Ik had 's middags al warm eten besteld voor de avond want ik lag al in het ziekenhuis maar was toen nog niet aan het bevallen. De maaltijd (een zware Pasta) werd rond 5 uur gebracht maar toen had ik al weeën en eten was echt het laatste waar ik aan dacht dus ik zei dat ik het niet hoefde maar mijn vriend stond erop dat ik het even liet staan omdat ik later misschien wel trek had. Nou nee dus, rond half 7 kwamen ze afruimen en mijn bord was onaangeraakt en toen gingen ze via mijn vriend communiceren terwijl ik best goed aanspreekbaar was. ‘Hoeft ze echt niet?’ En ‘Lust ze dit niet?’ alsof ik een kat was die andere brokjes had gekregen dan hij gewend is haha.
Toen alles na de bevalling helemaal achter de rug was en we op de kinderafdeling lagen was het inmiddels rond middernacht en had ik nog steeds niks gegeten. Mijn favoriete kinderverpleegkundige heeft toen een heel dienblad voor me gehaald met brood, koeken, tig soorten beleg en allemaal sapjes en zo. Ze was echt de beste. 
Verder: eten in het GHZ is niet per se aan te raden maar het kan wel erger denk ik en het personeel was allemaal heel lief.

. Begrijpelijk hoor, ik zou ook zo snel mogelijk naar huis willen maar als dat niet kan is lekker/gezond eten altijd mooi meegenomen. Kun je misschien ook nog iets zeggen over hoe de kamers eruit zien en wat er allemaal aanwezig is (bijvoorbeeld yogabal/bevalbad)? Ik verwacht mijn eerste en heb geen flauw idee wat te verwachten!