Leuk! Onze kraamzorg bij R. was echt gek op de kerstmokkendie ik had, dus die wilde ik ook voor haar bestelen. Maarja ik beviel op de 1e dag ofzo van de 2e lockdown en alle winkels waren dicht + bijna kerst dus helaas.
@Botsautobob wij hebben beiden keren idd ook een geboortekaartje gegeven en ze gaven allebei aan thuis een plakboek te hebben waar ze die in bewaren met een foto van het kindje (ik had een foto vd kraamzorg met de baby gemaakt en aan ze doorgestuurd).

maar dat bleek toch niet zo. En toen is ze bij de tweede ook komen kramen en hopelijk straks bij nummer 3 ook. We spreken elkaar ook nog over de app, zo leuk haha
geen moment bij stilgestaan dat dit een ding is, voel me wel een beetje lullig, maar goed ik zal niet de enige zijn.
âŠ
. Komt ook door Corona hoor. Vind het nu ook wel weer lastig maar meer omdat ik me schuldig voel dat ik mân ouders met ons kind âopzadelâ. Denk dat mân dochter t leuk vind en ze slaapt ook een stuk beter dan met 7 maanden.
Zal het proberen. Ik heb al geprobeerd me er onderuit te lullen maar dat idee werd hier thuis niet zo gewaardeerd. Het is een verjaardagscadeau voor mn vriend en die zit zich er mega op te verheugen.