Knijpfruit doet het hier inderdaad ook goed. Verder is het dieet nu banaan, cracottes en afgekoelde gepureerde groenten.
oh fijn dat je dat wil doen!
In het baktopic is er een verzameling gemaakt voor in de beginpost inclusief linkjes. Misschien lukt zoiets voor in dit topic ook wel!
Heb je wellicht een tip qua merk? Klinkt namelijk heel slim! Moet zeggen dat dochter vooral broekjes en lange mouwen rompers draagt (als hele outfit) maar voor oudere dagen lijkt me dit wel slim!
Zoek-boeken, vikingtoys en houten puzzels vallen hier erg in de smaak
@LunaLovegood ik dacht dat een tijdje geleden vande beginpost van dit topic ook een wikipost was gemaakt en iemand (ben even kwijt wie) heeft toen een begin met zoān lijst gemaakt van leuke plekken om heen te gaan en leuk speelgoed/cadeaus per leeftijd. Kan het nu alleen niet meer terugvinden.
N. heeft de laatste dagen ineens besloten om rond 00/01 uur wakker te worden en niet meer verder te slapen tot 04:00/05:00 uur š„². Ze is zo ontzettend moe maar krijgt gewoon paniek als ze in haar bedje moet liggen. Bij ons op bed werkt niet want dan slaapt ze niet. Hebben al van de gastouder gehoord dat ze zich zorgen maakt omdat ze overdag veel moe is en heel hangerig is, wat ze nooit is. Maar dat komt dus omdat ze sānachts gewoon niet slaapt.
Herkent iemand dit? Ze is 16mnd. Ze was altijd een hele goede slaper en nu ineens dit .
Het enige dat ik kan bedenken is dat onze dochter slecht slaapt en veel wakker is als ze te weinig gegeten heeft. Het is de eeuwige strijd tussen geen gedoe aan tafel en haar toch genoeg laten eten dat ze s nachts wel doorslaapt
Die van ons nu ongeveer met 2,3 jaar. Ik vind het ook niet erg als er iets stuk zou gaan, maar over het algemeen wordt er nog maar weinig met borden gegooid hier haha
Is al gedaan ja. Als je bovenin in dit topic op dat bewerkicoontje klikt, zie je al een hele lijst die al eens is gemaakt. Die lijst kan je ook bijwerken, @LunaLovegood
Daar staat ook al het lijstje van @Madelief tussen.
Mijn baby is nu bijna 6 maanden en we slapen sinds een tijdje dramatisch omdat hij in zijn slaap naar zān buik rolt en dan boos wordt dat ie op zān buik ligt.
Ook inslapen is een ramp omdat hij dan zo gaat spartelen. We nemen hem nu in de houdgreep en dan na even wurmen (wat dan niet lukt) valt hij in slaap.
Maar vroeg me af, is dat fedde en Kees lakentje ook geschikt voor dit soort taferelen? Of is hij er sowieso al bijna te oud voor?
Aah kijk dat was de truc
Ik wil nog even een tip geven! Mān dochter (1,5) dronk echt altijd te weinig. Deze drinkflessen van camelbak is een anti lek rietjesbeker met een groot rietje. Ze drinkt nu echt onbewust veel meer en het is echt anti lek!
Wij hebben het wel om die reden een maand gebruikt totdat ze goed kon terugrollen
Heeft iemand hier toevallig het stokke flexibad?
Is dit groot genoeg voor een peuter en een dreumes samen?
Deze zijn heel fijn inderdaad, ik gebruik ze ook al jaren voor de kinderen!
Ohja! Ik had niet eens gezien dat je verschillende maten hebt. Thanks
Alleen het lakentje of ook de slaapzak?
Alleen het lakentje, ze lag eronder in haar eigen slaapzakje
Ik heb een knuffeltje gekocht voor mijn baby (online) en zag pas toen het binnen was dat er op 1 gedeelte glitter zit, zou dit kwaad kunnen? Ze stopt nog wel alles in haar mond dus ik twijfel of ik hem moet houden maar hij is zo leuk!
Ik heb de XL en als ze beide een beetje rechtop blijven zitten dan wil dat denk ik prima, maar pin me er niet op vast.