Oh met teddy stof leuk
Ja maar die blauwe hoes doet nu al iedere dag pijn aan mn ogen dus daar moet echt even iets leuks over.
Hier gaat het ook prima! K. heeft nu echt een speelhoek op haar kamer, op haar kamer in ons vorige huis stond ook ene poppenbedje en zoān commodeding van babyborn van mij van vroeger + wat autoātjes en boekjes en ze is nooit uit bed gekomen om op haar kamer te spelen.
Vorige week is ze trouwens wel in ons nieuwe huis uit bed gekomen, is ze stiekem in het kantoor (dat hebben we nu als woonkamer ingericht tot de verbouwing af is) gaan spelen. Wij waren in de tuin en vanaf daar heb je geen zicht op het kantoor en ze heeft het zo stilletjes gedaan dat de babyfoon niet aansloeg. Op een gegeven moment stond ze in de tuin, schrok me kapot joh. āMama, helpenā. Moest ik mee want ze kreeg een doosje niet open om half 10 's avonds. Nu dus maar het traphekje consequent dicht, alleen ze krijgt ook de kamer van haar zusje open en heb haar laatst ook al aangetroffen bij haar zusje in bed 's avonds laat
maar dat zijn denk ik eerder de streken van een 2-jarige die net is verhuisd. Als ze in de ochtend of nacht wakker is, komt ze haar bed pas uit als wij haar kamer inlopen en geen seconde eerder. Zelfs niet als wij vanaf onze kamer roepen dat ze naar ons toe mag komen.
Ik zou heel graag zoān leuke ballenbak op L. haar kamer willen voor haar verjaardag. Ze is er helemaal gek op, kijkt zowel op Youtube filmpjes van poezen en hondjes in een ballenbak, en speelt er graag in op het KDV. Maar ja gezien ze nog zo slecht slaapt en ook nog in een ledikant durf ik dat niet aan.
Vanochtend stond ze weer om 05:00 in de ledikant te huilen āNEEEDEEEENā En ze wilde ook niet meer bij ons liggen.
Hier een iets andere ervaring dan de rest. Wij hebben boekenplankjes op haar kamer gehangen maar die zijn inmiddels afgedekt omdat ze vanuit haar ledikantje alleen maar naar de boeken aan het wijzen was en niet wilde slapen . Ze was toen 14 maanden dus nog wel klein en ik heb goede hoop dat het straks beter gaat. Er staan nog wat andere dingen op haar slaapkamer zoals een hobbelpaard en wat knuffels en dat gaat wel goed.
@Botsautobob hier vanaf maat 74 pas pyjamaās denk ik. Daarvoor vond ik het zoān gedoe. Ik kleedde haar alleen om als ze een jurkje met tule ofzo aanhad wat me niet zo lekker leek om in te slapen.
@Nefertiti ik heb goede verhalen gehoord over twistshake (totaal geinfluenced via insta). Ik heb zelf alleen per ongeluk het grote blad besteld en die past niet op het blad van de tripptrapp dus ik kan het je niet uit eigen ervaring zeggen. Wel dat het verder fijne bordjes en kommetjes zijn.
Is julianatoren al leuk voor een 2-jarige?
Ligt er een beetje aan hoe groot ze is, wij zijn 2 weken terug voor het eerst geweest met onze tweejarige en zij vond het superleuk. Maar als ze iets kleiner was mocht ze in best wel veel dingen niet erin⦠En ik weet niet hoelang jullie zijn maar als volwassene zit je dus echt dubbelgevouwen ik al die dingen waar je haar moet begeleiden
Toen T 1 werd heb ik bananenbootjes gemaakt. Toen hij 2 werd Nijntjes van rozijnen. Idd dus iets van fruit Ofzo. Wat alle kindjes mogen (over het algemeen) en op gaat.
Nu E 1 wordt mag ze ook trakteren. Ja misschien wel meer voor het fotoboek later dan voor haar nu
Maar ik vind het gewoon geweldig te mogen knutselen voor dit soort dingen hahaha
Voorbeeld bootje:
Voorbeeld Nijntjes
Hoe groot is jullie 2 jarige ? De onze is 94cm haha
94 cm zonder schoenen! Was net genoeg
Ik ga het zeker niet doen bij onze opvang (hij merkt er niks van, ik vind het niet leuk om te doen en in dit soort dingen gewoon lui). Wel wat lekkers voor de leidsters!
Ja. Wij hebben het wel gedaan. Als je dat doet maken ze namelijk een heel ding van de verjaardag met alle kindjes die gaan zingen en een papieren hoed op. Dat leek me wel grappig. Volgens mij vond O. het ook leuk te zien aan de fotoās. Maar wel pas nadat hij die hoed van zijn hoofd had getrokken
Ik ga een gewone rugtas gebruiken die ik nog heb liggen en ga met verschillende etuis/toilettasjes werken voor de diverse benodigdheden. Als dan blijkt dat het niet werkt kan ik altijd nog een luiertas kopen maar vind t ergens ook wel onzin als ik nog goede rugtassen heb liggen.
Hierboven ook al gezegd, maar ik dacht van tevoren dat een luiertas echt overrated was en dat bleek achteraf ook zo te zijn voor mij. Ik had er wel een gekocht van een 10tje bij de kruidvat, maar op een gegeven moment gooide ik alles gewoon in een tasje onderin de buggy. Heb het echt niet vaak gebruikt, en vind het echt een item om er maar weer geld aan te verdienen van nieuwe ouders.
Geen idee of je er iets aan hebt maar wel iets om mee te nemen wellicht haha.
Wij hebben wel een traktatie gemaakt, maar net als @Fishing een gedecoreerde banaan. Die eten ze dezelfde dag nog op bij de opvang en bleef dus ook niks van over, dat vond ik prima. Het āfeestjeā vond E wel super leuk aan de fotoās te zien dus blij dat we het gedaan hebben
Mmm even goed checken dan idd wat de minimale lengte is, want een dag lang gezeur en gedrein omdat ze bijna nergens in mag is niet mijn idee van een dagje wegš
Ik ben opzoek naar voedingsbhās (online) waarbij je, als je t cup gedeelte losmaakt, er nog een randje op je borst blijft,. Dus niet dat je hele tet gelijk bloot ligt. Vaag uitgelegd maar hoop dat iemand me zo begrijpt . Op online fotoās zie ik dat niet goed.
Ik heb met 31 weken afgelopen dinsdag ook geschilderd. Als je goed ventileert is het volgens mij prima
Ik had bij zijn eerste verjaardag gewoon een zak volkoren soepstengels meegegeven en wat voor de leidsters. Ik dacht kies iets wat hij lekker vindt haha.
Je mag gewoon schilderen.