Oh ik word ook helemaal onzeker van dit weer . Wat moet ik L morgen aandoen naar de opvang? Daar is de temperatuur centraal geregeld maar kan ik dr een jurkje aandoen met kniekousjes? Of een legging met shirtje?
Wil dr niet te warm aankleden maar ook niet te koud
Heeft iemand hier ervaring met een autostoel meenemen in het vliegtuig? Ik lees dat je het gratis mee mag nemen en dat het voor baby’s verplicht is, maar wij hebben zo’n lompe MaxiCosi Tobifix, dat is toch een crime om mee te nemen? Volgens mij is het al groter dan een vliegtuigstoel haha.
Huh dat heb ik nog nooit gezien! Heb een keer 12 uur achter een baby gezeten in een vliegtuig en die gewoon in een draagdoek.
Er staan afmetingen bij op je ticket.
Maar toen wij vlogen met de baby, ging hij met een extra riempje op onze schoot.
Dit heb ik ook nog nooit gezien. Wij hadden op een lange vlucht wel een maxi cosi mee (zo’n kleine) maar die gaven we bij de gate af, die ging niet mee het vliegtuig in.
@Karl_Lagerfeld @Grey @Broodrooster, ik heb het zelf ook echt nog nooit gezien! We hebben net een vlucht geboekt dus ik zal wel even de maatschappij bellen en zeggen dat we wel het stoeltje mee willen nemen. We huren ter plaatsen een auto dus daarvoor is het ook handig.
Ja ik neem aan dat je die gewoon moet inchecken als ruimbagage dan?
Het bewerkicoontje staat er wel. Misschien moet je even de hele pagina afsluiten en opnieuw openen? En desnoods je cachegeheugen verwijderen.
Bij mij nu ook, thanks!
Heeft iemand een tip voor een antimuggen spray voor kids? Ze hebben er ze beide, maar vooral I heeft schijnbaar heerlijk bloed.
Wij gaan dit volgende week doen. Dan moet je sowieso een extra stoel boeken indien je kindje geen eigen stoel heeft (onder de 2 jaar). Wij vliegen met een baby van 4,5 maand en huren ook een auto. Daarom willen we de maxicosi graag mee. In het ruim vervoeren voelt voor ons minder veilig voor de stoel daarom doen we het zo. Lijkt me dat zon mini baby in het vliegtuig zelf dan ook veiliger zit. Je moet wel checken welke stoelen de maatschappij juist aanvaarden. Op onze maxicosi staat ook een sticker dat het approved is voor in het vliegtuig.
Gezien het een maxicosi is gaan we deze in het vliegveld nog monteren op de buggy die we pas afgeven aan de gate. Dan moet je hem zelf ook niet de hele tijd dragen.
Dat lukt denk ikniet meer voor de stoel die jij wil meenemen?
Iemand tips voor een zwemband voor een baby van 7 maanden. Wij zouden graag eens met haar gaan zwemmen maar hebben nog niets in huis. Op bol.com lees ik dat veel mensen enthousiast zijn over freds zwemtrainer.
Ja wij waren vorig jaar bij Fantasia Bahia Principe. Moet zeggen dat het in werkelijkheid iets anders was dan ik dacht. Er is een speelruimte voor dreumessen/peuters en daar is ook animatie, maar dat is maar minimaal. Ik had gehoopt dat ik even een drankje kon doen terwijl de kinderen een halfuurtje geëntertained werden maar dat was dus niet.
Zwembad is wel echt fantastisch voor kleintjes, alhoewel meer voor peuters die zelf op een glijbaantje enzo kunnen klimmen en onder fonteintjes door kunnen lopen. Ik denk dat mijn kinderen zich nu ze 2 zijn urenlang zouden kunnen vermaken daar.
Eten vond ik echt heel goed voor zo’n toko en ook de barren waren overcompleet. In de omgeving kun je wel leuk wandelen langs de kust richting een haventje, maar voor meer is een auto huren toch echt noodzakelijk.
Al met al was het voor ons toen prima, maar of het bij nader inzien nou zoveel bijzonderder was dan andere uitgebreide all in resorts vraag ik me af.
Dankjewel, ga even zoeken!
Bij Kruidvat hebben ze speciaal voor kinderen zonder Deet, staat bij de reguliere antimugsprays. Bij Prenatal hebben ze van die stickers die je op de kleding / bij het bed plakt en die dan 24u de muggen weg zouden houden. Nog niet getest, maar die wil ik van de week gaan halen om te testen; Squitos anti-muggen stickers
@Pluisje wij hebben voor K. vanaf dat ze 4 maanden was die swimtrainer gebruikt als we met haar gingen zwemmen en vorig jaar zomer ook heel veel! Erg tevreden mee.
Oh dat is een fijne waarschuwing idd! Kreeg je vd meubels de lijmresten wel af zonder beschadigingen? Wij hebben horren, maar soms zit er toch een mug en die moeten altijd K. hebben snachts. Dus dacht het evt op haar ledikant te plakken. (Is trouwens toch al lelijk omdat ze vorig jaar een boktor was die aan de rand knaage )
Weet iemand waar ik leuke twinning zwembroeken kan vinden voor vader en zoon? Of kleinzoon - opa in mijn geval.
Ik had laatst ergens super leuke gezien maar nu heb ik natuurlijk geeeen idee meer waar!
bij Happy Socks!
Ooooj ja leuk!! Thanks!