Ja die kwam ik inderdaad tegen in mn zoektocht! Zien er heerlijk uit.
Maar wil graag iets uit NL kopen of iig binnen de EU
Ja die kwam ik inderdaad tegen in mn zoektocht! Zien er heerlijk uit.
Maar wil graag iets uit NL kopen of iig binnen de EU
Weet je nog welke dat is toevallig? ze hebben er een paar!
Ik zie dat ze ze nog hebben!!!
Ik draag die van mij ook nog steeds, kind is inmiddels 10 maanden haha
En over dat kind in kwestie, wat geven jullie je baby voor ontbijt? Ze lust geen pap en 2x brood per dag vind ik teveel. Proberen nu yoghurt enzo maar het gaat er maar magertjes in. Ik hou me aanbevolen voor goede ideeen! Heb laatst van die banana pancakes geprobeerd maar daar heb je ook niet altijd tijd voor natuurlijk
Waarom vind je twee keer brood te veel? Ik denk dat het een prima oplossing is als dat er goed in gaat. Je kunt er bv ook geprakt fruit op doen
Ik wil met H gaan baby/dreumesgymen, maar hij moet dan gymschoenen aan. Ik kan fysiek in de winkels alleen maar sneakers vinden in zijn maat (23) en de gymschoenen gaan pas vanaf 35, weet iemand toevallig een winkel (mag ook online) dat wel gymschoenen in maat 23 verkoopt?
Scapino, H&M, van Haren en Hema niet.
Decathlon!
Ik bak een stapel van die banaan ei (en fijne haver doe ik er nog bij) pannenkoeken vooruit en vries ze in met een stukje bakpapier ertussen. Ze zijn zo ontdooit en door het velletje makkelijk van elkaar te pakken ondanks dat ze bevroren zijn. Misschien vind je dit ook handig mocht je dit vaker willen geven ipv brood.
Ja weet ik eigenlijk ook niet, dacht dan wordt het zo eentonig
Maar geprakt fruit op brood is een goeie die ga ik proberen!
Oh wat slim om dit in te vriezen. Hoeveel haver doe jij
erbij?
Hmmmm, beetje op de gok haha. Had laatst 1,5 grote banaan, 3 eieren en 4 scheppen van zo’n 6gram fijne haver. (Die van Olvarit 6+ maanden). Daar haalde ik zo’n 7 pannenkoeken uit. Was toen een probeersel want wist ook niet of mijn baby het zou lusten. Wil volgende keer wat meer fijne haver er in gaan doen. Maar dit is dus gebaseerd op niets, gewoon er in gegooid wat me beetje oké leek.
Hij eet een halve pannenkoek per keer ongeveer.
Ik vind de kleding van seraphine echt hele goede kwaliteit. Wereld van verschil met h&m, prenatal etc
Wanneer hebben jullie de box opgezet? En sowieso het wassen van kleertjes enz?
Als ze tandjes heeft dan zou je van die cracotte crackers kunnen proberen?
Bij de 1e hebben we hem rond weer 35/36 opgezet. Ook zodat onze hond er aan kon wennen, die is nogal angstig en nerveus.
Bij de 2e zwangerschap hebben we hem rond 32 weken opgezet, omdat we wisten dat ze eerder dan 40 weken zouden komen en zodat het voor de oudste ook wat echter werd. Kon die er alvast aan wennen.
Maar een box is zo in elkaar gezet, dus zou het gewoon doen wanneer jij het wil of als de baby er is.
Haha veel te vroeg … maar wij hadden echt zo’n loze hoek in huis waar we niks mee konden. Eerst stond de kerstboom er tot februari. Toen hebben we 3mnd nagedacht wat daar moest maar inmiddels 5mnd zwanger dachten we: ja gaan nu geen meubel bouwen / kopen voor die hoek want over een paar maanden staat er een box.
Toen kwam de box binnen en hebben we m dus maar neergezet
Toen is de box weg gegaan toen T 1 was (november). Toen bleek ik zwanger van 2e (december). Dus toen de kerstboom weg ging in februari hebben we van ellende maar weer die box meer gezet
Heb je dus niks aan - lang verhaal en niet boeiend dus
Hier kleertjes gewassen rond 32 weken. De week dat m’n verlof begonnen was lag ik iedere dag aan de ctg en met 37 weken werd ik ingeleid dus blij dat alles toen al gedaan was. Of ja: m’n man heeft alles gewassen, en we hebben alles samen gestreken de commode is sinds ze er is nooit meer zo netjes geweest. Box weekend voor m’n inleiding in elkaar gezet en nooit gebruikt, dus is nu weer uit elkaar (baby is 6 maanden).
De grote vraag is nu, wat ga je straks, als de box weg gaat en het geen kerst is, doen met dat hoekje?!
Ja die vraagt hebben we ons enkele avonden gesteld, vanaf de bank met m’n schoonouders erbij haha.
We zijn inmiddels verhuisd maar de box staat nu weer op zo’n loze plek. Hij kan al een par maanden weg maar laten ‘m lekker staan nog tot kerst
Dan zetten we de boom op en die doen we dan pas weg in februari. Hopelijk zich op een fertiliteitstraject of zwangerschap tzt, en dan besluiten om ofwel de box maar meteen weer terug te zetten of een paar maanden niks
(M’n schoonmoeder: “ja ik zou er pas wat voor kopen als je uit gebaby’d bent… straks staat er een kast, zet je die vol, en dan weet je weer niet waar je die zooi kwijt moet als de box daar weer moet…” was heel komisch met z’n vieren op de bank haha).
Wanneer zijn jullie begonnen met het geven van pap aan je baby? Tegelijk met de hapjes? Of kan dat al eerder?
En gaven jullie het in een fles of als wat dikkere pap met een lepel (het gelezen dat met een lepel beter is)?
Ik was van plan om het in de ochtend te gaan geven, maar vraag me af wat het goede moment is om te starten.
Ik merk dat L. steeds vaker aangeeft als ze gaat poepen. Lijkt me een goed moment om een potje te introduceren. Maar ik lees net een potje eigenlijk tot 2 jaar is en te al te groot kan zijn hiervoor? Zijn wij daar dan zo laat mee?
Moet je dan vanaf 2 al gelijk met een brilvergroter aan de slag?
En als het potje nog wel gewoon kan, maakt het nog uit wat voor een potje?