Even een ongevraagde kledingtip van mij: kijk even in de kast of je nog langemouwenshirtjes hebt die je kindje na de zomer toch niet meer past en knip de mouwen eraf zo heb je er meteen een paar leuke shirts bij en niet zonde dat die shirts straks allemaal ongedragen weg moeten. Heb het zelf net nog bij 2 gedaan.
M. is een slechte eter, de laatste tijd wilde ze 's ochtends helemaal niets eten. Nu pak ik er twee kleine speelgoed paardjes bij en doe alsof die erge honger hebben. Ik houd een lepel bij hun mondjes en maak smak geluiden en vervolgens eet M. het op. Werkt als een tierelier!
(en ja, ik weet dat het enigszins belachelijk is maar als dit werkt dan boeit het me niet haha)
Misschien heeft iemand er nog wat aan.
Nee hoor, is geen probleem! Zou je de Airbnb door kunnen sturen? In pb misschien?
@Gelatelli @SpeedOfSound bedankt voor jullie reacties! Dan bestel ik eerst geen duurdere van Izipizi maar probeer ik eerst eventjes eentje uit van de Hema. Ik ga straks direct heen!
Ik heb hier een tijdje terug ook een superleuk huisje getipt! Is een âlosâ huisje (niet op een park bedoel ik) met uitzicht op weilanden en je kunt zo naar het strand lopen. Echt superleuk, ik kijk even of ik m nog kan vinden.
Hm, kan het niet vinden in dat topic. Klinkt superleuk!
Oh dan heb ik t per ongeluk verwijderd toen ik m wilde linken. Dacht dat ik dat ongedaan had gemaakt. Het heet de Molenwal in Ritthem (Zeeland)!
Ik heb je een pb gestuurd
- Half jaar peutergym of peuterzwemmen
- fiets mandje & een bel
- een zwembadje
- een mooi dekbed overtrek
- een badjas
- strandlaken
- knutselspulletjes
- knutselkist van Ikea
- een aanvulling op iets dat ze al heeft, bijv poppen kleertjes of poppen draagzak
- Duplo
- verkleedkleren
(Zomaar wat dingetjes die me te binnen schieten haha)
Wij hadden toen een nieuw bed gekocht en een fiets van paw patrol. Van de rest gewoon speelgoed. Is zo lastig om iets te verzinnen. Vind geld vragen niet zo leuk, mist naar mijn idee het gevoel van jarig zijn en cadeau kunnen uitpakken. Mijn schoonouders geven vaak kleding van Zara of We kids.
Moeilijk he! Ik ben voor J een lijstje aan het maken. Maar heb alles nog staan door I. Van opa krijgt hij zo een elektrische auto. Maar verder weet ik op wat kleine frutsels na niets.
Twijfel om geld voor een blijdorp abbonement te vragen. Maar aan de andere kant is hij nog gratis dus is het een beetje krom. Maar wel een leuk uitje met het gezin en qua speelgoed weet ik echt niets.
@Ohappyday mijn ouders geven altijd een klein cadeau (waar ze vaak dan suuuuper blij mee zijn) en verder storten ze geld op hun rekening. Dus dan is het een beetje van beiden. Voor ons een prima oplossing
Welke zonnebrand gebruiken jullie? Ik had vorig jaar Naif, dat smeerde voor geen meter en ze werd een wit spookje. Dit jaar een van Kruidvat, maar die plakt en glimt weer als een malle.
Ik gebruik die van la roche posay, spf50. Gewoon normale spray en gezichtscrème. Deze gebruik ik voor mezelf ook voor werk en die plakt niet, smeert makkelijk en goed uit.
Deze 2
Had van Drs Leenarts maar de eerste tube is er alweer doorheen dus ga nu overstappen op grote fles van Uncover.
Ik vind die van vision heel fijn. Heel neutraal en ze verbranden echt niet! (overigens wel factor 50)
Ja ik heb hier een kinderversie van en hij is heel fijn. Smeert makkelijk uit en laat geen waas achter, ik gebruik hen ook voor mezelf en ik vind hem ook niet plakkerig ofzo.
Deze!
Weet iemand hier een fijn boek of website of app of iets hoe je het beste hapjes zou kunnen opbouwen? Ik doe nu maar wat en zou toch liever een beetje concreter weten hoeveel ze mag/moet krijgen.
Iemand enig idee of je er iets wat je je kind kan geven in ondersteuning van de weerstand?
Ik geef mân zoontje al vanaf het begin multivitamines. Krijgt die toch wat vitaminen binnen.