Tips, ervaringen & aanraders #4

En nog aanvulling:

• kinderboerderij Schieveen Rotterdam
  • natuurspeeltuin de speeldernis Rotterdam
  • maritiem museum professor Plons Rotterdam
  • kinderboekenmuseum den Haag
  • natuurspeeltuin tuin van Floddertje berkel en Rodenrijs
  • Speeltuinvereniging Kralingen Rotterdam

Utrecht:

• Nijntjes museum
5 likes

Ohja dat snap ik! De dag na de 30ste zou je dan idd denken, maarja wat doe je dan met februari? Laatste dag vd maand dan maar?

Ja maar dat leek me weer minder zuiver want dan sla je zoveel dagen over :crazy_face:, dus nu doe ik een soort van maar de 1e.
Of eigenlijk ik doe maar wat :joy:
Nou, vandaag, 1 juno, is ze sowieso 9 maanden dan :crazy_face:

1 like

Offtopic, maar eigenlijk wel een gemiste kans dat de volgende versoewlingen 5 juno ingaan en niet 1 juno :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Rozevarken ik zie helaas nog steeds geen bewerkknop bij de beginpost, zowel op mijn laptop als mobiel niet.

1 like

De ruimte tussen de rugplankjes meten. Staat op de site van Stokke uitgelegd waar je op moet letten geloof ik.

Edit; zie FAQ Tripp TrappĀ® en dan de vraag hoe weet ik of mijn babyset / newborn set compatibel zijn :blush:

1 like

Dit is wel regio Den Haag, maar staan echt leuke dingen bij!

https://go-kids.nl/den-haag?fbclid=IwAR3EzEebqpTkKqj-FcanBest40ERBrfgKCcIDQHNqGgBS5dIA5BKPmmMDtY

1 like

Dankjewel voor de goede tip! Ik heb een paar slipstops besteld en O. stapt er nu al lekker op rond in de tuin.

1 like

Ik gaf N vorige zomer vaak een natte hydrofiel om mee te ā€˜spelen’. Werkte wel lekker verkoelend geloof ik, toen het bloedheet was legde ik er ook wel eens ƩƩn over haar heen als ze buiten lag te slapen.

1 like

Hier zaten ze eigenlijk altijd wel goed. Als je de bandjes wat strakker doet, schuift ze dan ook nog naar voren? Misschien heeft ze hele smalle voetjes?

2 likes

Hier ook zoekende met dit weer :hot_face: Zijn kamer is gelukkig wel vrij koel nog.
Maar heeft iemand nog een aanrader voor een fijne zomerslaapzak?

Misschien even het CB bellen om precies te weten hoeveel extra water ze mag?
Hopelijk is het gewoon even wennen voor haar, kan me dat best voorstellen na zo’n koude lente.

De hydrofiele slaapzakken van Lodger :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

3 likes

Heeft iemand de puckababy 4 seizoenen slaapzak en hoe bevalt die? Ik kan niet vinden hoe je bv de halsopening passend houdt :confused:

@Suikerklontje en @Camper bedankt! Hou al van hun hydrofielen dus dat zal wel een goede match worden.

En ik kan het mij zo goed voorstellen @Camper. Hij had vandaag voor het eerst korte mouwen aan en dan met slaapzak aan :pleading_face: Te schattig.

2 likes

Maar de nek van een kind van 6 maanden is toch kleiner (smaller??) dan van een kind van 2? Dan zakt dat koppie toch door het gat?

Ik zit zwaar in dubio. Ze staan ook op marktplaats maar ja dan heb je een zak die 2 jaar aangeweest is bij een ander haha

1 like

Ik had hem wat later dan 6 maanden aangedaan. Ze paste lang in de versie ervoor. Denk rond 8/9 maanden overgegaan. Ben er echt blij mee.
Ik zou testen of hoofdje erdoor kan zakken.
Je kan de onderkant eerst ook nog verkorten.

Leuk zijn die inderdaad! Die had L. ook :blush:

2 likes

Ik zou haar lekker laten liggen. Als ze later vannacht wakker wordt en ze voelt nog steeds warm wellicht van romper wisselen of de slaapzak uitdoen? Dat hebben wij afgelopen nacht bij N gedaan in elk geval. Maar ik zou haar nu niet wakker maken als ze lekker slaapt.

1 like

Ik rits soms de slaapzak beetje open en als ik ga slapen doe ik hem weer dicht omdat ik het dan niet in de gaten kan houden.
Als ze vanzelf wakker wordt even wisselen. Met zo min mogelijk woorden en oogcontact zodat snel weer slaapt.

1 like

Ik heb hem ook en ben er super tevreden over. Ik heb nooit issues gehad met de halsopening eigenlijk maar weet ook niet meer precies vanaf wanneer we hem gebruiken… ik denk vanaf dat ie een maand of 7/8 was. Ideaal ding. Ik heb er wel 2 slaapzakken naast voor als ie in de was zit maar gebruik het liefst de puckababy. S heeft ook in de piep en mini geslapen.