Dit is wel regio Den Haag, maar staan echt leuke dingen bij!
https://go-kids.nl/den-haag?fbclid=IwAR3EzEebqpTkKqj-FcanBest40ERBrfgKCcIDQHNqGgBS5dIA5BKPmmMDtY
Dit is wel regio Den Haag, maar staan echt leuke dingen bij!
https://go-kids.nl/den-haag?fbclid=IwAR3EzEebqpTkKqj-FcanBest40ERBrfgKCcIDQHNqGgBS5dIA5BKPmmMDtY
Dankjewel voor de goede tip! Ik heb een paar slipstops besteld en O. stapt er nu al lekker op rond in de tuin.
Ik gaf N vorige zomer vaak een natte hydrofiel om mee te ‘spelen’. Werkte wel lekker verkoelend geloof ik, toen het bloedheet was legde ik er ook wel eens één over haar heen als ze buiten lag te slapen.
Hier zaten ze eigenlijk altijd wel goed. Als je de bandjes wat strakker doet, schuift ze dan ook nog naar voren? Misschien heeft ze hele smalle voetjes?
Hier ook zoekende met dit weer Zijn kamer is gelukkig wel vrij koel nog.
Maar heeft iemand nog een aanrader voor een fijne zomerslaapzak?
Misschien even het CB bellen om precies te weten hoeveel extra water ze mag?
Hopelijk is het gewoon even wennen voor haar, kan me dat best voorstellen na zo’n koude lente.
De hydrofiele slaapzakken van Lodger
Heeft iemand de puckababy 4 seizoenen slaapzak en hoe bevalt die? Ik kan niet vinden hoe je bv de halsopening passend houdt
@Suikerklontje en @Camper bedankt! Hou al van hun hydrofielen dus dat zal wel een goede match worden.
En ik kan het mij zo goed voorstellen @Camper. Hij had vandaag voor het eerst korte mouwen aan en dan met slaapzak aan Te schattig.
Maar de nek van een kind van 6 maanden is toch kleiner (smaller??) dan van een kind van 2? Dan zakt dat koppie toch door het gat?
Ik zit zwaar in dubio. Ze staan ook op marktplaats maar ja dan heb je een zak die 2 jaar aangeweest is bij een ander haha
Ik had hem wat later dan 6 maanden aangedaan. Ze paste lang in de versie ervoor. Denk rond 8/9 maanden overgegaan. Ben er echt blij mee.
Ik zou testen of hoofdje erdoor kan zakken.
Je kan de onderkant eerst ook nog verkorten.
Leuk zijn die inderdaad! Die had L. ook
Ik zou haar lekker laten liggen. Als ze later vannacht wakker wordt en ze voelt nog steeds warm wellicht van romper wisselen of de slaapzak uitdoen? Dat hebben wij afgelopen nacht bij N gedaan in elk geval. Maar ik zou haar nu niet wakker maken als ze lekker slaapt.
Ik rits soms de slaapzak beetje open en als ik ga slapen doe ik hem weer dicht omdat ik het dan niet in de gaten kan houden.
Als ze vanzelf wakker wordt even wisselen. Met zo min mogelijk woorden en oogcontact zodat snel weer slaapt.
Ik heb hem ook en ben er super tevreden over. Ik heb nooit issues gehad met de halsopening eigenlijk maar weet ook niet meer precies vanaf wanneer we hem gebruiken… ik denk vanaf dat ie een maand of 7/8 was. Ideaal ding. Ik heb er wel 2 slaapzakken naast voor als ie in de was zit maar gebruik het liefst de puckababy. S heeft ook in de piep en mini geslapen.
Oh ik word ook helemaal onzeker van dit weer . Wat moet ik L morgen aandoen naar de opvang? Daar is de temperatuur centraal geregeld maar kan ik dr een jurkje aandoen met kniekousjes? Of een legging met shirtje?
Wil dr niet te warm aankleden maar ook niet te koud
Heeft iemand hier ervaring met een autostoel meenemen in het vliegtuig? Ik lees dat je het gratis mee mag nemen en dat het voor baby’s verplicht is, maar wij hebben zo’n lompe MaxiCosi Tobifix, dat is toch een crime om mee te nemen? Volgens mij is het al groter dan een vliegtuigstoel haha.
Huh dat heb ik nog nooit gezien! Heb een keer 12 uur achter een baby gezeten in een vliegtuig en die gewoon in een draagdoek.
Er staan afmetingen bij op je ticket.
Maar toen wij vlogen met de baby, ging hij met een extra riempje op onze schoot.
Dit heb ik ook nog nooit gezien. Wij hadden op een lange vlucht wel een maxi cosi mee (zo’n kleine) maar die gaven we bij de gate af, die ging niet mee het vliegtuig in.