Tips, ervaringen & aanraders #4

Yes! Werkt top

2 likes

Heb ik weleens gedaan maar als we echt een dag weggingen dan vond ik ‘m te klein/te veel graaien omdat ie taps loopt. Het past wel hoor, maar een tas met wat vakken vond ik praktischer.

1 like

Ik zit al een tijdje te denken, maar wat is favo pop? :upside_down_face:

Favoriete pop? :joy:

1 like

Omg ik ben zo dom, een pop. Ja duh :’) hahaha ik dacht meteen aan soorten snoep of popmuziek. Hahaha. Sorry vastloper

4 likes

@anon18050057 haha ja dit dus. De oudste is hier helemaal vastgeroest aan 1 pop en de jongste wilt haar Frozen Barbies en Elsa zachte popje mee. Als ze daarmee kunnen zitten, dan is het soms ook al gewoon goed. Net als slapen in de auto, zo lang ze die pop hebben is het goed

1 like

Ik wil die handige haakjes aan de Joolz gebruiken (die waar je waarschijnlijk een Joolz tas van 600 euro aan kan hangen). Ondanks de enorme boodschappenmand lijkt het me handig om iets te hebben waar ik even een flesje water en wat speelgoed in kan doen. Maar ik heb echt even geen idee wat ik daar aan kan hangen. Het moet dus iets met lusjes zijn, want het zijn een soort knopjes.
Ik kan geen foto vinden haha, hopelijk weten mensen wat ik bedoel.

Welke maat heb jij? En @Hetty

Hahaha lekker die kids aan de poppers op de achterbank, zo kom je er wel.

4 likes

Ik heb de L

1 like

Bedoel je deze? Ik ben precies opzoek naar hetzelfde (tas om eraan te hangen, en de manier hoe)

Weet ook niet echt goed zoiets blijft hangen of dat je speciale clips moet kopen.

voorbeeldje.

1 like

Ik ben echt dol op mn ringsling, maar zou het niet aanraden als enige draagding. Hij is ook superhandig om op locatie mee te voeden, je kan ze makkelijk op de goede hoogte hangen en hoeft dan niet met zo’n lamme arm te zitten. Als je wil kun je je dan ook snel bedekken met die flap. Maar gewoon echt handig ding om in te dragen ook. Ze kunnen er ook superlang in.

1 like

Klinkt goed, waarom zou je hem dan toch niet adviseren als enige?

1 like

Ik heb zelf deze tas van Dusq. Echt een topding. Makkelijk om wat uit te pakken en zo dus alles bij de hand.
M’n ‘grote’ luiertas (rugzak) pakken we bijna nooit, omdat dit zo’n fijn ding is voor aan de kinderwagen.

afbeelding

De medium. Ik vind hem makkelijk in de wagen te proppen en alles past erin. Ik gebruik wel ziplock zakjes voor bijv een paar luiers en eentje voor rozijntjes etc, daar wil ik dan snel bij kunnen.

Als ik mijn handen vrij wil, dan pak ik een rugtas

2 likes

Loop je hier niet continue tegen aan ?

Ik heb deze, die kunnen gewoon aan die kleine knopjes gehangen worden

3 likes

Ik heb een oudere Joolz (overgenomen van een vriendin) en daar zat een netje bij wat je eraan kan hangen, heel handig niet heel mooi. Ik kon geen afbeelding vinden maar als je zoekt op buggy netje krijg je vergelijkbare opties!

1 like

Ik heb de neo pliage met lang schouderhengsel. Ben er tevreden van. Schouderhengsel vind ikzelf wel een must. Kan hem zelf nog gebruiken vb als handbagage tas erna.

1 like

Ik heb nog een ringeling te koop staan op vinted. Ik wil er graag vanaf, dus als je er interesse in hebt mag je hem voor 25 euro overnemen.

Ik vond hem heel fijn! Je bent zo snel klaar als je even snel een winkel in wil of de baby/dreumes onderweg in de wagen gaat jengelen. Maar al snel werd de oudste er te zwaar voor en bij de tweeling gebruik ik hem niet.