Volgens mij heeft @suikerklontje haar dochter een tijdje gewoon een 360 beker water mee naar bed gegeven. Dan zou hij het zelf kunnen pakken ipv dat hij jullie wakker maakt.
Ik ken ook iemand die hetzelfde probleem had en zij is er ook voor bij de huisarts geweest om even uit te sluiten dat er medisch niks aan de hand was. Dat was gelukkig niet zo. Daarna zijn zij er best streng in geweest en ermee gestopt, maar dat was wel zwaar. Zou zelf dan liever een flinke beker/fles bij m in zn bed leggen en zoeken naar betere/grotere luiers.
de fles ligt in zijn bed maar alles gaat leeg en dan wil hij meer. Eerst gaven we grote flessen, maar die gingen op, toen dachten we: we leggen een klein flesje in zân bed omdat hij dan minder drinkt, maar die gaan ook op haha en dan wil hij meer. Ik ben bang dat streng zijn de enige optie gaat zijn⊠dat wordt even doorbijten dan.
soms ligt hij heel hard te huilen en als je er dan heen gaat steekt hij die fles in de lucht en zegt: âOpâ. Ik voel me alsof ik een beetje geplayed word.
dat wordt dus even doorbijten. Hebben dit wel al eens eerder gehad en aangepakt met het schema van Big Little Feelings, is echt ruk maar goed we moeten er ff door geloof ik. Wish me luck!