Ik kon daar afgelopen januari wel kiezen! Via dat tv scherm kon je het dan doorgeven. Maar ik was er ook een paar dagen, misschien dat dat ook nog uitmaakt want het moest wel ruim op tijd doorgegeven worden.
- een rietje! Ik was zo blij met mn rietje in mn waterfes.
En een soort fles of ander soort fles om te gebruiken bij het plassen. Kreeg daar niks en toen we later weer opgenomen moesten worden was ik het vergeten mee te nemen en zat ik te klooien met een bekertje.
Huh, ze hadden in het ziekenhuis niks om je te helpen plassen? Dat is wel een beetje raar.
Nou spoed⦠Gewoon als je iemand nodig hebt. Als je nou belt voor een glaasje water wat je man ook kan pakken dan zou ik dat wel gezegd hebben maar je ligt daar niet voor niets. Vervelend hoor dat je die ervaring hebt gehad!
Jep, zoiets hadden wij ook. Kroketten, pannekoeken, zalm⦠kom maar door!!!
Partner kreeg 1 maaltijdbon maar ik kon zoveel bestellen dat hij gewoon mee at.
Oh balen zeg, ik parkeer altijd achteruit in op ons pad en dan was het t handigst geweest om m achter de bestuurdersstoel te plaatsen qua uitstappenš dat vertellen ze er natuurlijk niet bij als je dat ding koopt. En tis ook niet zo dat we een kleine auto hebben (Ford B max).
Ja dat reiswiegje van cybex is ook volgens mij de meest grote die er is. In mijn auto zit alleen de hond op de bijrijder stoel dus is niet zoān probleem gelukkig.
Nee eten voor patiƫnten is echt
Ik had dus rond 18:00 eten besteld, kwam er een verpleegkundige binnen die zag dat ik mijn eerste hap avondeten nam en zei: oh nee nee, je mag nu echt niet eten hoor!!! Dadelijk ga je overgeven van de weeƫn en de kans op keizersnede is groot, dan kan je beter nuchter zijn, zet dat bord maar in de koelkast. Dus toen moest ik toekijken hoe mijn eten weer werd weggehaald mocht alleen nog droog beschuit
overigens de volgende dag als lunch wel die maaltijd nog opgewarmd in de magnetron want we lagen toch nog steeds in het ziekenhuis
Wij hebben een maxicosi Pebble Plus (ofzo haha) en een Volkswagen tiguan - op de bagage ruimte na ook heen kleine auto. Maar dat besef je idd niet als je het aanschaft. Echt suf ja dat het allemaal zo groot is
Doe je dat wollen pakje dan gewoon over zijn/haar kleertjes aan?
Edit:
Oepsā¦ā¦ zie dat je deze vraag al beantwoord hebt! Sorry!
Nee, niet dat ik weet. Had er ook eigenlijk niet aan gedacht om er naar te vragen.
Mijn ziekenhuis had ook zoān kaart. Moest een week blijven, vond het net een hotel. Je mocht de hele dag door bestellen wat je wilde. Er waren zelfs kroketten. Mis het eten daar soms nog
Ik denk inderdaad een mug. Heeft die van ons ook wel eens en ik moet dan stiekem een beetje lachen om de ongecoƶrdineerde poging om te krabben
Nee het wordt waarschijnlijk Heerenveen! Dus als iemand daar verhalen over heeft hoor ik het graag
Wat slecht joh. Bij ons kwam de gastvrouw/gastheer om de zoveel tijd binnen lopen (zat ik daar met flinke rugweeen in bad, een verpleegkundige erbij die met de warme douche over mn schouders ging en mn man die half over het bad hing om tegendruk te geven ). Nu zullen ze wel wat gewend zijn op die afdeling en de tussen de deur naar de gang en de bevalkamer is een soort halletje gemaakt met een gordijn, maar vk heeft toch maar even doorgegeven dat we ze wel zouden bellen als we iets nodig hadden
Vraagje, mijn dochter is bijna 5 maanden. Hapjes zijn nog geen succes, maar geef iedere dag een paar hapjes. Hopelijk gaat ze er zo een beetje aan wennen en het principe van een lepel snappen haha.
Maar nu las ik dat sommige mensen door de laatste fles rijstebloem doen. Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Geen ervaring met rijstebloem maar hier gingen de hapjes van de ene op de andere dag super goed. Eerst hoefde ze niets en drie dagen later at ze een heel potje leeg
Zijn er hier moeders die in (omgeving) Zaandam/Zaanstreek wonen en die ik wellicht wat vragen mag stellen? Iets met verhuizen enzo