Ga de andere tips ook even opzoeken!!
Wij hebben zowel thuis als bij mn moeder een Prenatalbedje van rond de 40€. Prima om op te zetten en onze kondere slapen er goed in, staat ook vrij hoog in de test vd Consumentenbond.
Let op met losse matrasjes, dat ze niet tussen de rand van het matras en het randje van het bedje kunnen komen of tussen het originele en losse matrasje. Wij deden voor de oudste ledikantmatras erin, maar toen ging ze richting het naar qua leeftijd en die was ook dezelfde maat. R. slaapt op het bijbehorende matrasje en mijn moeder heeft er een bijbehorend Prenatalmatras bij, die heeft een speciale hoes waarin je dan dus en het originele en extra matras doet en zo is er niet het gevaar van er tussen komen. Als je even googlet vind je een artikel vd consumentenbond over de gevaren van losse matrasjss en waar je op moet letten.
@Maya11 volgens mij moet je de uitbreidingsdelen er later weer los bij kopen, dus dat is nog wel iets on rekening mee te houden.
Ik weet niet hoe groot de kamer is? Wij hebben ook maar een paar m2 loopruimte en dat is meer dan genoeg. Hij speelt toch in de woonkamer en voorlopig blijft dat wel zo.
Er was wel iemand hier die hem had en ontevreden was, misschien kun je de zoekfunctie gebruiken want ik weet niet meer wie.
Wij hebben Qute Q-sleep. Makkelijk op te zetten en in te klappen en neemt niet veel ruimte in beslag in de auto. Matrasje wel dun dus zou los matrasje erbij doen. Zelf had ik nog niet gekocht maar matrasje van de Deryan erop gelegd, ze sliep prima een week erop maar ga losse dikkere matrasje wel aanschaffen.
In de Deryan tent wilde ze niet slapen.
Denk bij alle campingbedjes de matrasjes dun zijn.
Zat ook even te kijken naar een bed van Kinderkraft. Dat ziet er vrij stevig uit. Misschien moet ik ook maar gewoon ff gaan kijken bij een Baby Dump (zit hier in de buurt) om een indruk te krijgen
Ik zet ‘m op het midden van een bed inderdaad of bijv op een deken op de grond.
Er zit ook nog wel een aardig zelf opblaasbaar matrasje in en volgens mij verkopen ze los ook nog een extra matrasje.
Wanneer hadden jullie je bevaltas/vluchttas ingepakt? Volgens mijn kraamzorg zou ik die in week 34 al klaar moeten hebben, maar dat lijkt mij wat vroeg? Of ik heb er gewoon geen zin in.
Je weet nooit wat er gaat gebeuren. Ik had het plan om de vluchttas in te pakken tijdens mijn verlof maar ben eerder bevallen. Achteraf had ik best spijt dat ik niet iets eerder begonnen was met het inpakken want mijn man is zeker nog 2x naar huis gereden om spullen te halen. Oh, en onze baby paste niet in maat 50 dus we kregen kleertjes van de afdeling (ze had zelfs een paar dagen maat 42 aan )
Ik was laat, week 38/39.
Het is in principe zo gepakt dus zou het volgende keer wel eerder doen. Voor de rust in mn hoofd zeg maar.
Ik ben nu bijna 36 weken en er vanmorgen mee begonnen. (Maar heb nog geen maxicosi bijvorbeeld dus is niet meteen klaar. )
De mijne stond met 37 weken klaar. Maar toen ik met 40+3 het ziekenhuis belde om te zeggen dat mijn vliezen gebroken waren stelde de verpleegkundige voor dat ik me een uurtje later zou melden zodat ik nog rustig mijn tas rustig kon inpakken .
Ik heb hem met 34 weken gepakt (omdat de app dat zei ) en dat was eigenlijk wel fijn! Rust in mijn hoofd vooral. Ben ook met 36 weken bevallen dus ik was erg blij dat ik dat toch al gedaan had.
Ik word echt een beetje gek. Mijn eenjarige is sowieso bijna continu ziek sinds hij naar het kdv gaat, maar nu hoest hij al een paar weken. We waren dinsdag voor een check in het zkh (voor iets anders) en toen heeft de kinderarts even geluisterd maar zijn longen klonken goed.
Vandaag ook de huisarts gebeld, maar ze kunnen niets voorschrijven voor die kleintjes. Net voor dat ik hem net naar bed bracht moest hij weer zó hard hoesten dat hij gewoon zijn hele fles er weer uitspuugde + zijn avondeten. Wat een ellende
En als hij eenmaal ligt lijkt het wel of hij bijna stikt soms, het is echt vastzittend slijm. Iemand nog tips voor wat ik kan doen/gebruiken? Ik heb al gedaan: Tussikind siroop van VSM, neusspray, ui in de kamer, bedje omhoog, Luuf, veel water geven, zetpilletje voor hoestprikkel.
Rond de 36 weken stond 'ie hier gedeeltelijk klaar. Vooral mijn vriend vond het erg nodig dat de tas al klaar stond haha.Toen m’n bevalling begon, heb ik de laatste spullen er nog in gedaan. Opzich had ik toen nog tijd genoeg gehad om de hele tas in pakken als ik dat nog niet had gedaan.
Iemand tips voor een vork voor een eenjarige? N had een vorkje van een bestekset maar dat ben ik kwijt geraakt. Iets waarmee ze zich niet kan bezeren liefst maar wel goed dingen aan kan prikken.
Ik vind 34 weken ook wel vroeg. Ik heb m nu sinds deze week (36 weken) compleet. Heb gewoon een tas ergens neergezet en als ik iets had gekocht of tegenkwam wat mee moest heb ik t er in gedaan
Oooo chill ga ik morgen even halen
Ik had bij de eerste rond 37 weken volgens mij klaargezet. De kleertjes voor de baby en wat andere dingen er al in. En verder en duidelijk lijstje wat er nog in moest. Mijn joggingbroeken liep ik bv nog in rond en toiletartikelen gebruikte ik ook nog dagelijks, dus dat had ik nog niet ingepakt.
Ik had de eerste versie bij 32 weken ingepakt. Had anders geen rust in m’n hoofd .
Maar later in m’n verlof nog lekker rustig gefinetuned met gewassen kleertjes enzo!
Naar aanleiding van alle Posts over het campingbedje, het wordt de Nuna Sena