Namen jullie je luiertas ook mee als vluchtkoffer? Of gewoon alleen een trolley?
Je kan hem meenemen maar je hoeft het niet te doen voor de inhoud van de luiertas maar gewoon als extra tas (als in: je hoeft niet je eigen flessen en luiers en dergelijke mee, wel kleding natuurlijk). Ik vond het handiger om alles in de koffer te doen en een rugtas voor snelle dingen. Maar ik heb geen idee meer hoe alles zat want mijn man heeft het ingepakt.
Ik doe haar spul erin. Maar dat is alleen setjes kleding dus ik denk dat er ook nog dingen van mij in gaan want wil echt niet meer dan 2 tassen meenemen.
Ik had beide keren een grote tas met spullen voor mezelf, een shirt en boxer/tandenborstel voor mân man en kleertjes voor de baby
Heeft iemand ervaring met deze koptelefoon? De oudste moet een eigen koptelefoon meenemen naar school en deze leek me wel handig omdat hij heel flexibel is en dus minder snel kapot gaat door kinderen.
Neem snacks mee. Vooral chill als je langer moet blijven!
Ja echt? Ik kan me zo moeilijk voorstellen waar ik dan zin in heb.
Heb zoute sticks en dextro opgeschrevenâŠ
Ik heb echt vet lopen bunkeren tijdens mân bevalling. Thuis nog een pizza gegeten om 18 uur en mân bevalling begon al om 06.30 uur. Nadat ik bevallen was om 00.00 uur heb ik ook vet veel gegeten, ik had echt honger! Had de beschuit met muisjes van mân vriend ook opgegeten . Maar goed, best vaak willen mensen ook helemaal niet eten tijdens de bevalling.
Heb zelf tijdens de bevalling en de dagen erna helemaal geen honger gehad, maar mân vriend was wel blij dat de halve vluchtkoffer uit snacks bestond.
Ik weet ook helemaal niet hoe dat werkt in een ziekenhuis, moet je zelf voor alle snacks zorgen of bieden ze gewoon 3 maaltijden aan? En is dit per ziekenhuis anders? Krijgt partner ook eten? Etc. Ik heb zoveel vragen. Ben ook nog nooit opgenomen ofzo dus is allemaal nieuw voor mij.
Ik kon in mijn ziekenhuis de hele dag door eten bestellen. Had megaveel keuze en het was superlekker. Heb zelfs fotoâs gemaakt van de kaart omdat het zo luxe was . Mijn vriend mocht ook gewoon kosteloos bestellen wat hij wilde.
Wauw waar was dit? Lijkt me echt geweldigđ
Het verschilt best wel per ziekenhuis, maar jij krijgt in ieder geval 3 keer per dag te eten. Mijn man mocht wel blijven slapen en kreeg wel ontbijt, maar de rest moest hij zelf verzorgen. Ik kom echt helemaal niks, dus ik vond dat echt stom. Had liever een kleine bijdrage betaalt en dat hij gewoon mee kon eten. Maar heb ook wel eens gehoord dat partners wel te eten krijgen, dus hopelijk heb je geluk met je ziekenhuis!
Ja haha mijn vriend zei ook dat ik voor hem niks mee hoefde te nemen. Uiteindelijk heeft hij alles opgegeten en heb ik zelf alleen een pakje taksi op, en dat was onder lichte dwang ivm de suikers haha. Ik had zelf echt nergens trek in, heb denk ik niks gegeten op de dag van de bevalling? Best gek eigenlijk als ik er zo over nadenk.
Ja dit @Karl_Lagerfeld, mijn man ging bijna out omdat hij zo weinig had gegeten tijdens de bevalling en wij hadden niks mee. Hij heeft uiteindelijk iemand gevraagd een broodje te halen. Denk niet dat ik ooit nog beval, maar zou zeker wat repen in mân tas gooien.
Helaas woon ik in t noorden dus beetje uit de richting . Maar echt zo chill lijkt me dat ze hebben ook echt van alles en nog wat, pannenkoek, smoothie, croissantje hoop dat ze dat ook hebben waar ik ga bevallen
Oh bah! Hoop dat het snel over is!
Wij doen zelf lanolinezalf (schapenvet). Is niet een âerkendâ middel, maar ik dacht: als het op de tepels mag en ze nog steeds mag drinken, dan zal het wel goed zijn. De kdv was sceptisch, maar het werkt echt geweldig bij ons.
Dit is fantastisch.
Ik ben in het Meander Medisch Centrum (Amersfoort) bevallen en daar was het eten echt niks. Ik had veel snacks mee en was daar echt blij mee want ik had wel veel honger. Maar het avondeten ging meestal niet op, zo vies. En dan moet je drie dagen blijven daar pff.
Er was wel een winkeltje met snacks maar dat was alleen voor personeel (misschien wegens corona?).
Als de volgende een geplande keizersnede wordt ga ik eerst even kijken welk ziekenhuis het beste eten heeft haha, hier in de stad zijn drie ziekenhuizen namelijk.
Maar ja ik was blij dat ik zogenaamd teveel mee had (voor een gewone bevalling waarbij je een paar uur blijft) want ik bleef dus onverwachts veel langer in een ziekenhuis op een halfuur rijden. Alsnog moest mijn man wat dingen thuis halen maar heb toen echt lopen janken haha, was ik ineens alleen met baby terwijl ik nog niet mobiel was. Je hebt wel de knop voor de verpleging maar ja dat wil je ook niet de hele tijd doen.
Dus mijn tip voor iedereen: plan voor een onverwachte keizersnede.