Ja ik zie veel mensen met baby’s met bungelende beentjes. Ziet er misschien schattig uit, maar zo slecht!
Wij hebben deze, zonder isofix, heel fijn dat ie kan draaien! Prima stoel.
Wij hebben een Veloretti. Wat Ik vooral top vind is dat hij heel licht is, als hij ff geen zin meer heeft kan ik de fiets gewoon een stuk dragen.
Puky! Gaat gewoon niet kapot. Ik heb 4 jaar geleden een zoveelstehands gekocht voor een prikkie op Marktplaats, en hier ook door 2 kinderen goed gebruikt en er is gewoon nooit wat mee. Een week buiten in de regen laten slingeren, helemaal onder het zand of de modder: maakt allemaal niet uit. Zadel is ook nog helemaal intact.
Ik had ook zo’n houten model wat je van driewieler naar tweewieler om kan bouwen maar die was na amper een jaar gebruik al helemaal lelijk.
Wij willen naast de opvang eigenlijk ook nog een losse oppas. Dus ook voor overdag en eventueel in de avond. Iemand tips en/of ervaringen hoe je aan zo’n iemand komt en wat zoiets zou kosten?
Ik heb het tegen iedereen verteld in mijn omgeving en viavia een studente van 22 jaar gevonden. Zij past voor €8/uur hier aan huis op. Voor wat oudere kindjes vraagt ze meer per uur
Oh dat meen je niet. Ik lees juist dat ze wel ergonomisch zijn. Is er iemand die ervaring heeft met ergobaby?
Ja wij hadden de Ergobaby adapt en daarmee zaten ze prima in kikkerstand hoor. Gewoon ff proberen ergens voor je iets koopt
Wij hebben één van Bandits and Angels. Bevalt goed, maar andere merken zullen vast net zo goed zijn. Wel een tip om even te letten op hoe hoog ze zijn. Ik had eerst één op het oog, maar de frame hoogte was veel te hoog, daar kon en kind van 2 jaar echt nog niet op.
Ik heb hier vorig jaar een halve studie op los gelaten dus komt ie Veloretti en Trybike hebben een loopfiets die je tot driewieler kunt ombouwen met een extra set. Bij Trybike kun je de framehoogte aanpassen. Little Dutch heeft een vergelijkbare maar dat frame was het hoogst van allemaal en paste bij mijn kleintje niet. Angels en Bandits heeft ook mooie maar daar heb ik veel slechte reviews over gelezen (roest e.d.). Ik heb uiteindelijk een Trybike gekocht. Blij mee, het frame is qua lak ijzersterk alleen inmiddels zijn wel het zadel en de zijkant van de handvatten beschadigd door schuren langs de muur.
Ik heb zelf 15 jaar opgepast, waarvan de laatste jaren volle dagen. Ik vond mijn oppasgezinnen via https://www.babysits.nl/
Ik kreeg s’avonds €10 per uur en overdag €12,50 (2 kinderen) - €15,00 (3 kinderen).
Ja hoor! Al vragen wij als het nodig is gewoon een (oud)leerling, die komen ook wel voor 1,5-2 uurtjes. Misschien eens in je buurt rondvragen/kijken of voor meiden van middelbare scholen die al wel iets ouder zijn
Ik deed dat wel!
Ik heb jaren iedere maandag van half 8 tot 9 opgepast bij de kinderen van mijn oude basisschool lerares. 1.5 uur was prima te doen, korte reistijd en ik kreeg 10 euro voor zo’n avondje. Was als 14 jarige prima inkomen haha.
Heeft iemand nog een tip voor een vakantiehuisje in Nederland of vlak over de grens in Duitsland? We houden niet van vakantieparken, dus het liefst ergens een apart huisje, of eventueel op een klein parkje.
Werkt een baby zonnebril nou echt voor een baby van 2.5 maand of trekken ze die alleen maar van hun hoofdje af? Volgens mij heeft m’n baby wel echt last van het felle zonlicht ondanks dat ik haar aldoor in de schaduw hou. Ik heb ook al een zonnehoedje besteld maar ik ben er niet 100% van overtuigd dat het probleem met het felle licht dan verholpen is.
Landal in Winterberg! Is net over de grens, heel modern huisje, in een skigebied (wat dus in de zomer ook mooi is) en met een heel gave speeltuin en zwembad enzo vonden wij echt top!
Ah, zijn met vorige zomer naar Winterberg geweest, haha. Wel leuk, ja! Dorpje zelf niet vonden wij, maar heerlijke omgeving.
bij ons is een bril geen succes, zelfs niet met zon band die achter dr hoofd langs zit
beter dan een hoedje kun je het niet maken denk ik
Wij waren in mei naar Drenthe naar een hele fijne Airbnb. Alleen heeft deze airbnb maar 1 slaapkamer, weet niet of je dat erg vind? Er past een campingbadje in de slaapkamer.