Bedankt voor de tips @Suikerklontje @FrauHelga hier zitten wel wat leuke dingen tussen!
Ik heb een zwangerschapslegging bij de Esprit gekocht en vind die wel heel fijn. Normaal draag ik maat M/38 dus heb ook nu maat M/L gekocht (er is volgens mij alleen M/L of L/XL), de M zit een beetje los maar zakt niet af, het is geen flared model maar wel iets losjes bij de kuiten.
Ik heb deze veel gedragen, niet duur en ik vond het vooral fijn dat de onderste band gewoon elastiek is en niet een nep gulp met knoop. Ik heb gewoon mijn eigen maat genomen en ik pas er nu met 35 weken nog steeds in
Thanks voor de tip! Ik ga zondag naar een winkel die dat merk verkoopt, dan ga ik direct even kijken. Ik heb net bij een andere winkel eentje van Phil & Phae kunnen vinden, die is ook echt super zacht Ze verkochten bij de winkel waar ik net was ook het mutsje van Engel, maar die leek me wat warm richting de zomer.
De wolzijde of zijde variant is wel heel fijn. Wol is ook warmte regulerend dus kan evt ook in de zomer.
Hier zit een bril van de Zeeman goed bij 50% van de kinderen. De andere helft heeft een heel smal koppie dus bij haar is ie te groot. Ik verwijs je graag naar mijn Insta om te zien op welk formaat hoofd jouw P het meest lijkt.
Verder heb ik nog van die Insta-hippe brillen met berenoortjes op het montuur (maar gewoon besteld op Ali aangezien ze daar toch allemaal vandaan komen). Die zitten wel ok bij beide, maar duurde uiteraard een eeuwigheid voor ze er waren.
Mja dat is maar zeer de vraag. Aan de andere kant ben ik al lang blij als ze überhaupt iets op kunnen houden. Zeker N houdt het vaak nog geen minuut vol. Had vorig jaar zo eentje van Hema met van dat elastiek achterop en die gebruikte ze steevast als haarband, dus of het allemaal echt iets uitmaaktā¦
Een vraagje voor degenen met babyās die in de winter geboren zijn. Gebruikten jullie vooral rompers met lange of korte mouwen onder de kleding?
Kort! Lange mouwen shirt over een lange mouwen romper aantrekken is echt een Drama (ja, met hoofdletter). Dan liever een extra dekentje eroverheen.
Heeft iemand toevallig een voor hele smalle sandalen? Gister bij de omoda geweest en er was er niet een die goed aansloten
Salt water sandals heeft smalle modellen, ik weet zo de naam even niet (want L heeft juist het brede model nodig) maar bij kidsdepartment op de website staan wel goede omschrijvingen.
Voor I had ik ook dat veel schoenen niet goed aansluiten, daar heb ik uiteindelijk een sandaaltje van vingino voor gevonden dat wel goed zat.
Welke zomer
Ooh haha, jouw baby is ook van augustus toch :)?
Moet zeggen dat we toen wel korte mouwen hadden en hydrofielen rompers. Maar was dan ook een 4kg+ baby die nooit een muts of wat dan ook of heeft gehad⦠dus niet te vergelijken met de gemiddelde baby denk ik?
Je kan altijd voor de zekerheid een paar met korte mouwen halen, en anders is het zo bijgehaald :)!
Heeft er iemand misschien een tip voor schoenen/sandalen die een kindje makkelijk zelf aan en uit kan doen? Zeg maar Crocs, maar dan iets minder lelijkš
Ik had 1 setje van 3 lange mouw en heb bij kunnen halen (leuk eerste dag vd lockdown beviel jk in december). Het was of lange mouwen romper + lange mouwen shirt of korte mouw + lange mouw shirt + vestje erover. Maar verschilt per kindje heel erg.
Ga ik daar eens even rondneuzen, thanks!
L haar haar wordt echt lang, het gaat steeds voor haar oogjes zitten maar ik wil het niet nu al knippen Ik heb haar clipjes van de Hema gekocht maar die blijven niet zitten. Zijn er haar clipjes die wel goed blijven zitten? Of is haar haar gewoon te glad haha
N heeft ook glad, steil haar en bij haar blijven alligatorclipjes het beste zitten. Ik heb ze via Klein Leer
Wie weet er leuke spelletjes om te doen met een groepje van 7 kleuters tijdens een verjaardagsfeestje? Zonder dat je een shitload aan spullen hoeft te kopen om de spelletjes te kunnen doen . Stoelendans staat al op de planning en koekhappen ook.