Tips, ervaringen & aanraders #4

De aankomende 24 uur alert zijn op misselijkheid braken suffer worden. Ik doe altijd extra wakker maken in de nacht. Verder kun je weinig doen. En bij alarmsymptomen natuurlijk snel de HAP bellen. In NL mag je dan ook prima de spoedlijn gebruiken.

3 likes

Is er iemand al een met zoon/dochter bij een krullenkapper geweest? Ben zo bang om haar krulletjes te verliezen na een reguliere knipbeurt😫

Mag ik zo brutaal zijn om iemand die lid is van de consumentenbond te vragen om de aan en afraders te laten weten voor traphekjes? :blush:

Ik pb je wel even!

1 like

Vraagje, ik zoek als kraamcadeau naar zo’n hydrofiel/cape met geborduurde naam van baby. Ik heb een (voor mijn gevoel) bij heel veel moeders op Instagram voorbij zien komen, zoals deze bij Romy Boomsma, maar toch kan ik nergens deze vinden! Hebben jullie een idee?

2 likes

Ik zie het op deze website : Swaddle - Organic cotton - Personalized – Zoen voor Gust

1 like

Wat is een handig kinderzitje voor achterop de fiets en gebruiken jullie fietsentassen daarbij? Ik doe op m’n vrije dag altijd boodschappen met kind, ze zit nog voorop maar ze is 2,5 en ik ben 26 weken zwanger dus handig is het niet meer. Maar het is wel een probleem als ik geen fietstassen meer kan gebruiken.

Je kan een bagagedragerverlenger op de fiets zetten, mocht het een probleem zijn.
Zijn ook wel zitjes waar het zonder zo’n verlenger mee kan, maar hangt van het zitje en het type fietstassen af. Is best veel over te vinden als je even googlelt.

2 likes

Volgens mij kan het ook bij de HEMA, ik heb indertijd iig een hydrofiel van de HEMA en een knuffel van hen met de naam van mijn dochter erop geborduurd gekregen.

Edit: kan natuurlijk ook dat ze dat daar gekocht hebben en ergens anders hebben laten borduren, dat weet ik eigenlijk niet :sweat_smile:

1 like

Ik heb een achter zitje van bobike en zon fietstas die he los kunt klikken en dat kan nog gewoon icm het zitje. Geen idee waar die van is, zat bij de fiets. Kan morgen wel ff voor je kijken evt.

1 like

Is dit niet van Atelier Pomme?

1 like

Hebben jullie tips voor een leuke spiraal voor aan het autostoeltje? Of zijn Loopylinks leuk om er aan te hangen?

1 like

teddyenbeer heb ik goede ervaringen mee!

En vind een baby mooie kleuren loopy links net zo leuk als die hysterische? :face_with_monocle: vast niet denk ik… :joy:

Ja zulke hydrofiel badcapes heb je van atelier pomme! Heel mooi zijn die en echt super zacht

1 like

Wij hebben er 1, gebruiken die niet en hebben hem gratis gekregen. Als je interesse hebt om heb op te komen halen, na natuurlijk wat foto’s te hebben gezien, dan mag je hem gratis hebben!

Edit: volgens mij hebben we er 1, misschien is die ondertussen al weggedaan, maar ik moet even in de schuur kijken. Dus wees niet meteen te hyped!

1 like

Als je dat zou willen doen, graag!

Het zit hem ook in de structuur. Ik heb van die gladde, mooie kleuren van done by deer en daar werd echt niet naar on gekeken, alleen naar het speelgoed wat eraan hing aan de wagen. De loopylinks van playgro in felle kleurtjes en met structuurtjed zijn al vanaf dat R. wat ging grijpen een hit en worden nu (ze is 9 maanden) nog steeds veelvuldig gebruikt.

Dus afhankelijk van wat je wilt; om een bijtring oid te bevestigen aan de wagen? Zijn die mooie prima. Ook echt als speelgoed voor de baby? Dan zijn die met kleur en verschillende structuren leuker. Prikkelen ook meer de zintuigen en ook fijn bij tandjes.

2 likes

Ja ik zag indd die van donebydeer en die vond ik wel mooi qua kleur. Maar heb ook al freddy de vuurvlieg gekocht dus dan kunnen die felle loopylinks er ook nog wel bij

2 likes

Thanks! Ik heb de loopylinks van Playgro besteld. Twijfelde nog over die van Little Dutch maar kies toch voor de hysterische :grinning:

2 likes