Hahaha, ja dat kan je wel zeggen ja. Ik heb denk ik wel 12 echo’s gehad, elke keer bloed prikken, suiker, gewicht checken, heb echt uuuuuren in die wachtkamer gezeten voor vanalles.
Iemand ervaring met een framedrager/rugdrager? We willen graag hiken met onze zoon en hij is nu 21 maanden. En we willen het graag voor langere tijd gebruiken.
Ja, bevalt top (bij 18 maanden). Heb hem van mijn schoonzus, zij had hem via marktplaats. Is dus al een oud ding, maar bevalt prima. Zit als een backpack, dus je draagt het goed op je heup ipv dat het aan je schouders trekt. Je kan hem ook neerzetten, dan is het een soort stoeltje. Zou hem zelf niet nieuw kopen als je niet weet hoe het bevalt, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Ik dacht dat een VBAC ook mogelijk was na twee keizersnedes. Ik dacht daar wat over gezien te hebben bij https://instagram.com/studiovbac
Edit: aflevering 5 van de podcast. VBA2C noemen ze het.
Yes klopt ( @SpeedOfSound ) wij hebben de Minimeis en zijn er echt blij mee. Zoontje is nu bijna 2,5 en gebruiken hem echt nog met veel plezier. We hebben hem gekocht toen hij 1 was en liep en daardoor niet graag meer in de kinderwagen wilde. Dat ding gaat mee op vakantie, dagjes weg etc etc.
Op vakantie gingen we hem aan de rugzak met zo’n karabijnhaak. Hij liep best wat stukken als we gingen wandelen maar we wisselden het af met stukjes in de Minimeis.
Ik vind het nu wel wat zwaar worden, maar m’n man kan hem echt nog prima een uur+ dragen in de Minimeis (en hij is geen topatleet ofzo)
Wij hebben er een, echt top!
Ik ben zelf altijd een beetje van team: huilde ze meteen? Gedraagt ze zich normaal? Dan niet bellen. Huisarts gaat me die vragen ook stellen en er dan bij zeggen dat ik haar maar in de gaten moet houden.
Edit: klinkt alsof ik de huisarts niet serieus neem, maar dat is natuurlijk niet zo.
De aankomende 24 uur alert zijn op misselijkheid braken suffer worden. Ik doe altijd extra wakker maken in de nacht. Verder kun je weinig doen. En bij alarmsymptomen natuurlijk snel de HAP bellen. In NL mag je dan ook prima de spoedlijn gebruiken.
Is er iemand al een met zoon/dochter bij een krullenkapper geweest? Ben zo bang om haar krulletjes te verliezen na een reguliere knipbeurt😫
Mag ik zo brutaal zijn om iemand die lid is van de consumentenbond te vragen om de aan en afraders te laten weten voor traphekjes?
Ik pb je wel even!
Vraagje, ik zoek als kraamcadeau naar zo’n hydrofiel/cape met geborduurde naam van baby. Ik heb een (voor mijn gevoel) bij heel veel moeders op Instagram voorbij zien komen, zoals deze bij Romy Boomsma, maar toch kan ik nergens deze vinden! Hebben jullie een idee?
Wat is een handig kinderzitje voor achterop de fiets en gebruiken jullie fietsentassen daarbij? Ik doe op m’n vrije dag altijd boodschappen met kind, ze zit nog voorop maar ze is 2,5 en ik ben 26 weken zwanger dus handig is het niet meer. Maar het is wel een probleem als ik geen fietstassen meer kan gebruiken.
Je kan een bagagedragerverlenger op de fiets zetten, mocht het een probleem zijn.
Zijn ook wel zitjes waar het zonder zo’n verlenger mee kan, maar hangt van het zitje en het type fietstassen af. Is best veel over te vinden als je even googlelt.
Volgens mij kan het ook bij de HEMA, ik heb indertijd iig een hydrofiel van de HEMA en een knuffel van hen met de naam van mijn dochter erop geborduurd gekregen.
Edit: kan natuurlijk ook dat ze dat daar gekocht hebben en ergens anders hebben laten borduren, dat weet ik eigenlijk niet
Ik heb een achter zitje van bobike en zon fietstas die he los kunt klikken en dat kan nog gewoon icm het zitje. Geen idee waar die van is, zat bij de fiets. Kan morgen wel ff voor je kijken evt.
Is dit niet van Atelier Pomme?
Hebben jullie tips voor een leuke spiraal voor aan het autostoeltje? Of zijn Loopylinks leuk om er aan te hangen?
teddyenbeer heb ik goede ervaringen mee!