Had een a terme baby en wij zijn begonnen rond de 5 e maand. Juist tussen maand 4 en 6 wordt aangeraden ivm allergie. Begonnen voorzichtig. Enkele dagen het 1 groente en dan pas iets anders.
Oh ik ben al 2x met S geweest. 1x toen hij net 13 maanden was en 1x toen hij 3 was. Ging hartstikke goed, haha.
@anon37686689 we kunnen niet wachten om nogmaals te gaan.
@Mexi Wij hebben ook de Geo2 en ben het hier helemaal mee eens. Zwaar en groot, maar verder helemaal positief over. Het wieggedeelte is ook groter dan van de gemiddelde kinderwagen, waardoor je minder snel hebt dat ze er niet in passen en nog niet goed kunnen zitten.
Mocht je voor de geo willen gaan ivm uitbreiding voor eventueel 2e kindje in de toekomst zou ik eens kijken bij uppababy.
Ik wilde geo voor die reden maar minpunt vind ik dat je de uitbreidingsset dan in de toekomst wellicht zou moeten aanschaffen voor ruim 200 euro en je verliest je boodschappenmand, dat heb je bij uppababy niet. Plus uppababy is lichter en ingeklapt wat compacter verder zelfde opties als joolz geo alleen krijg je bij uppababy nog wat meer gratis dingetjes erbij en het is iets gebruiksvriendelijker omdat je alles met 1 hand kan bedienen (reiswiegje kan je met 1 hand eraf halen kan bij geo niet).
Qua prijs kom je op hetzelfde uit. Wij gaan nu niet meer voor de geo om bovenstaande redenen, wellicht voor jou ook interessant.
Niet helemaal wat je vraagt maar wij hebben de Day3 en die zal grotendeels wel overeenkomen met andere Joolz kinderwagens. Ik ben er zó blij mee. Hij rijdt op bijna elke ondergrond perfect, is super wendbaar en soepel. Makkelijk in te klappen en uit te klappen. Het enige nadeel is inderdaad dat hij was groter is, maar het onderstel past prima in de achterbak van mijn VW Up en de bak zetten we dan op de achterbank.
Uppababy Vista V2, het is een Amerikaans merk dus nog niet veel reviews hier in NL maar ik zag hier op het forum ook positieve ervaringen (even in de zoekfunctie zoeken op uppababy, haha) en filmpje op babypark vond ik ook handig. Heb jij overigens de GEO2 al geprobeerd? Je kan bij kindercompagnie en babypark beide wagens even uittesten, ze hebben ook parcours om ermee te rijden op verschillende ondergronden bij de grotere babyparken.
Zou ik zeker even doen, want ik kende uppababy eerst helemaal niet, maar ben nu helemaal verkocht haha. Zeker als je beide even kan uittesten dan voel je het verschil.
En het is echt kwestie wat voor jullie ook het fijnste aanvoelt.
Weet iemand welke versie van de tripptrapp dit is? Ik wil de babyset erop, maar die past niet (tips voor hoe te fixen is ook welkom!)
Wij wonen praktisch in een natuurgebied dus ik dacht wij moeten een wagen met luchtbanden all terrain en alles. Uiteindelijk bleek dat ik met wagen vooral in het kruidvat liep waar mijn wagen heel lomp was en ik tegen alles aanbotste en we in de natuur vooral de draagzak gebruikten.
Nu zijn we op zoek naar een duowagen en breekt de ellende weer opnieuw aan want ik wil wel dat ze naast elkaar zitten maar ik wil niet een enorm grote wagen (ik heb hem nog niet gevonden haha).
Voor een niet te brede duo wagen met de zitplekken naast elkaar is misschien de mountain buggy duet een aanrader.
Deze heb ik zelf op het oog en wil ik graag uittesten, want die zou ook door elke deur post moeten passen omdat de wagen 63cm breed is.
Mountain Buggy Duet is top! Ik had zelf een ouder model van deze gemarktplaatst toen ik 2 kids dicht op elkaar kreeg en heel veel plezier van gehad. Buitenste ring in de kruidvat ging ook prima zou er vooral.op letten of een wagen een kleine draaicirkel heeft en lekker wendbaar is. Dan kun je m echt overal kwijt. Mijn wagen pastte gewoon om de hoek in ons standaard schuurtje, zo handig.
@appa @itakepictures ah top! Die heb ik inderdaad voorbij zien komen. Even een goede aanbieding en marktplaats in de gaten houden
Wij hebben bijna hetzelfde gedaan @MyMoon Met 4,5 maand begonnen met 1 soort groente, die een paar dagen aangehouden en dan weer een nieuwe soort een paar dagen etc. Ik merkte dat er de eerste dag of 2 dagen met een nieuwe groente weinig werd gegeten, daarna waren 2-3 ijsklontjes nog te weinig. Toen we begonnen met fruit weer hetzelfde verhaal: eerste 1-2 dagen moeizaam, daarna ging het veel beter
Ik twijfel of wij na het hoogseizoen toch nog op vliegvakantie gaan, baby is dan 7.5 maand. Wat zijn leuke bestemmingen en hotels en waar moet je op letten?
Wij hadden ook een oud model van iemand gekregen en mijn vriend had aan de achterkant een klein stukje eruit gezaagd zodat de newborn set wel paste (plankje aan de achterkant is bij de oude versie wat breder). Dus dat zou nog een optie kunnen zijn als je een beetje handig bent. Ik heb nu wel alsnog een nieuwe versie gekocht (via MP) want de kinderstoel set paste er ook weer niet op
Jaa precies! Die newbornset hebben we overgeslagen, maar die babyset past niet. Er zijn wel nog oude model stoelverkleiners, maar die zijn niet zo ergonomisch als de nieuwe…
Lekkere omslagdoek om daarna in te wikkelen? Maar had je vast al bedacht. En niet van te voren thuis vast de zwemluier aandoen want die laten dus water door. Ik kwam erachter toen ze het hele autostoeltje had ondergeplast .
Hahaha dit is een klassieker, mij ook eens overkomen
Mijn kind vond in bad gaan geweldig tot een week geleden. Hij wilt er niet meer in en gaat keihard huilen. De douche vindt hij ook eng, hij schrikt van de harde straal en het geluid.
Iemand tips hoe hij het bad weer leuk gaat vinden? Hij is 1,5 jaar.
Mijn man had van de week snachts onze baby verschoond. Met een zwemluier… rara hoe vond ik de baby om 7 uur s ochtends
Oh dat ziet er inderdaad wel heel comfortabel uit! Wordt toch nog even met de beentjes omhoog denk ik