Tips, ervaringen & aanraders #4

Ah jammer van het campingbedje. Maar snap dat je em niet in het gangpad wil zetten nee, dan kun je zelf ook niet chill zitten.
En aah, een uitvalnet, dat is denk ik wat ik ook bedoel :slight_smile: .

Je voelt het ook snel genoeg als je baby te warm aanvoelt. Als je een koele slaapkamer hebt, kan het prima denk ik.

1 like

Nee, helaas geen gouden tip. Ik (probeer) te leren dat ze eruit moet blijven.
Steeds handen wassen erna maar vond ze leuk spelletje, toen maar eigen bakje met water gegeven om mee te spelen. Ze ging er vooral in spetteren met de handen ipv uit drinken.
Soms zit ze er nog aan maar ze moet echt leren er vanaf te blijven.

1 like

Oooh ja, ik zie het hierboven.

Dit is misschien ook een goeie: https://www.bol.com/nl/nl/p/safety-1st-bedhekje-148-cm-grijs/9200000056899322/?gbraid=0AAAAAD5OnmMWlhKEVAlKI15uzo1CikzO6&Referrer=ADVNLGOO002031-G-112158684382-S-474604345676-9200000056899322&gclid=Cj0KCQjwxdSHBhCdARIsAG6zhlXBT5fZzVjIANp8p1pMUu79WGAV4AvbVRttfFzxXjqc23T4WQlOEBwaArJhEALw_wcB

2 likes

Dit is zo’n leuk boek! Ik gebruik hem graag op werk omdat je er zoveel mee kunt doen ook. Creatieve dingen zoals proefjes, maar ook een leuk gesprek. Ken je de andere ook? Roza Rozeur, Ingenieur. Er zijn ook werkboeken bij. En dan zijn er nog twee, Iggy Peck, Architect en Sophia Faldez, Future Prez maar die zijn er alleen nog in het Engels.

2 likes

Ik heb ook gewoon 2 Koeka dekens. Een dunne en dikke, nooit iets over gehoord. Ook niet van de kraamhulp. Gaat goed hier :ok_hand:t3:

1 like

Ik kom er dus nu achter dat je baby blijkbaar een misvormd hoofd kan krijgen? En dat je daar dit voor kunt gebruiken:

Heb je dat dus echt nodig? Of is er een andere manier om dat tegen te gaan

Oke jammer ik had het al in mn mandje

1 like

Oke ik dacht dat dat dan nooit meer goed zou komen oid.

2 likes

Nee joh 152

8 likes

Ons kindje ging die richting op en is nu weer perfect symmetrisch. Zonder een kussen haha.

Ik had deze voor mijn tweeling. Omdat de oudste een wat platter hoofd heeft (vind ik, anderen zeggen het niet te zien) maar die kussentjes deden echt niks! Ze lagen er.op in de box en in bed en alsnog hadden ze een plat hoofd! :unamused: Wij maken gewoon kinderen met hele zachte hoofdjes ofzo, die bij de minste aanraking al gelijk plat worden. :unamused:
Zodra ze trouwens fanatiek gingen rollen en tijgeren stopte de afplatting en is het bijgetrokken. Al hebben ze alsnog geen perfect rond bolletje, soit.

Hier met een winterbaby lag dit dekentje in de wieg zelfs dubbel, omdat hij zo groot is voor de wieg. En een lakentje en een pyjama met voetjes en mutsje. En 2 kruiken :’)
Klinkt super overdreven warm als ik het zo opschrijf, maar hij had het wel nodig

2 likes

Iemand tips voor leuk speelgoed in de box? Wat doet het bij jullie goed?

Echte forum hits zoals Freddie de Vuurvlieg, de Oball en de Loopy Links heb ik al.
Maar wil iets leuks om naar te kijken voor ‘m. Of naar te grijpen.

Hij is nu 3 maanden trouwens!

Heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kom dan niets tegen…

Herkenbaar! Hier is het vooral nee zeggen en hopen dat ze snel iets anders interessanters ziet :sweat_smile:.

2 likes

Quick question. Ik zag het eerder al eens voorbij komen, maar waar bestellen jullie je bibs met naam? Er zijn zoveel webshops… Zie door de bomen het bos niet meer. :sweat_smile:

Ik heb ze bij byhappyme besteld. Ik had nog meer dingen besteld en precies de spenen waren ze vergeten mee te sturen. Klantenservice is heel snel met antwoorden en ben echt fijn geholpen. Heb ze vandaag toevallig binnen gekregen door de brievenbus! Dus aanrader wel.

1 like

Top! Thanks!

Via Bol.com of een kinderkledingzaak in de stad.