@roeptoeter K. heeft de houten treinbaan van Little Dutch gekregen van mijn moeder voor haar 2e verjaardag en dat is echt een grote hit! Is eigenlijk vanaf 3 maar ze kan er al goed zelf mee uit de voeten (ze loopt qua motorische ontwikkeling iets voor op gemiddeld). Van mijn oma kreeg ze het treinstation dat erbij hoort. Past samen allemaal in een vierkante bak vd Action. Kocht bij IKEA laatst nog een locomotief op batterijen erbij, helemaal leuk!
Van die grote rijgkralen met een touwtje was hier op de tweede verjaardag de grote klapper, samen met een puzzel. Maar een boekje is ook altijd goed
Wat is een fijne zwarte positie legging van een beetje stevig materiaal? Heb er eentje van missguided waar je zo doorheen kijkt als je bukt, 3 van prenatal versleten maar die scheuren tussen mn benen?
Blanqi! Wel duur maar materiaal is zacht als boter en echt stevig dus voelt ook lekker ondersteunend
Ik had de tip van @Bathwater om ze van de h&m te halen, die waren erg chill maar weet niet of ze die nog hebben
Ik heb er ook een van H&M waar ik erg tevreden over ben. Wel anderhalf jaar geleden gekocht.
Die heb ik ook, ik draag ze nog steeds Begint nu inmiddels ook wat door te schijnen maar ik draag ze ook al een jaar.
Volgende week zijn twee leidsters van onze opvang voor het laatst. Het zijn twee leuke jonge meiden die gek zijn op de kinderen maar ivm studie niet kunnen blijven, ik vind het jammer dat ze gaan. Ik ga een kaartje kopen waar ik wat op wil schrijven, en wil dan nog iets kleins erbij. Iemand een leuk idee? Volgens mij lezen er ook wat mensen mee die op een kdv werken, hebben jullie ooit iets leuks gehad?
Goeie reep chocola doet t altijd goed haha
Ja die kwam ik inderdaad tegen in mn zoektocht! Zien er heerlijk uit.
Maar wil graag iets uit NL kopen of iig binnen de EU
Weet je nog welke dat is toevallig? ze hebben er een paar!
Ik zie dat ze ze nog hebben!!!
Ik draag die van mij ook nog steeds, kind is inmiddels 10 maanden haha
En over dat kind in kwestie, wat geven jullie je baby voor ontbijt? Ze lust geen pap en 2x brood per dag vind ik teveel. Proberen nu yoghurt enzo maar het gaat er maar magertjes in. Ik hou me aanbevolen voor goede ideeen! Heb laatst van die banana pancakes geprobeerd maar daar heb je ook niet altijd tijd voor natuurlijk
Waarom vind je twee keer brood te veel? Ik denk dat het een prima oplossing is als dat er goed in gaat. Je kunt er bv ook geprakt fruit op doen
Ik wil met H gaan baby/dreumesgymen, maar hij moet dan gymschoenen aan. Ik kan fysiek in de winkels alleen maar sneakers vinden in zijn maat (23) en de gymschoenen gaan pas vanaf 35, weet iemand toevallig een winkel (mag ook online) dat wel gymschoenen in maat 23 verkoopt?
Scapino, H&M, van Haren en Hema niet.
Decathlon!
Ik bak een stapel van die banaan ei (en fijne haver doe ik er nog bij) pannenkoeken vooruit en vries ze in met een stukje bakpapier ertussen. Ze zijn zo ontdooit en door het velletje makkelijk van elkaar te pakken ondanks dat ze bevroren zijn. Misschien vind je dit ook handig mocht je dit vaker willen geven ipv brood.
Ja weet ik eigenlijk ook niet, dacht dan wordt het zo eentonig
Maar geprakt fruit op brood is een goeie die ga ik proberen!
Oh wat slim om dit in te vriezen. Hoeveel haver doe jij
erbij?
Hmmmm, beetje op de gok haha. Had laatst 1,5 grote banaan, 3 eieren en 4 scheppen van zo’n 6gram fijne haver. (Die van Olvarit 6+ maanden). Daar haalde ik zo’n 7 pannenkoeken uit. Was toen een probeersel want wist ook niet of mijn baby het zou lusten. Wil volgende keer wat meer fijne haver er in gaan doen. Maar dit is dus gebaseerd op niets, gewoon er in gegooid wat me beetje oké leek.
Hij eet een halve pannenkoek per keer ongeveer.
Ik vind de kleding van seraphine echt hele goede kwaliteit. Wereld van verschil met h&m, prenatal etc
Wanneer hebben jullie de box opgezet? En sowieso het wassen van kleertjes enz?