Hier gaat het ook prima! K. heeft nu echt een speelhoek op haar kamer, op haar kamer in ons vorige huis stond ook ene poppenbedje en zo’n commodeding van babyborn van mij van vroeger + wat auto’tjes en boekjes en ze is nooit uit bed gekomen om op haar kamer te spelen.
Vorige week is ze trouwens wel in ons nieuwe huis uit bed gekomen, is ze stiekem in het kantoor (dat hebben we nu als woonkamer ingericht tot de verbouwing af is) gaan spelen. Wij waren in de tuin en vanaf daar heb je geen zicht op het kantoor en ze heeft het zo stilletjes gedaan dat de babyfoon niet aansloeg. Op een gegeven moment stond ze in de tuin, schrok me kapot joh. “Mama, helpen”. Moest ik mee want ze kreeg een doosje niet open
om half 10 's avonds. Nu dus maar het traphekje consequent dicht, alleen ze krijgt ook de kamer van haar zusje open en heb haar laatst ook al aangetroffen bij haar zusje in bed 's avonds laat
maar dat zijn denk ik eerder de streken van een 2-jarige die net is verhuisd. Als ze in de ochtend of nacht wakker is, komt ze haar bed pas uit als wij haar kamer inlopen en geen seconde eerder. Zelfs niet als wij vanaf onze kamer roepen dat ze naar ons toe mag komen.