Je hebt voor de cabriofix ook een base zonder isofix, die zet je met de gordel vast en dan klik je daar hem in net als bij de islfixbase. Heet geloof ik de easybase! Dus als je dat makkelijker vindt / de maxicosi veel in jouw auto gebruikt is dat ook nog een optie. Mijn man heeft ook geen isofix en vond met de gordel ook vervelend steeds (plus zou in zijn bus nu met 2 kinderstoelen megalastig zijn want maar aan 1 kant een deur).
Maar doen jullie dat dan nu al 3 jaar zo? En vanaf wanneer ging het toen beter bij jullie oudste?
Ik heb met mijn zusje samen bedacht om hem te gaan delen. Hij kent mijn familie heel erg goed, het is haast een familiehond inmiddels. Dus ik ga voorstellen aan mijn ouders of we hem kunnen delen met mijn ouders, mijn zusje en dan wij. Dat verlicht ons enorm in het continu in deze situatie zitten en zo kunnen we blijven aankijken vanaf wanneer het icm I dan beter zou gaan.
Een andere oplossing is toch een ander heel fijn huisje voor hem vinden, maar ik vind die stap zo enorm groot. Als het bekenden zouden zijn zou ik het misschien wel in overweging kunnen nemen, maar geen idee wie dat dan zou zijn.
We zijn eruit dat deze situatie in elk geval niet haalbaar is. Zeker met de winter op komst (koud in de gang) en het feit dat I straks naar 1 slaapje gaat waardoor hij nóg vaker op de gang zou zitten. Dus hopelijk vinden we snel een oplossing!
Waar zijn er nu leuke jasjes te koop voor herfst/winter, die ook waterdicht zijn. Ik kan echt niks leuks vinden
Hema! En zeeman volgens mij!
Ja zeeman had een soort regenjasjes.
Had zelf een schattige Teddy gekocht bij c&a dus misschien daar ook in t assortiment?
Konges slojd heeft volgens mij over paar dagen nieuwe collectie winterjassen, zag er ook heel leuk uit
Iemand ervaring met zelf een poppenhuis maken? Mijn man heeft er zelf één gemaakt en nu wil ik hem gaan behangen maar ik weet niet zo goed hoe ik aan kleine stukken behang kan komen. Via internet vind ik vooral van die kitsch behangetje, niet echt waar ik voor wilde gaan.
Volgens mij is daar zelfs een apart topic over, of het was een Facebook groep, weet ik even niet. Maar dat zijn meer van die miniatuur huisjes .
Je kan ook restjes kopen op marktplaats. Veel mensen hebben een halve rol over als ze klaar zijn. Wat voor iets heb je in gedachten?
Je kunt ook ipv behang knutselkarton halen, dat hebben ze vaak bij de action en ook wel bij Pipoos. Wordt ook gebruikt voor scrapbooking
Ik weet niet wat voor behang je precies zoekt maar ik heb volgens mij nog een stukje van het blauwe over en nog redelijk wat stukken van het gouden behang. Dat heb ik bewaard om eventueel in de toekomst een Ikea keukentje mee te behangen.
Het blauwe lijkt op leer en het gouden heeft een structuur van een vacht.
Als je wilt kan ik zo een stukje naar je opsturen.
Je kan bij Eijffinger ook stalen van behang bestellen. Ik weet niet of de stukken dan groot genoeg zijn?
Gewoon staaltjes meenemen uit een bouwwinkel!
We zoeken een nieuwe autostoel voor T. Want E zal binnenkort in zijn (Axisfix) gaan… maar hij is nog te klein voor een echte groep 2 stoel (100cm/15kg, hij is 90/13 en groeit niet snel meer natuurlijk).
Ik zat nu te kijken naar de titan pro, van maxicosi ook… iemand ervaring daar mee? Of andere aanraders?
Ik heb nog linnenlook behang en een hele vrolijke. Wil ii met alle liefde naar je toesturen :)!
Ja ik! Poppenhuis zelf 2e hands gekocht maar opgeknapt. Heb als behang soort knutselpapier van sostrene grene gebruikt. Als je echt gehang gebruikt is dat qua motief vaak veel te groot.
https://sostrenegrene.com/nl/producten/hobby/design-papier-p-b666c571
Dit papier alleen had ik dan andere printjes.
Op Facebook zie ik vaak voorbij komen dat mensen het knutselpapier van action gebruiken. Daar hebben ze boekjes met allemaal verschillende prints.
Weet iemand waar dit (zwangerschaps) jurkje van Yara van is? Vind hem zo mooi! Ik kom er niet achter…
Ik heb 2 ledikantdekentjes maar wij gaan een cosleeper gebruiken. Zijn er mensen die ledikant dekentjes ook in de co sleeper gebruiken of is dat veel te groot?
En tot wanneer gebruik je dekens? Zou ik dat eventueel ook kunnen gebruiken als hij 10 maanden is ofzo of gebruik je dan alleen een slaapzak?
ik heb mn ledikantspul ook gewoon in de cosleeper gebruikt, je kan het natuurlijk zo ver om het matrasje heen doen als je wil
moet je hem alleen wel goed recht instoppen anders ligt dat matrasje scheef
en wij zijn vrij snel overgestapt naar slaapzakken, volgens mij toen ze 4 maanden was. maar je kan natuurlijk doen wat je wil zolang het werkt voor je baby
vet zonde ook van al die dure mooie wollen dekens, ga ze binnenkort maar op de bank gebruiken