Wij deden dat toen ze 9 maanden was. Volgens mij kon ze toen nog niet zelfstandig in zit komen, maar ze zat wel stevig. Is toch ook niet erg als ze nog niet zelfstandig tot zit kan komen om dr in een fietsstoeltje te zetten? Neem aan dat ze ook in een stokke oid zit aan tafel? Ik zou gewoon lekker gaan fietsen met dit weer, zo leuk!
@Karl_Lagerfeld ik heb er nog 1 vd HM van vorige zwangerschap. Wel tevreden mee, maar nooit echt mee gesport. Alleen yoga en skeeleren.
Misschien kan je op Vinted ofzo een 2e hands lulu lemon goedkoop kopen?
Dus we wisselden af met haar in de draagzak. Toch was dat bassinet wel handig want dan heb je toch af en toe even je handen vrij. Een eigen stoel is nog beter maar dat is wel prijzig, zeker op zo’n lange vlucht. L heeft zich prima vermaakt en gewoon helemaal niet gehuild. Wij hadden inderdaad ook een tablet met gedownloade filmpjes erop mee.
Deze zomer gaan we ook met het vliegtuig op vakantie (binnen Europa), ben benieuwd hoe het gaat met N!
, zeker als je een tussenstop hebt en al met al dus 20u onderweg bent, maar goed, we gaan t zien!
En volgens mij gaat deze idd ook mee tot aan de gate als ik de site van Transavia mag geloven. Nouja, we gaan het zien.