Tips, ervaringen & aanraders #4

Spijkerpoepen, ezeltje prik-je, zaklopen (in stevige vuilniszakken of boodschappenshopper), blikgooien, spons-estafette bij warm weer.

Oh top! Ik wilde daar misschien al clipjes bestellen dus nu ga ik dat zeker doen :smile:

2 likes

Mijn baby is bijna 9 maanden en hij is echt niet te doen. Normaal is hij super vrolijk en huilt ie amper, en nu heeft hij de hele dag moodswings en slaapt hij ook pas om 23.00… Volgens de oei ik groei app zit ie niet in een sprongetje en ik weet me dus ook echt geen raad meer eigenlijk… Iemand misschien tips?

Nee geen koorts. Het enige wat ik kan bedenken is z’n voortand die doorkomt (er is vorige week ƩƩn boventand doorgekomen maar die andere komt maar niet), maar paracetamol deed ook niet echt veel en ik wil dat niet te vaak geven… Ik vind het zooo lastig want ergens ben ik ook bang dat hij nu in de leeftijd komt dat ie gaat leren dat ie zn zin wel krijgt als hij huilt…

Bedankt voor je lieve reactie!
Ja, ik denk dat ik inderdaad gewoon wat minder hard voor ons allemaal moet zijn (ik ben sowieso al vrij perfectionistisch), want op deze manier is het gewoon niet echt vol te houden…
Misschien morgen maar gewoon even een rustdagje inplannen :blush:. Het duurt ook gewoon al best lang allemaal, ik ga ook maar eens kijken of het misschien handig is om extra naar het consultatiebureau te gaan.

2 likes

Ik ben vrij nieuw in Noord-Holland en nu er straks weer mag willen we er heeeel graag op uit in de buurt! Wat zijn nou de leukste speeltuinen, zwembaden en dierenparken hier? :heart_eyes: Ben heel blij met elke tip!

Sprookjeswonderland in Enkhuizen, Landgoed Hoenderdaell in Anna Paulowna. Enkhuizen heeft ook leuke grote speeltuin en mooie kinderboerderij.

2 likes

Oh dat klinkt allebei super leuk :grinning:

1 like

Linneaushof! En idd Sprookjeswonderland.

2 likes

Het binnenzwembad in Egmond? Daar heb ik ook echt goede herinneringen aan, haha. Volgens mij een vrij standaard zwembad, valt vast tegen :grin:

Edit: en sprookjeswonderland en klimduin uiteraard ook.

1 like

Schoorl heeft ook een leuke zandtreintjes/waterpomp speeltuin bij het bezoekerscentrum en vanaf daar ook kabouterpad (en elfjesdeurenpad, maar volgens mij werkt daarvoor een schroevendraaier meenemen ook, shhh)

En Amsterdam promo: geitenboerderij Amsterdamse Bos, Fruittuinen van West en speeltuin/kinderboerderij Amstelpark. Maar vooral lekker omhoog in NH ontdekken.

1 like

Ik ging er op zaterdagmiddag elke maand ofzo heen met mijn buurjongen. Dan was het afgehuurd oid, zijn tante (met verstandelijke beperking) ging dan altijd zwemmen en dan mocht familie mee. Was dan dus heel rustig en geen rij bij de glijbaan. Mooie middagen, haha.

3 likes

Oooh kan echt niet wachten om mijn kinderen daar in te zetten. Hebben ze die nog steeds?

Die is helaas al jaren weg! Zo jammer was zo’n leuk zwembad :sleepy:

Neeeeeee

1 like

@Suikerklontje ja kan bevestigen dat dat mijn stories waren en dat M gisteren in een lieveheersbeestbootje heeft gezeten :beetle:

Edit: Apen, zijn dat grote muziek-spelende apen?

2 likes

Ik was vandaag bij de Batavier en dat is echt :raised_hands::raised_hands::raised_hands:
Schoorl klimduin en Kabouterpad is ook leuk, geitenboerderij ridammerhoeve is Amsterdamse bos is fijn, zwembad in buurtdorp ( zwembad begint met een C) is ook prima.

2 likes

Hallo hallo vergeet de pannenkoekenboot niet hĆØ!!

1 like

Mijt. Wat ben je voor een scam!!! Ik DM je op insta wel ff de site. Echt kneuterig af en klinkt gek maar de saté is daar zo goed en ze zijn altijd heel makkelijk met kinderen😁

Natuurspeeltuin Moby Dick in Beverwijk, Pony- en kinderboerderij De bonte belevenis in Assendelft, het pierenbadje in het bos in Santpoort, strandje het Wed in de duinen tussen Haarlem en Bloemendaal

1 like