Ja ze passen perfect bij Freddie hier hing Freddie altijd aan die dingen
Ik heb een grote glazen pot gevuld met allemaal gouden snoep / chocolade (Twix, Werthers Originals, Ferrero Rocher, Haribo beertjes) en daaraan hang ik een kaartje met âJullie zou goud waardâ + een tekstje.
Dus 1 pot voor alle leidsters samen.
Er staat op de fietstas geen merk, ik denk dat hij bij mijn fiets hoort gewoon want klikt ook vast op het frame van mijn fiets. Jammer, want hij kan aan beiden kanten en wilde zelf eigenlijk een 2e erbij voor wat extra ruimte (kan hem nml aan beiden kanten vast klikken).
Wij gaan binnenkort voor het eerst vliegen met baby. Het is een vlucht van een paar uurtjes maar vanwege Corona denk ik dat we best lang op het vliegveld etc zullen zijn.
Heeft iemand nog een gouden tip om hier mee om te gaan? Baby is 5 maanden. En domme vraag misschien maar kan een voedingstoren gewoon mee door de douane?
Bedankt! Ik ga eens zoeken of ik zoân soort systeem kan vinden.
Ik heb bij de DM Hipp Ravioli gekocht maar mijn kind blijkt er echt gek op te zijn. Het zijn een soort magnetronmaaltijden en ik vind het wel handig voor snel snel. Maar ze zijn dus niet te koop bij gewoon de Etos ofzo. Weet iemand misschien waar die te koop zijn in Nederland?
Anders moet ik maar elke twee maanden naar Duitsland en het schap leegkopen haha. Ik heb al op Amazon gekeken maar daar kan ik het niet vinden. Of moet ik dan via Duitse Amazon bestellen, zou dat ook werken?
Of is er misschien iets soortgelijks? Die van Ellaâs Kitchen vind ik niks, daar is de pasta heel klein dus kan mân kindje niet eten met zân handen. En de maaltijden vanaf 12 maanden zijn met vlees.
Ja ik zie nu dat het ook niet op de Duitse Amazon staat, helaas.
Nou dat ziet er uit als iets wat ik ook wel lust
Voor dat geld kan ik naar Duitsland rijden (daar was het 1,20 ofzo) maar wel een goede om op dat soort sites te kijken.
Neeee wat is dit! Dit mĂłet ik hebben voor mân zoontje
Ik hou van de DM. Woon alleen helemaal in ât Westen van ât land. Zo jammer!
Ik wist dit niet (en dat terwijl ik met babies werk haha) maar ik zag net voorbij komen dat de flessen van dr browns niet uitgekookt mogen worden! Alleen de spenen. Zag het op tiktok haha en heb het even gecheckt op de website en daar staat het ook. Ik ben zelf sowieso niet zoân trouwe uitkoker, alleen voor 't eerste gebruik. Maar ook dat mag dus niet!
Geen idee of iemand er iets aan heeft maar vond het wel een belangrijke tip.
Waarom mag dat niet dan? Ik heb t wel altijd gedaan. Was er niet echt trouw in hoor, maar eens in de 2 weken ofzo kookte ik ze wel uit. Nooit iets mis mee gegaan.
Op de website staat dat de flessen en onderdelen kunnen vervormen of aangetast kunnen worden. Op tiktok zei iemand dat er plastic deeltjes dan in 't water kunnen komen maar weet niet of ik het zo zou interpreteren haha. Heb zelf wel ook gemerkt dat een van onze flessen lekt sinds het uitkoken!
Ik dacht dat alleen dat groene opzet stukje niet uitgekookt mocht worden. Bij mij zijn die toen ook vervormd toen ik het uit kookte.
Ik weet biet of het nog nodig is, maar je mag een pb sturen!
Terugkomend op heel het ziekenhuis eten onderwerp, hoe weten jullie dit allemaal nog joh?
Ik weet dus echt niet meer of ik wat gegeten heb na mijn bevalling. Er staat mij wel iets bij van beschuit met muisjes maar weet het niet zeker meer. Ik heb wel heeeel veel water gedronken want voor mijn gevoel was ik echt uitgedroogd. Snacks hadden we wel mee, maar hebben we niet van gegeten. Wij hebben vrijwel alleen de babydingen gebruikt, en schone kleding voor mij. Zelfs mn bevalkleding ging schoon mee naar huis. Maar zoals mijn moeder altijd zegt âbeter mee verlegen, dan om verlegen.â
Er is een keer een heel artikel gepubliceerd over het gebruik van plastic flessen. Onderzoekers waarschuwen voor plastic flesjes bij babyvoeding: 'Richtlijnen aanpassen' | RTL Nieuws
Er komen idd deeltjes vrij in het water/melk. Daarom raden ze het gebruik van plastic flessen helemaal af. Wij gebruiken nu de glazen flessen van dr brown.
Oh oeps ik doe ze al sinds het begin in de magnetronsterilisator⊠nu nog maar 1x in de 1-2 weken. Maar ook hele tijd dagelijks gedaan ivm spruw.
Mân flessen zijn nog steeds goed trouwens, niets vervormd. Spenen koop ik elke 6 weken nieuw.
Nu twijfel ik of ik nieuwe flessen moet kopen? I.v.m. de plastic deeltjesâŠ.
Little Dutch heeft leuke!