Tips, ervaringen & aanraders #4

Aanvullende tip, bij baby en tienerbabystore heb je in de Storys op insta kinderwagens showroom model te koop, we hebben de Joolz Day + voor maar 799 kunnen bestellen en gratis geleverd met garantie helemaal als nieuw.

1 like

Ah Nice, benieuwd hoe die bevalt!

Kan ze niet vinden welke insta is het precies

Deze heb ik (insta daarop te zien).

Stond er 2 dagen geleden op maar ze belde me vandaag per ongeluk nogmaals of ik interesse had voor een andere, dus als je ze een DM stuurt hebben ze er misschien nog wat, in totaal boden ze veel verschillende showroom wandelwagens aan van verschillende merken.

1 like

Oh, goed dat ik het weet. Dank je!

Wij willen de Joolz Aer ook nog aanschaffen. Maar vond €400 al een flink bedrag voor een buggy dus ben benieuwd hoe duur die dan word. En heb de knoop niet doorgehakt omdat het voetenplankje er dus niet aan kan en dat vind ik echt balen.

Die willen we ook, als alles goed gaat met de zwangerschap. Vind 400 ook veel bah.

Ja he. Maar Joolz is wel echt topspul. Heb mijn kinderwagen nu al 3,5 non stop in gebruik en hij is nog helemaal goed.

Ja we hebben de kinderwagen nog van de eerste. Een mooie GEO die nog steeds mooi is, hoop echt dat die opnieuw kunnen gebruiken. Maar buggy is kapot door al dat vliegen en wil eigenlijk tzt niet de GEO meenemen. @Oprah oh! Ga het tzt zeker proberen.

1 like

Oh echt! Dan ga ik wel even een rondje lopen!

@Broodrooster Ahh denk dat je hem nog wel kan gebruiken hoor. Hier hebben er ook 2 kinderen in gelegen. Wil de mijne verkopen maar vraag me af of het nog de moeite waard is want er zitten wel krassen enzo op.

Ja, ik gebruik onze Joolz nu voor de 3e, en hij is nog steeds echt top :ok_hand:t2:

Ik bedoel meer dat ik hoop dat m’n huidige zw goed blijft gaan en ik dan de Joolz opnieuw kan gebruiken. Ik geloof vast dat die heel goed blijft, moet wel voor dat geld.

Oh sorry verkeerd begrepen!! Dat hoop ik ook voor jullie. Hoop dat je over een paar maanden zo trots als een pauw achter die gevulde kinderwagen loopt :heart::heart:

1 like

Ja en als dat plankje dan uit is nog een keer €80 dokken terwijl ik er hier een heb liggen :sob:

1 like

Wij hebben een Dubbati en hebben m met veel
plezier gebruikt. Zijn alleen nu overgestapt op een buggy omdat dat toch net wat kleiner op te klappen is. Maar mocht er een tweede komen gaan we zeker de Dubatti weer gebruiken. Onze dochter heeft heerlijk geslapen in de wagenbak de eerste paar weken.

Voor degene die nog een kinderwagen zocht.

Volgens betaal je bijna dubbel als je hem nieuw moet kopen. (Showroom model)

Zou een slaaptrainer werken met 22 maanden? L. Is weer elke dag zo vroeg wakker… :tired_face:
Vandaag om 04:45. Gister 05:00 en toen wilde ze ook ineens geen middag slaapje doen. Ik was echt zo blij dat ze s’avonds wel gelijk sliep. Ik ben echt gesloopt, weet niet meer wat ik er mee aan moet. Hopelijk gaat ze vanmiddag dan wel weer gewoon slapen :yawning_face:

Dat is inderdaad ook wel heel handig, dan kun je hem langer gebruiken.

Dit hebben wij voor onze baby. Gekregen van m’n broer en ik dacht wat moeten we ermee?! Maar de baby vindt het zoooo geweldig. Dus nu gaan we elke week met hem in bad en dan spartelt hij lekker rond in z’n babyfloat. Echt zo leuk want hij stopt dan gewoon niet met lachen. Dus ik zou zeggen, koop het.

3 likes

Wij gaan over een maand (als het kan :sob:) op vakantie naar Italiƫ met de auto. Wie heeft er tips hoe een lange autoreis met een dreumes door te komen? We stoppen halverwege om ergens te slapen wel. Ik dacht aan een iPad, maar wat zijn nou tips van echte ervaringsdeskundigen?