Tips, ervaringen & aanraders #4

Pff wat een gedoe met die wielen etc. Zelfs het filmpje ziet er al moeizaam uit, laat staan in de praktijk

1 like

omg ik heb niet eens het geduld om die video af te kijken laat staan om dat te doen met die kar
nou is de UP ook wel een klein wagentje natuurlijk maar toch

2 likes

Aanrader! Leest ook lekker voor door rijm.

14 likes

Over 3 weken gaan we op vakantie met de camper. T. willen we in het onderste stapelbed leggen, maar dan wel ergens ‘in’, anders rolt hij van het bed af. Ik wilde een Deryan tentje aanschaffen, maar las hier dat je die niet mag gebruiken zonder toezicht. Ik twijfel nu tussen de bak van de kinderwagen (slaapt hij wel vaker in) of toch een ledikantje meenemen. Hoewel die gigantisch in de weg staat en ook niet op een donker plekje. Of hebben jullie betere ideeĂ«n? Ik hoor het graag :grin:

Is toch juist makkelijk dat je er zo snel bij kunt en niet hoeft te bukken? Ofja lijkt me, mn baby moet nog geboren worden maar de luiertas is al een paar maanden binnen :joy::+1:t3: Zie dat ook wel als een fashion ding dan als puur praktisch. Is toch een tas waar ik veel mee moet gaan lopen

1 like

Hahahah wauw volgens mij was ie echt trots toen hij de klep naar beneden deed

1 like

Ik ga zelden gewoon alleen boodschappen doen. Eerder rondje wandelen, ijsje halen en dan boodschappen. Dan is een extra tasje met van alles wel fijn. Wat dan niet in de weg ligt als je boodschappen doet.
En ik vind het irritant om steeds te bukken voor mijn flesje water.

Die man staat er wel chiller bij dan die van de up.

Wat een gedoe. En als de wielen vies zijn moet je dat ook aanraken / schoonmaken voordat je het aanraakt.

1 like

Ik zou allang al een andere auto hebben gekocht. Serieus toen we een kinderwagen gingen kopen hebben we een aantal showmodellem meegenomen naar de auto om te checken wat makkelijk in de achterbak pas (toen Opel Corsa jaar 2010).

Ik heb ook een vw up en mijn Joolz past daar niet zo in. En dan kan die hoedenplank er ook nog boven! Deze wagens zijn wel wat compacter op te vouwen dan de mijne. Maar het kost wel veel meer tijd.

Haha dit hebben wij ook gedaan :joy:
Vooral omdat we een SUV wilde (nooit meer, rot kofferbak) en die kofferbakken zijn zo klein!
In de tiguan past het nét in de lengte omdat de achterbank 25cm naar voren geschoven kan :sweat_smile:

(joolz geo 2 trouwens).
In onze Kia Rio past het ook niet zonder te demonteren

Wij hebben voor onze caravan een uitvalet gekocht via marktplaats. Kostte max 20 euro. Kan je daarna evt op mp weer zetten, die verkopen altijd wel

Ik heb dus weer een vraag waar ik niks van snap. Ik heb een tijdje geleden 2 ledikant dekens gekocht van koeka voor in de winter (november baby). Nu las ik op een andere forum dat je deze dekens niet mag gebruiken in de ledikant. Klopt dat, waarom wordt het dan verkocht als lediakant deken :thinking: :thinking:?

Het is deze variant:

2 likes

Ik weet niet goed hoe oud je kindje is, maar in de camper van mijn ouders kunnen we straks een soort net/gaas rand kopen om langs de rand te spannen zodat ze er niet uitvallen. Maar dat is wellicht meer iets voor grote kindjes.
Een campingbedje of iets past zeker niet qua hoogte onder het stapelbed? (Misschien kun je dan het matras eruit halen want die heb je niet nodig dan, scheelt weer in de hoogte). Ben wel benieuwd, want wij willen als de kleine er is ook met de camper van mijn ouders weg haha.

1 like

Dit kan gewoon prima, volgens mij gebruiken veel mensen wel zoiets. Wel wordt er vaak een dun lakentje onder gedaan zodat je deze niet steeds hoeft te wassen, maar alleen het lakentje.

1 like

Ik las het dus op 24 b.aby, omdat het te dik zou zijn? Maar als ik jullie reacties zo lees dan hoef ik mij geen zorgen te maken dus haha. Thanks en jij ook @Nefertiti

Sorry, ik bedoelde een uitvalnet

1 like

@ABC123 ik ben ook benieuwd wat je bedoelt met een uitvalet :grin:

@growcookeatrepeat hij is dan 6,5 maand oud. Hij rolt niet in z’n slaap, dus wie weet is dat ook een optie! Campingbedje past helaas inderdaad niet. Wel in het gangpad, maar dan heeft hij geen rustig en afgesloten plekje voor als wij ‘s avonds in de camper zitten als hij slaapt.

@Madelief oh, dat scheelt! Hij is een rugslaper en draait nooit in z’n slaap. Wellicht dat ik dan toch het tentje ga kopen en kijken of z’n eigen matrasje erin past.

1 like

Heb je een link haha? Ik zoek ook zo iets, voor een een persoonsbed. Maar toch al snel 100€ zie ik

Zoiets.

Ik zie er één op marktplaats staan voor €50. Dat is wat ze nu helaas in dit seizoen ervoor vragen😭

Op de website van de foto vragen ze €28 maar ik weet niet hoe snel het uitvalnet er dan is etc

2 likes