Is al gedaan ja. Als je bovenin in dit topic op dat bewerkicoontje klikt, zie je al een hele lijst die al eens is gemaakt. Die lijst kan je ook bijwerken, @LunaLovegood
Daar staat ook al het lijstje van @Madelief tussen.
Mijn baby is nu bijna 6 maanden en we slapen sinds een tijdje dramatisch omdat hij in zijn slaap naar z’n buik rolt en dan boos wordt dat ie op z’n buik ligt.
Ook inslapen is een ramp omdat hij dan zo gaat spartelen. We nemen hem nu in de houdgreep en dan na even wurmen (wat dan niet lukt) valt hij in slaap.
Maar vroeg me af, is dat fedde en Kees lakentje ook geschikt voor dit soort taferelen? Of is hij er sowieso al bijna te oud voor?
Aah kijk dat was de truc
Ik wil nog even een tip geven! M’n dochter (1,5) dronk echt altijd te weinig. Deze drinkflessen van camelbak is een anti lek rietjesbeker met een groot rietje. Ze drinkt nu echt onbewust veel meer en het is echt anti lek!
Wij hebben het wel om die reden een maand gebruikt totdat ze goed kon terugrollen
Heeft iemand hier toevallig het stokke flexibad?
Is dit groot genoeg voor een peuter en een dreumes samen?
Deze zijn heel fijn inderdaad, ik gebruik ze ook al jaren voor de kinderen!
Ohja! Ik had niet eens gezien dat je verschillende maten hebt. Thanks
Alleen het lakentje of ook de slaapzak?
Alleen het lakentje, ze lag eronder in haar eigen slaapzakje
Ik heb een knuffeltje gekocht voor mijn baby (online) en zag pas toen het binnen was dat er op 1 gedeelte glitter zit, zou dit kwaad kunnen? Ze stopt nog wel alles in haar mond dus ik twijfel of ik hem moet houden maar hij is zo leuk!
Ik heb de XL en als ze beide een beetje rechtop blijven zitten dan wil dat denk ik prima, maar pin me er niet op vast.
Geeft het af of kunnen de glitters loslaten? Anders zou je hem altijd nog kunnen bewaren voor als je kindje wat ouder is. Mijn oudste is nu 6 en hij is opeens helemaal in to knuffels
Ja het geeft een klein beetje af, snap ook eigenlijk niet wie bedacht heeft dat glitter op speelgoed knuffels een goed idee was😂 maar bewaren voor later is wel een goed idee!
Ik kan deze lijst van cadeaus ook niet vinden, kijk ik niet goed?
Heeft iemand een goede tip voor een wikkeldeken (ook voor in de autstoel) voor een pasgeboren baby in de winter? Het liefst gemaakt van zo natuurlijk mogelijke materialen.
Thanks daar ga ik naar kijken! Ik denk dat wij hem ook wel in huis willen gebruiken, want we gaan niet zo vaak met de auto op pad.
Heel fijn tips van een ervaringsdeskundige Fleece leek mij inderdaad ook zo’n zweterig stofje. Ik ga je andere aanraders ook opzoeken!
Ik heb die beren wikkeldeken van Jolein maar eigenlijk geen idee van welk materiaal die gemaakt is.
Het disana wikkeldekentje van wol vind ik prachtig, zacht en warm. Handig voor in de autostoel en de kinderwagen (en consultatiebureau en gewoon thuis ook, eigenlijk overal. Wij hadden ook niet overal verschillende dekens voor)