Tips, ervaringen & aanraders #4

Zou gewoon een normale doen, zo vaak is het niet super warm en ook dan kun je met aanpassingen gewoon in een normale dragen.

2 likes

Ik vind die met gaas wel fijn, maar het scheelt eraan wanneer je kindje geboren wordt. Ik gebruikte hem vanaf maart (mijn baby is in januari geboren maar via keizersnede) en ik vond het soms alsnog te warm met gaasje. Mijn man heeft de normale en komt er ook zo vaak bezweet uit. Zoals gisteren, echt alles was nat haha.
En je kunt je baby altijd warmer aankleden. Wat ik ook fijn vind is dat die hoofdbedekking een gaasje heeft waardoor dat fijner is om te gebruiken bij volle zon bijvoorbeeld.

1 like

Ik heb pas net deze draagzak (na verschillende te hebben geprobeerd is dit de enige waar ze wel in wou), dus wist niet dat er andere waren, maar de normale is prima te doen. We zijn nu op vakantie en het is 25 graden, maar ik zou tot deze temperatuur gewoon de draagzak gebruiken.

Het is vaker kouder dan warmer in Nederland, dus ik zou voor de gewone gaan.

1 like

Ik zou ook de normale doen. Die hebben wij veel gebruikt bij zowel een zomer- als een winterbaby en we gebruiken de draagzak gewoon in elk seizoen.

1 like

Ach gewoon een goed filtertje erover, dan passen zelfs de meest felle kleuren in ieder Instafeed :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bedankt voor het advies! En ook @Nefertiti @Meghan en @Grey

Haha, ik zag van de week een insta story van een kindje met loopy links maar in hele vieze kleuren. Bruin en grauw, en dan niet het bekende beige/zalm/crĂšme wat je veel ziet. Maar toen bewogen de loopy links en zag ik dat er een filter overheen zat (die de beweging even niet aan kon) en bleken. ze gewoon blauw en oranje. Heftig filtertje wel! En dus ook over het koppie van dat kind, vond ik dan weer sneu. Kinderen met filters :exploding_head::exploding_head::exploding_head:

1 like

Waarvan is dit?

1 like

Dankjewel voor je lieve berichtje! En ook @Petje en @Ovenschaal

Ik heb badlakens onder zijn matrasje gelegd en ook nog tijmsiroop gehaald en het lijkt Ă­ets te helpen. Hij hoest nog steeds, maar iets minder heftig gelukkig.

1 like

Vanaf welke leeftijd is dit leuk denken jullie? Kan vooral zelf niet wachten om een poppenhuis voor m’n dochter kopen merk ik :joy:

Hangt ook een beetje van je kind af denk ik. K. zou dit al heel leuk vinden, heb al een tijdje een poppenhuis voor haar op zolder staan die ik 2e hands op de kop tikte. Alleen vond dat ze met haar 2e verjaardag in juli nog te erg alles in der mond stopte (vooral heel demonstratief je erbij aankijken zeg maar) en er teveel kleine onderdelen bij zitten. Dat gaat nu beter, dus ze krijgt hem denk ik in december, dan is ze bijna 2,5.

1 like

Ik heb een 2e hands opgeknapt voor dr 2e verjaardag. Was gelijk een hit, toen even wat minder en nu speelt ze er weer regelmatig mee.

1 like

Wat voor babyschoentjes hadden jullie voor je kinderen? Ik had via Vinted AllStars met een zachte zool gekocht en ondanks een maat groter zijn die te smal voor z’n brede voeten đŸ„Č. Iemand enig idee welke schoenen er wat breder vallen?

1 like

Adidas valt over het algemeen wel wat breder, als je sneakers wilt. Vans vind ik ook best breed en ruim vallen

2 likes

@Cauchi thanks! Ga ik op zoek naar leuke Adidas schoentjes :relaxed:

1 like

Thanks voor je (uitgebreide) antwoord! Dan zijn onze kindjes precies even oud. December is wel een goed idee als cadeau voor sinterklaas/kerst.

1 like

Mijn familie begint langzaam te vragen wat ze cadeau kunnen geven met sinterklaas/kerst. E. is dan ongeveer zes maanden dus ik wil eigenlijk niet te gek doen met veel cadeaus. Kom zelf niet veel verder dan een mooi prentenboek. Iemand leuke suggesties? Het mag ook best wat duurder zijn. Dan krijgt hij gewoon één groot cadeau.

Eichhorn blokken met geluid is hier een hit!

2 likes

Ah top dankjewel allemaal! Hier kan ik wel een mooi lijstje mee samenstellen.

2 likes

Ik heb een tula free to grow te koop omdat mijn kind er uit gegroeid is! In donkerblauw. Heb je daar interesse in? :slight_smile:

1 like