Tips, ervaringen & aanraders #4

Ik weet niet goed hoe oud je kindje is, maar in de camper van mijn ouders kunnen we straks een soort net/gaas rand kopen om langs de rand te spannen zodat ze er niet uitvallen. Maar dat is wellicht meer iets voor grote kindjes.
Een campingbedje of iets past zeker niet qua hoogte onder het stapelbed? (Misschien kun je dan het matras eruit halen want die heb je niet nodig dan, scheelt weer in de hoogte). Ben wel benieuwd, want wij willen als de kleine er is ook met de camper van mijn ouders weg haha.

1 like

Dit kan gewoon prima, volgens mij gebruiken veel mensen wel zoiets. Wel wordt er vaak een dun lakentje onder gedaan zodat je deze niet steeds hoeft te wassen, maar alleen het lakentje.

1 like

Ik las het dus op 24 b.aby, omdat het te dik zou zijn? Maar als ik jullie reacties zo lees dan hoef ik mij geen zorgen te maken dus haha. Thanks en jij ook @Nefertiti

Sorry, ik bedoelde een uitvalnet

1 like

@ABC123 ik ben ook benieuwd wat je bedoelt met een uitvalet :grin:

@growcookeatrepeat hij is dan 6,5 maand oud. Hij rolt niet in z’n slaap, dus wie weet is dat ook een optie! Campingbedje past helaas inderdaad niet. Wel in het gangpad, maar dan heeft hij geen rustig en afgesloten plekje voor als wij ‘s avonds in de camper zitten als hij slaapt.

@Madelief oh, dat scheelt! Hij is een rugslaper en draait nooit in z’n slaap. Wellicht dat ik dan toch het tentje ga kopen en kijken of z’n eigen matrasje erin past.

1 like

Heb je een link haha? Ik zoek ook zo iets, voor een een persoonsbed. Maar toch al snel 100€ zie ik

Zoiets.

Ik zie er één op marktplaats staan voor €50. Dat is wat ze nu helaas in dit seizoen ervoor vragen😭

Op de website van de foto vragen ze €28 maar ik weet niet hoe snel het uitvalnet er dan is etc

2 likes

Ah jammer van het campingbedje. Maar snap dat je em niet in het gangpad wil zetten nee, dan kun je zelf ook niet chill zitten.
En aah, een uitvalnet, dat is denk ik wat ik ook bedoel :slight_smile: .

Je voelt het ook snel genoeg als je baby te warm aanvoelt. Als je een koele slaapkamer hebt, kan het prima denk ik.

1 like

Nee, helaas geen gouden tip. Ik (probeer) te leren dat ze eruit moet blijven.
Steeds handen wassen erna maar vond ze leuk spelletje, toen maar eigen bakje met water gegeven om mee te spelen. Ze ging er vooral in spetteren met de handen ipv uit drinken.
Soms zit ze er nog aan maar ze moet echt leren er vanaf te blijven.

1 like

Oooh ja, ik zie het hierboven.

Dit is misschien ook een goeie: https://www.bol.com/nl/nl/p/safety-1st-bedhekje-148-cm-grijs/9200000056899322/?gbraid=0AAAAAD5OnmMWlhKEVAlKI15uzo1CikzO6&Referrer=ADVNLGOO002031-G-112158684382-S-474604345676-9200000056899322&gclid=Cj0KCQjwxdSHBhCdARIsAG6zhlXBT5fZzVjIANp8p1pMUu79WGAV4AvbVRttfFzxXjqc23T4WQlOEBwaArJhEALw_wcB

2 likes

Dit is zo’n leuk boek! Ik gebruik hem graag op werk omdat je er zoveel mee kunt doen ook. Creatieve dingen zoals proefjes, maar ook een leuk gesprek. Ken je de andere ook? Roza Rozeur, Ingenieur. Er zijn ook werkboeken bij. En dan zijn er nog twee, Iggy Peck, Architect en Sophia Faldez, Future Prez maar die zijn er alleen nog in het Engels.

2 likes

Ik heb ook gewoon 2 Koeka dekens. Een dunne en dikke, nooit iets over gehoord. Ook niet van de kraamhulp. Gaat goed hier :ok_hand:t3:

1 like

Ik kom er dus nu achter dat je baby blijkbaar een misvormd hoofd kan krijgen? En dat je daar dit voor kunt gebruiken:

Heb je dat dus echt nodig? Of is er een andere manier om dat tegen te gaan

Oke jammer ik had het al in mn mandje

1 like

Oke ik dacht dat dat dan nooit meer goed zou komen oid.

2 likes

Nee joh 152

8 likes

Ons kindje ging die richting op en is nu weer perfect symmetrisch. Zonder een kussen haha.

Ik had deze voor mijn tweeling. Omdat de oudste een wat platter hoofd heeft (vind ik, anderen zeggen het niet te zien) maar die kussentjes deden echt niks! Ze lagen er.op in de box en in bed en alsnog hadden ze een plat hoofd! :unamused: Wij maken gewoon kinderen met hele zachte hoofdjes ofzo, die bij de minste aanraking al gelijk plat worden. :unamused:
Zodra ze trouwens fanatiek gingen rollen en tijgeren stopte de afplatting en is het bijgetrokken. Al hebben ze alsnog geen perfect rond bolletje, soit.