Misschien een cadeaubon voor een dagje weg met alleen mama? Naar de dierentuin of Efteling bijvoorbeeld.
Nagels laten lakken samen ergens? Of nieuwe oorbellen ofzo?
Edit: zie dat ze geen sieradenmeisje is maar dacht dat ze laatst gaatjes had laten schieten
Ja klopt ze heeft gaatjes. Ze heeft nieuwe oorbellen gekregen omdat ze over is naar groep 4 haha. Ik zei toch verwend
Wel een goed idee ook @LunaLovegood . Ik ga eens kijken voor een uitje!
Een leuk badpak? Of van die speeltjes die je op kan duiken in het zwembad. Of samen naar een leuk zwembad met glijbanen gaan?
Heb er zelf geen ervaring mee maar ik zag laatst wel dat je bij Dierenpark Amersfoort een plekje hebt waar je de speentjes kan âbrengenâ bij de ooievaar. Misschien dat het een leuk idee is?
Op zân 2e gebruikte S speentje alleen tijdens het slapen. Rond 2,5 denk ik cold turkey over het weekend gestopt. Toen samen cadeautjes gekocht en speen weggegooid. Hij heeft er nooit meer om gevraagd.
Op zich wel. Ze werd wel wakker om 3u maar was eigenlijk toen heel vrolijk. Even gevoed, geknuffeld en daarna sliep ze zo verder tot 9u Tijdens het voeden ook even mân zara sale bestelling geplaatst
Vandaag was ze lekker rustig. Ze lag op haar normale tijd op bed en ging redelijk rustig slapen. Fijn!
Mijn zus gebruikt een systeem met magneetjes. Werkt bij haar goed.
Dank je! Het wordt een zeemeerminnen zwemles haha. Ze droomt al jaren van zoân zeemeerminnen staart en ik heb ooit gezegd dat ze die krijgt als ze gaar zwemdiploma heeft. Dus ze mag nu eerst zoân les gaan volgen (en hopelijk vind ze het niksđ ).
L heeft waterpokken, iemand tips voor voorlichting, iets wat ik evt bij Kruidvat kan halen?
Vooral luchtig laten kleden zodat de plekken min mogelijk schuren eg min mogelijk jeuken. En zou bij Etos ofzo vragen naar de afdeling met spulletjes bij waterpokken. Ze hebben crèmes maar raden ook een badje aan met havermout.
Kidsclin mousse werkte hier het beste; verkoelend en hoefde maar heel licht ingesmeerd te worden
Ja hier! Heeft bijna tot zân eerste verjaardag geduurd. Elke keer als ie een beetje verkouden was werd het erger. Totdat het op een gegeven moment ineens over was. Zowel de huisarts als cb zeiden dat het vrij lang kan duren bij sommige kindjes maar kan geen kwaad.
Welke luieremmer is fijn/goed/geurloos/mooi? Liefst zonder die dure vullingen (als dat mogelijk is)
We wonen in de stad dus vuil komt 1 x per week en moeten we aanbieden in betaalde zakken. We hebben wel een container maar daar kunnen dus geen losse luiers in.
Ik vond die van wetoo heel mooi maar die krijgt hele slechte reviews
Havermout in een washandje, dichtknopen en in een badje doen. Hielp hier heel goed!
Wij hebben die van wetoo en ben daar prima tevreden over. Als er wat meer luiers in zitten, moet je soms een beetje schudden om er nog meer bij te krijgen. Als je dat doet, krijg je er vaak nog zeker 3-4 meer luiers in dan de eerste keer dat hij stokt. Mijn moeder heeft vuilniszakken speciaal voor luiers en incontinentiemateriaal gehaald die gratis worden uitgedeeld door haar gemeente en die kunnenber echt perfect in, en kan je ook heel goed en bijna geurdicht dichtbinden als ze vol zijn. Dus dat is het zoeken misschien wel waard
Wij hebben een tommee tippee. Heel tevreden over maar die is dus wel met navullingen. Hebben jullie geen luiercontainer in de buurt? Wij kunnen de luiers straks gratis weggooien bij het kdv en een dorp verderop staat ook een speciale container waar je luiers mag weggooien.
Ik heb ook wetoo en die vind ik heel fijn! Gewoon normale zak in, passen denk ik 10 luiers in en ruik niets.
Heeft iemand ervaring met het vaccineren van je kindje tegen de waterpokken?
Kidsclin mousse (smeerde 2 keer per dag in) en haverbadjes werkte hier heel goed. Badjes weer wat afbouwen als er korstjes op komen, zodat je ze niet teveel losweekt en alles weer jeukt. Succes!