Ik heb zelf deze tas van Dusq. Echt een topding. Makkelijk om wat uit te pakken en zo dus alles bij de hand.
M’n ‘grote’ luiertas (rugzak) pakken we bijna nooit, omdat dit zo’n fijn ding is voor aan de kinderwagen.
De medium. Ik vind hem makkelijk in de wagen te proppen en alles past erin. Ik gebruik wel ziplock zakjes voor bijv een paar luiers en eentje voor rozijntjes etc, daar wil ik dan snel bij kunnen.
Als ik mijn handen vrij wil, dan pak ik een rugtas
Loop je hier niet continue tegen aan ?
Ik heb een oudere Joolz (overgenomen van een vriendin) en daar zat een netje bij wat je eraan kan hangen, heel handig niet heel mooi. Ik kon geen afbeelding vinden maar als je zoekt op buggy netje krijg je vergelijkbare opties!
Ik heb de neo pliage met lang schouderhengsel. Ben er tevreden van. Schouderhengsel vind ikzelf wel een must. Kan hem zelf nog gebruiken vb als handbagage tas erna.
Ik heb nog een ringeling te koop staan op vinted. Ik wil er graag vanaf, dus als je er interesse in hebt mag je hem voor 25 euro overnemen.
Ik vond hem heel fijn! Je bent zo snel klaar als je even snel een winkel in wil of de baby/dreumes onderweg in de wagen gaat jengelen. Maar al snel werd de oudste er te zwaar voor en bij de tweeling gebruik ik hem niet.
Ja die bedoel ik. Ik dacht wel dat er iets zou zijn wat je daaraan kunt hangen. Maar dan hang ik wel een gewone tas eraan met zulke haakjes!
Om wat hiervoor eigenlijk al is gezegd: t hangt aan één schouder en is daardoor minder comfortabel voor langer wandelen als ze groter worden en omdat de band over je schouder gaat kun je één arm niet vrij bewegen dus voor klusjes ofzo kan het ook niet echt. Als ik dit zo lees klinkt t heel onpraktisch maar ik zou echt niet zonder kunnen (zowel mijn eerste als tweede kindje niet)!
Misschien wel een beter idee voor als ze echt onhandelbaar worden
Nee, gek hè? Dat had ik ook verwacht, maar helemaal niet zelfs.
Had ‘m toen ik zwanger was getest op de wagen in de winkel en nu al 3 maanden zelf in gebruik, gaat top.
Moet er wel bij zeggen dat mijn duwstang op de hoogste stand staat. Geen idee of dat nog uitmaakt.
wat ik nooit heb gesnapt aan die hangende tassen, je kan toch gewoon de tas onderin de kar doen? waarom moet dat daar hangen?
ik gooi alles onderin wat mee moet en de luiertas is een rugzak
loop je er niet 20 keer met je benen tegenaan?
Ik snap dat ook nooit. En ook niet wat je allemaal mee zou nemen dat daar zo’n grote tas voor nodig is. Heb het (nu, met één kind) iig nooit gemist, maar is natuurlijk voor iedereen anders.
Ik heb toen ik zwanger was gezien hoe een kinderwagen met baby en al omkieperde omdat die tas te zwaar was (ergens in de stad). Was wel alleen maxi cosi op onderstel maar daarom zou ik t nooit doen. Wij gooien ook rugzak onderin.
ja dan snap ik het wel ja, grappig hoe dat voor iedereen zo kan verschillen
Als we ergens heen gaan om te wandelen gaat de tas gewoon onderin de wagen, maar als ik boodschappen ga doen of de stad in, dan vind ik het wel handig om hem te laten hangen, dan kunnen de gekochte spullen onderin de wagen. We hebben geen losse handvaten aan de wagen waaraan de tassen van de winkel kunnen hangen namelijk.
Toen de kinderen nog kleine baby’s waren zaten er luiers, billendoekjes, spuugdoekjes/slab, fles, melkpoedertorrentje, thermoskannetje met heet water, flesje met koud water en reservekleren in de tas.
Nu zit er een drinkbekers, koekjes, crackers, verschillende speelgoeddingen, luiers, billendoekjes, slabben en reservekleren in.
Ik deed vaak boodschappen met de kinderwagen, dan was alles onderin volgeladen met boodschappen en was die hangende tas juist heel fijn.
haha ik begin nu aan mezelf te twijfelen, als wij boodschappen doen met kind (9 maanden) neem ik nooit de luiertas mee eigenlijk.
ze hoeft niet te eten en ben maar drie kwartier ofzo weg dus een luier gaat eigenlijk ook nooit mee (niet slim bedenk ik me nu maar het is nog nooit fout gegaan)
Ik had altijd zo’n grote totebag aan de wagen hangen. Daar zat mn portemonnee in en spuugdoekjes, billendoekjes enz. Soms ook luiers en voeding als ik daarvoor of daarna bijv nog even naar terras of een vriendin ging.
maar jij telt niet want je rijdt met een babytank haha
nee zo doen wij het ook inderdaad
mijn man vroeg zich trouwens af, toen ik over de deense kinderwagens vertelde, passen die in je auto???