Doe je dat wollen pakje dan gewoon over zijn/haar kleertjes aan?
Edit:
Oeps…… zie dat je deze vraag al beantwoord hebt! Sorry!
Doe je dat wollen pakje dan gewoon over zijn/haar kleertjes aan?
Edit:
Oeps…… zie dat je deze vraag al beantwoord hebt! Sorry!
Nee, niet dat ik weet. Had er ook eigenlijk niet aan gedacht om er naar te vragen.
Mijn ziekenhuis had ook zo’n kaart. Moest een week blijven, vond het net een hotel. Je mocht de hele dag door bestellen wat je wilde. Er waren zelfs kroketten. Mis het eten daar soms nog 
Ik denk inderdaad een mug. Heeft die van ons ook wel eens en ik moet dan stiekem een beetje lachen om de ongecoördineerde poging om te krabben 
Nee het wordt waarschijnlijk Heerenveen! Dus als iemand daar verhalen over heeft hoor ik het graag 
Wat slecht joh. Bij ons kwam de gastvrouw/gastheer om de zoveel tijd binnen lopen (zat ik daar met flinke rugweeen in bad, een verpleegkundige erbij die met de warme douche over mn schouders ging en mn man die half over het bad hing om tegendruk te geven
). Nu zullen ze wel wat gewend zijn op die afdeling en de tussen de deur naar de gang en de bevalkamer is een soort halletje gemaakt met een gordijn, maar vk heeft toch maar even doorgegeven dat we ze wel zouden bellen als we iets nodig hadden 
Vraagje, mijn dochter is bijna 5 maanden. Hapjes zijn nog geen succes, maar geef iedere dag een paar hapjes. Hopelijk gaat ze er zo een beetje aan wennen en het principe van een lepel snappen haha.
Maar nu las ik dat sommige mensen door de laatste fles rijstebloem doen. Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Geen ervaring met rijstebloem maar hier gingen de hapjes van de ene op de andere dag super goed. Eerst hoefde ze niets en drie dagen later at ze een heel potje leeg
Zijn er hier moeders die in (omgeving) Zaandam/Zaanstreek wonen en die ik wellicht wat vragen mag stellen? Iets met verhuizen enzo 
Hé, het ZGV 
Als het er meer worden zou het hand- mond- voetziekte kunnen zijn. Dat heerst nu weer. Mijn kindje (en man
) hebben dit nu.
Ik heb dit de hele zwangerschap geslikt en ze gisteren gemaild maar nog geen reactie.
Mijn vader gaat op zn werk nog navragen in hoeverre dit schadelijk kan zijn, (werkt op een lab en daar onderzoeken ze dit soort contaminanten)
Herkenbaar! Mijn dochter had dit inderdaad ook 1.5 week geleden, schijnt heel erg rond te gaan @SpeedOfSound
Oo bedankt dat je dit plaatst! Heb toevallig laatst die mamafit gekocht…
Waar vond je dit bericht?
H van 21 maanden heeft een vaste avondroutine, waarbij we vragen of we een kusje mogen(geven). Nu was dat eerst altijd heel leuk en gaven we elkaar meerdere kusjes. Nu is het alleen zo dat mij Nu gaat slaan. Dit doet hij dan met een lach en lijkt een reactie uit te lokken.
Gezien slaan niet oké is (van beide kanten niet) en helemaal niet in het gezicht zeggen wij hier natuurlijk wat van, maar ik heb het idee dat hij dan krijgt wat hij wil.
Ik vraag me nu dus een beetje af wat we moeten doen? Wat zouden jullie doen in mijn situatie? Negeren, corrigeren of de kusjes even een tijdje overslaan of iets anders?
Mijn baby is 6 maanden, hapjes zijn ook nog niet echt een succes, maar we geven haar geen rijstebloem. Heb eigenlijk nooit echt begrepen waarom mensen dat doen?
Ik zou het slaan misschien heel even negeren. Ik probeer soms wel dingen te zeggen als ‘handjes zijn niet om te slaan, maar om te aaien’ o.i.d. Maar als dat soort dingen zeggen niet helpt, zou ik het even een tijdje negeren.
Hoe groter de reactie hoe meer een kind de aandacht krijgt die het wil. En als je vraagt of je een kusje mag geven, zegt hij dan wel ja?
Mijn dochter heeft dit ook een tijdje gedaan. Ik zei dan idd ook: niet slaan, aaien, zachtjes doen. Soms als ze doorging werd ik wel bozig en zette haar even apart op de grond (wel bij mij in dezelfde kamer, geen afstand nemen)
Ik had op internet gelezen dat ze idd een reactie willen uitlokken, dus verder niet veel aandacht aan besteden. Het is vanzelf na ongeveer 2/3 weekjes over gegaan
Ik realiseer mij door deze verhalen dat ze mij ook geen warm eten hebben aangeboden bij de eerste. Ik was bevallen om 15.15 uur en toen wel brood gekregen, maar daarna waren ze heel lang met mij bezig en heb daarna niks meer gekregen ook? Raar eigenlijk nu ik erover nadenk.