Beweegt jou kindje dan niet veel voor onder een dekentje?
Wij gebruikten ons wollen ledikantdekentje dubbelgevouwen in de wieg en later cosleeper. We hebben wel een baby die midden tussen de sneeuwbuien eerder dit jaar werd geboren.
De welbekende gevoerde “regenjas” van de Hema is te verkrijgen in combinatiematen. Heeft iemand er één en kun je vertellen hoe hij valt, als de grootste of als de kleinste maat?
Ik vind 'm heel groot vallen! Dus hij valt zeker als de grootste, en zou misschienz elfs een maat kleiner kopen (hebben wij wel)
Top! Bedankt!
Valt inderdaad als de grote maat!
Wij hebben zo’n klassiek geel regenjasje, in een grote maat zodat er nog een lekker dikke trui onder kan. Was 2 voor de prijs van 1, van Hublot.
Ja ik wilde de gele kopen van de Hema, maar m’n man vond roze leuker ben inmiddels geslaagd bij Hema! Alleen straks nog ff een goede ski-jas
Hier ook de gele van de Hema! En nog op zoek naar een leuke ski jas inderdaad. Of is voor een dreumes van tegen die tijd 22 maanden zo’n skipak handiger?
Ja wij hebben de dreumes wel in een skipak gehesen toen indd. Toen was ze 2,5 ongeveer. Vorig jaar met 3,5 jaar konden we niet door COVID, maar toen met sneeuw hier ook een skipak. Dat vond ik ook nog wel ideaal. Nu dachten we dat het met school enz misschien handiger was als ze het los had, zodat als het echt heel koud wordt ze die jas ook naar school aan kan. Dus dan kopen we zo’n tuinbroek-skibroek zeg maar
Ah top, dan ga ik op zoek naar een leuk skipakje, vind dat zo schattig die kleintjes in de sneeuw. M’n ouders hebben in hun enthousiasme al een slee gekocht voor wintersport (we gaan laatste week februari pas ).
Ja is mega cute he! Moet zeggen dat ze met 2,5 jaar twee keer een halve dag op de ski’s heeft gestaan en verder in het dal (waar toen niet mega veel sneeuw lag) gespeeld heeft. Maar aankomende wintersport zal ze wel meer op de ski’s staan hoop ik!
Ah dat zal zeker dan ja! M’n nichtje geeft skiles en zei dat 2 nog een beetje jong is maar dat ze vanaf 3 a 4 jaar echt al wel mee kunnen met een klasje en supersnel leren. Kan ze straks tussen alle opblaasberen doorsjezen in het kiddieland
Ik hoop het! M’n man is ook skileraar dus die wilt ook in snowworld al ff een paar keer gaan. Ben echt heel benieuwd. Ze is best leergierig dus denk dat het goed gaat komen
Het kdv waar ik als kind op zat had ook stretchers. Ik herinner me dat ik het als bijna vierjarige best hard vond slapen.
Ja dit hebben ze bij ons ook, wel voor kindjes vanaf 2 jaar.
Ja, die worden bij mijn kind op de opvang ook gebruikt maar alleen voor de peuters als alle gewone bedjes vol zijn.
Hi, ekte zaanstreker hier! Als je nog iets wil weten mag je me altijd DM’en
@anon50301661 neppert!
Lief, ik zal er aan denken!!