon gewoon dr eigen beddegoed om het matrasje doen zodat het naar dr eigen bed rook en het is natuurlijk hetzelfde idee als dr bed
die tent is natuurlijk 20000 keer makkelijker om mee te nemen en op te zetten, maar ik vraag me af of ze dan snapt dat ze daar moet slapen"??
het antwoord is dat ik het zelf moet proberen maar vroeg me af wat jullie doen
- tentje
- campingbed
0 stemmers
Tot haar eerste verjaardag gebruikten we het tentje veel. Makkelijk mee te nemen en lekker licht. Ze snapte goed dat ze erin moest slapen, ging eigenlijk prima na twee keer proberen oid. Eigen slaapzakje en knuffel en een hydrofiel om het matrasje (die ze thuis bij haar hoofdeinde heeft liggen als soort kussensloop, dus rook ook vertrouwd).
Nu ze groter is en graag zit / staat in bed, gebruiken we het campingbed. Maar heb ook vriendinnen die nog steeds met succes het tentje (de peutervariant) gebruiken.
Ik ben misschien te laat begonnen met het tentje, maar het was hier een regelrechte ramp haha. Hij stuiterde met tent en al weg. Het leek mij ook zo ideaal!
Ik had ook alleen laten weten wanneer baby geboren was en week voor ik begon even gebeld over hoe en wat.
Tussendoor wel met wat collegaâs geappt hoe het ging maar niet facetimen. Meer uit interesse.
Daar is de band ook wel naar.
Maar wekelijks facetimen zou ik niet doen.
Ik had gezegd tot aan de baby lees ik af en toe mn mail op mijn telefoon en stuur ik e.a.door indien nodig.
Ik had wel verwacht dat mijn manager mij zou bellen, omdat vaak niet de details weet, maar heeft ie niet gedaan. Dat weigerde hij omdat ik van hem van mijn verlof moest genieten. Hij had zelf ook net een kleine gekregen dus zal er vol in.
Wat is een handige âzwembandâ voor een baby van zes maanden? Zoân Puddle Jumper is pas voor later, toch? Ik zie veel van die banden maar lijkt me dat ze dan amper contact hebben met het water.
Echt jammer dat je niet zonder mag zwemmen zoals tijdens het babyzwemmen. Dat vind ik het leukste, maar ik snap dat toezicht dan heel lastig wordt.
Wij hebben voordat we het tentje bij vrienden gingen gebruiken hem een paar keer in de woonkamer op gezet zodat hij zân korte dutjes daarin deed ipv in de box, zo kon hij wennen aan het tentje.
En hebben meteen de peutervariant gekocht ipv babyvariant, hij ligt sinds 6 weken oud in een ledikant dus was wel gewend om in iets âgrootsâ te liggen
weet je het zeker?
het is bij ons zonder zwemband, je moet dr gewoon goed vasthouden
ze moeten ook onder water enzo, dat lijkt me lastig gaan met zoân band
@turbs en de rest - ik ga dr denk ik maar een keer in de tent leggen met dutjestijd thuis ja, kijken of het wat is! zou wel ideaal zijn als het zou lukken + ik wil ook wel zoân ding voor volwassenen