Is er hier iemand die het boek slaap! heeft gelezen en kan zeggen of het ook handig is bij een baby die juist overdag niet goed slaapt? Of gaat het vooral over een baby 's nachts door laten slapen?
Wij willen ASAP naar zuid Afrika (ook familie). Is ook een beste zit en dan met een peuter en dreumes. De peuter moet dan volgens mij al een eigen stoel (want is dan 3, want voor november dit jaar gaat t niet gebeuren haha). Het lijkt me best pittig , zeker als je een tussenstop hebt en al met al dus 20u onderweg bent, maar goed, we gaan t zien!
Word helemaal zenuwachtig van deze verhalen over het vliegen haha.
Wij willen eigenlijk begin juli naar Menorca gaan, volgens mij is dat wel een goede bestemming om het vliegen voor het eerst uit te proberen met kind want is maar 2 uur vliegen.
@Oprah @Minnepin @Broodrooster @Suikerklontje Nog bedankt voor jullie ervaringen! Ik heb de buggy besteld, vond die andere Chicoo toch te duur voor die paar keren dat we hem waarshcijnlijk gaan gebruiken en deze van Hamilton lijkt me ook top En volgens mij gaat deze idd ook mee tot aan de gate als ik de site van Transavia mag geloven. Nouja, we gaan het zien.
ik ben met een baby van 9 weken naar curacao geweest, was prima te doen en ze gaf geen kick. baby in draagzak op de airport omdat de kinderwagen ingecheckt was. tijdens stijgen en dalen sowieso voeden voor de oortjesâŠ
lijkt me nog makkelijker met zon heel kleintje dan met een wat ouder kindje eigenlijk
Haha ja dat lijkt me zo heftig! Vorige keer ZA waren we 24u onderweg, door overstap in Ethiopië. En vertraging etc
Jahoor dat moet wel lukken! Deze kan best wel ver plat nog
Ja dat lees ik ook vaak en was ook mijn hoop (wilde dan met 6 of 8 weken weg). Mijn baby van nu 4,5 maand zou al niet meer de hele tijd op schoot willen, dat was aan het begin veel makkelijker.
ja tenzij je 14 dagen in een hotel opgesloten wil worden, dan mag het wel
Lol nee alsnog niet.
Jawel directe familie mag toch wel het land in? En dan twee weken in quarantaine in zoân hel hotel
Nee alleen Australische burgers en zelfs dat gaat niet zomaar. Zo zijn de vluchten natuurlijk spaarzaam en daardoor echt belachelijk duur en worden ze vaak geannuleerd.
En dan mag je inderdaad 2.000 dollar betalen voor een hotelovernachting van twee weken.
Mijn schoonouders hebben dit er allemaal voor over trouwens maar de grap is dat ze het land niet uit mogen (wat ik persoonlijk echt een schending van de mensenrechten vind maar ja wie ben ik).
Wow serieus? Wat bizar. Dat je dan zegt je komt er daarna niet meer in of alleen onder hele strenge voorwaarden⊠gaat al ver maar ergens begrijpelijk.
Maar gewoon niet eruit mogen?
Ja handig ding, is van de Decathlon! Is alleen niet inflatable ofzo, dus wel veel ruimte in de koffer. Maar al die kinderkleertjes nemen niet zo veel ruimte in dus dat ging prima.
ââ
Wij hebben net voor het eerst gevlogen met M, naar Mallorca, ging helemaal prima, maar was ook maar 2,5 uur. Ze heeft met name filmpjes gekeken die ik vooraf op de iPad had gezet.
Wij hebben overigens geen buggy meegenomen. Gebruiken onze Easywalker Mini (die volgens mij bedoeld is voor reizen) thuis ook al vrij weinig en hadden geen zin om naast ons autostoeltje met nĂłg een extra ding te lopen.
Koffer van Samsonite waar M op kan zitten en die je dan kan trekken is voor de AirPort wel echt top trouwens.
Edit: heb trouwens wel een draagzak bij me, maar is meer voor korte hikes
Yup echt belachelijk. Er zijn wel een aantal âcompassionate reasonsâ maar dat gaat meer over naaste familieleden die dood gaan dan de geboorte van een kleinkind.
Ik zou voor vanaf maat 86 gaan. Ik had er vorig jaar 1 voor K. In 68-80 gekocht (ze zat toen in maat 74-89) maar die heeft ze echt maar kort gedragen, werd qua lengte te kort. Die vervolgmaat draagt ze nu nog steedsâ
Ik heb een autostoeltje groep 1 nodig, ik dacht aan de axisfixx maar ik zie m voor âŹ150 of âŹ350, ligt volgens mij aan de bevestiging. De goedkopere is bevestigd met gordel en top theter, de andere met isofix. Wat zouden jullie doen?
Ik wil sowieso een draaiende stoel, zijn er nog andere stoelen die niet zo duur zijn ?
Iemand ervaring met de Ergobaby embrace?
Ik zou sowieso altijd met Isofix doen, dat zit volgens mij beter vast dan gordels
Hebben jullie nog aanraders wat betreft loopfietsjes? We willen M er graag een geven voor zn 2e verjaardag eind deze maand maar ik zie door de bomen het bos njet meer
Ja vooral die gene die naar âvoorâ dragen. En dat het achterpand dan heel erg verstevigd is, ipv juist flexibel.
Maar deze ken ik niet