ik vraag voor onze kinderverjaardag bonnen voor kleding!
speelgoed heeft ze al genoeg, als we iets anders willen kopen we het op marktplaats erbij maar bv een bon voor een goede winterjas is nooit verkeerd
Ja ik heb ook al aan praktische cadeaus gedacht, want hoeveel speelgoed moet een kind hebben.
Haha stom is dat he? Maar als ik heel eerlijk ben, geef ik zelf ook liever iets waar een kind direct heel blij mee is ipv een bon.
Ja is er dan op alles korting eigenlijk?
Vraagje: wat voor aoort gymkleren moet ik aan denken als een kindje voor het eerst naar school gaat (4 jaar)?
Korte broek waar je zo in kan, dus met elastiek en geen veter/knoop enz. Tshirt (korte mouwen) en makkelijke gymschoenen, er vanuit gaande dat ze nog geen veters kan strikken met klittenband en geen zwarte zolen. Kleding die ze makkelijk zelf uit en aan kan doen.
(Werk in het onderwijs).
Mijn ervaring met aanbiedingen bij prenatal is dat sommige dingen elders nog goedkoper zijn dus wel even goed checken als je iets ziet
Wij hebben een maxi cosi rodifix. Is niet draaibaar, maar mijn zoon kan er gewoon zelf in klimmen. Is van 3 tot 12 jaar oud.
Wauw wat een fijne tip!
@SemM bij ons was het eerst ook in ondergoed, is het nog steeds als je gymkleding bent vergeten om mee te nemen. Op gegeven moment voelde ik mij er toch niet prettig bij dat mijn zoontje in ondergoed aan het gymen was en geef nu elke keer een korte broek, een shirt welke snel opdroogt mee. Vind hij zelf ook fijner. De schoenen houdt je juf bij zich in een bak en staat z’n naam erop.
Gezocht: goed campingbedje voor onze baby (7 maanden). Liever geen tentje. We gaan 2 weken op vakantie en zij zou dan in een campingbedje slapen, maar ik kom er niet meer uit wat nou echt een comfortabel bedje is. Liefst zou ik gewoon haar ledikant meenemen :’) (Sebrabedje) maar dat is ehmm iets teveel gedoe. Iemand tips voor echt een goeie?
Ik weet niet wat je bedoelt met ‘goed’? Ons kindje van nu 9 maanden heeft in verschillende campingbedjes geslapen en gaat eigenlijk overal prima. We hebben bij mijn schoonouders een goedkope van van asten (wel een los matrasje bijgekocht), die was €40 en is stabiel en makkelijk in gebruik. Bij mijn moeder staat er 1 van Nuna, die kist nieuw rond de €180, en het verschil zit volgens mij meer in hoe makkelijk je hem in en uitklapt dan in slaapcomfort.
Vooral dat zij lekker ligt, hahaha niet op een te dun matrasje. Haar bed thuis is 70cm breed maar denk dat de meeste bedjes 60 cm zijn? Oké ik verlies me vast in details (story of my life).
Ook omdat ik twee weken best lang vind eigenlijk. Anders dan een slaapje hier en daar.
Nou, haar eigen matras is 70cm breed! Is afwijkende maat (Sebrabed). Las ook dat de Consumentenbond los matras in campingbedje afraadt, maar ja, volgens mij raadt de Consumentenbond zo’n beetje alles af…
Waarom wil je geen tentje? Wij hebben ook het Sebra bedje en daarbij een Deryan tentje. Die is namelijk 75cm breed en komt daarbij dus meer overeen met z’n bedje thuis qua breedte.
Wij hebben de AeroMoov, daar kun je het kind ook verhoogd in leggen en het komt met een zonneklep en muskietennet. M’n dochter is 2,5 en heeft al vele weken in het bedje geslapen.
Het matrasje van een campingbedje lijkt dun, maar een kind is natuurlijk heel licht en heeft echt geen dik matras nodig.
Heeft iemand hier het Stokke Sleepi bedje? Lijkt ons heel handig ivm een klein kamertje (we kunnen ‘m dan in de hoek zetten, zie steekt ‘ie minder uit ‘in’ in de kamer) en je kan ‘m uitbreiden per grootte. En ik vind ‘m mooi, ook niet onbelangrijk haha. Enige nadeel is dat het een vrij duur bedje is en je waarschijnlijk alleen dure stokke hoeslakens kan kopen omdat het rond moet zijn… dus benieuwd naar eventuele ervaring van anderen!
Lijkt me niet heel praktisch als ze op de grond slaapt in zo’n tentje? En ik zou het niet op een bed willen zetten, ze rolt namelijk wat af. Slaapt jouw kindje dan op de grond in het tentje?