Oooh dat heeft K. nooit gedaan zo heftig gelukkig! Wel erin en eruit klimmen, maar dat dan weer niet. Zie op de Stokkesite dat ze passen op modellen van na 2013 en worden aangeraden bij gebruik van newbornset of babyset en tuigje. Nou dat laatste gebruiken we al niet meer en van de babyset sinds gisteren alleen nog het rugleuninkje. Maar wel even iets om ze dus niet met verhuizen weg te gooien “omdat ze al 2 jaar in de kast liggen” 
In de ikea stoel bij mn moeder zit ze ook wat verder van tafel. En struikel ik over de poten.
Thuis in de Stokke, prima. Eerst wel een kussen bij de babyset maar nu een tuigje en eigenlijk geen kussen.
Hard is het denk ik niet met haar luier om en ze zit er nooit lang achter elkaar op.
Dank voor de reacties! Vooral de opmerking over het voetenplankje klinkt heel logisch.
Die newbornset is een soort wipstoeltje toch? Zodat ze al als minibaby bij je aan tafel kunnen zijn?
K. at ze wel, maar alleen als de rozijntjes op waren. Ik denk dat in K. Dit jaar deze laat trakteren biologische aardbeisnoepjes - 8 stuks - HEMA die vindt ze zelf heel lekker!
Heel misschien heb ik ook al een keer de halve zak leeg zitten vreten toen ik mega veel trek in zoetigheid had en we niks in huis hadden 
Eigenlijk kan dit dus ook prima voor de leidsters toch 
Oh wij vonden met drukknopje net superhandig en met touwtjes niet
zou dus aanraden om zelf wat te proberen wat je best vind werken. Ben fan van de mini driehoekslabbetjes van timboo. Die zijn lekker dik en nemen veel op. Vind deze ook geschikt voor mini babys tot wat groter.
Het zijn weer Prime Days bij Amazon en ze hebben ook wat goede deals voor babyspullen. Ik heb vorig jaar een kolf voor een heel goede prijs gekocht, dus het is echt een goede tip als je wat duurs op het oog hebt.
Eigenlijk wil ik niet dat jullie (en ik) de kas van Bezos nog meer spekken maar die Prime deals zijn echt goed.
Wij hebben wel een kussensetje erin, van Jollein, met zo’n afneembaar stofje. Ik heb het idee dat hij wat lekkerder/beter zit met het kussen. En schoonmaken is met dit materiaal heel makkelijk.
Op alle modellen van na 2003 passen ze. Als je wilt weten welk model je hebt moet je bij stokke ff op de site kijken, daar staat onder faq uitgelegd wat je daarvoor op kan meten; FAQ Tripp Trapp® en dan onder hoe weet ik of de babyset compatibel is. Anders kun je zon houten beugel en leertje kopen die zijn online ook nog wel te vinden.
Die nieuwe passen niet op de oude modellen. Ik heb een oud model van voor 2003. Ons model is zo oud dat je toen nog geen babysets had. Had wel een tafelblad en babyset gekocht maar weer retour gestuurd. Wij hebben t opgelost met een kussentje. In t begin zat ze niet helemaal goed maar dat ging snel beter. Voor de newbornset had m’n vriend een stukje eruit geboord zodat ie wel paste.
Hier zat ze er in met kussentje achter dr rug. Ze was toen 5,5 maand.
Misschien een leuke klei-tip; ze verkopen bij zeeman nu voor €1,99 setjes met 4 kleine potjes klei erin en wat accessoires. De klei is oke, niet te vergelijken met play doh maar ik heb het ook vooral gekocht voor de accessoires die erbij zaten zoals het schaartje en het rollertje en die zijn voor dat geld echt meer dan prima.
(En ja wij zaten vanochtend om 7u al te kleien… FML).
mijn dochtertje wil ineens overdag geen fles meer en het cb had het over toetjes die met opvolgmelk zijn gemaakt zodat ze dat toch overdag ook wat binnenkrijgt
ik kan alleen yogolino of naturnes vinden, maar die zijn zo ver ik kan zien gemaakt met volle melk en er staat nergens specifiek opvolgmelk bij
https://www.jumbo.com/naturnes-bio-peer,-banaan-6-baby-toetje-biologisch/201000STK
weet iemand of ze dit bedoelen of wat dan wel?
oja en pap maken met opvolgmelk moet ze niet, toen ik dat vanmorgen probeerde (met superveel fruit erdoor) ging dr mond dicht zodra ze het door kreeg
onze yoghurt met een schepje jam wilde ze wel 
Newbornset past goed op onze stoel van 2006 
Heeft er iemand leuke tips voor dingen die mijn peuter kan doen 12 uur lang in de auto.
De iPad gaat uiteraard mee. Maar ik zoek meer vermaak.
Stiekem zit ik er een beetje tegen op 1560km (met overnachting)
Ik moet het grootste gedeelte mijn zoontje vermaken. Hij trekt altijd naar mij toe (wat begrijpelijk is want mijn vriend is niet zijn vader. Al zijn ze heel leuk samen). Mama is toch zijn alles 
- Om de zoveel uur een klein cadeautje (een boekje, een klein speeltje etc.)
- Veel eten! (gekookt eitje zelf laten pellen…is toch weer een minuut winst haha)
- Luisterboek
- Muziek
Kleurplaten van favoriet tv programma, nieuwe stiften of potloden geven en dan zijn ze ook even bezig.
Snackbakje maken van zo’n pillendoos/vakjes bak, kan die ff snacken en naar buiten kijken
Raamstickers (als hij daar vanuit zijn stoel bij kan)
Is wel de reden dat wij maximaal 5,5 uur per keer rijden
Ik wil zo’n snackbakje voor mezelf 
Dit is leuk 
Er zijn hier wel mensen met een gepimpt ikea-keukentje toch? Blijven die plastic onderdelen beetje goed als je ze hebt gespoten of gaat de verf er wel vanaf met spelen?
En als het goed blijft, wat heb je gebruikt?