Yes klopt die hebben hele smalle modellen @HotMomma . Mocht je er 1 in de buurt hebben zou ik ff langs gaan om te proberen.
K. draagt nu de polly (NKFPOLLY). Geloof dat die tm maat 86 de NBMPOLLY heet. Ze heeft die broek gewoon 4x in verschillende wassingen/modellen. Ene heeft wat smallere pijpen, andere iets rechtere etc. Maar boven zitten ze allemaal heel smal (dat is ook het model). Bij allemaal zijn de zakjes en knoopjes net anders waardoor je niet ziet dat het dezelfde is vind ik. Loont wel even om online te zoeken, want prijzen varieren nogal 
@June88 k. ging in het begin achteruit en dan op de knieën een trede naar beneden. In ons nieuwe huis zit de trapleuning blijkbaar lager want hier komt ze bij de trapleuning dus nu wil ze alleen nog vooruit… brrr. Heb haar nu dus geleerd om langs de brede kant te lopen en niet bij die smalle kant waar de trap draait.
… van de ene stoel naar de andere. Die liep ook vrij laat en was volgens m’n ouders vooral lui (ik was 5.5 en droeg alles naar ‘m toe als ie een gil gaf