Ik heb de mousse straks gekocht! Havermoutbadje gaan we ook doen mocht het nodig zijn, thanks!
Ik vind de wetoo niet super maar ook niet weer zo slecht. Je ruikt het even met erin doen een paar seconden.
Poepluiers krijgen altijd plastic zakje erom.
Wij verzamelen de zakken luiers buiten bij de andere containers en dan gooien we ze eens in de week weg. Wij hebben wel geluk dat het het zicht kan, staat achter de schuur, in de schaduw en droog.
Wij proppen er meer dan 10 luiers in. Als ie niet draait even schudden en kan ie weer.
Ja ik vind de wetoo iig wel het mooiste eigenlijk… nu twijfel ik weer
Ja dan moet ik daarmee in de auto en s’ochtends naar de parkeergarage lopen. Dat zie ik niet zitten
Hier ging het een paar dagen geleden over in één van de andere topics, ik heb er ervaring mee en @Camper ook, maar er zijn nog wat meer nuttige reacties over gegeven dus misschien kun je het teruglezen met de zoekfunctie.
Iemand tips om tanden poetsen bij een eigenwijze baby van 10,5 maand mogelijk te maken? De eerste 3 keer vond hij het leuk, maar alle maanden daarna groot drama als de tandenborstel in zijn mond gaat. Ik heb al liedjes zingen, afleiden, zelf laten doen en zelfs vasthouden en dwingen ( ) geprobeerd, maar overal hetzelfde resultaat: krijsen als een speenvarken en loswurmen als een slang
Het enige wat een beetje helpt bij ons is een filmpje. Ik heb ook vanalles geprobeerd (eerst de tandjes van de knuffels poetsen, zingen, gek doen, zelf doen, andere borstel, andere tandpaste) maar niets werkt echt. Er wordt het minst gehuild als ze ondertussen een filmpje mag kijken.
Wij hebben een diaper champ. Niet de mooiste, maar ik ben er wel tevreden over. Geur houdt hij ook best goed tegen, helemaal geurloos is het niet (al doe ik nu de baby groter wordt, de stinkluiers ook gelijk in een los zakje). Er passen denk ik zo’n 15-20 luiers in
Bij ons was het ook altijd een drama maar toen ze mij een keer zag tandenpoetsen wilde ze opeens ook haar tandenborstel hebben. Ze ging er toen zelf een beetje mee in haar mond spelen en sindsdien vindt ze het niet meer zo erg als wij het bij haar doen.
Mijn schoonzusje had nog de tandpasta van Jack n Jill als tip. Die hebben smaakjes zoals aardbei en banaan. Ik heb dit al wel in huis gehaald maar nog niet geprobeerd dus geen idee of het werkt.
Lijkt me perfecte situatie voor wasbare luiers!
Oeh nee! Dat is niks voor ons
@Schorem @Harmon @Heartshaped bedankt voor de tips! Net juf Roos aangezet en halverwege begonnen met poetsen, en dat lukte hopelijk geen eenmalig succes haha. Papa is hier trouwens ook in zijn eentje verantwoordelijk voor 2 dingen: zetpillen geven en nagels knippen
Bakken in Ikea speelgoedbak?
Je hebt van die bakken voor in de stuva - als je een stuva hebt hahah
En wij hebben ook een wasmand! Die kan je ook makkelijk meenemen:
Of dit soort, want die kan ook soort van dicht
Onze wasmand is niet zo groot, kon ie al snel zelf pakken en door de kamer slepen. Kan ‘m zo snel niet vinden op de Hema site haha. Maar weet dat ze er bij H&M heel veel hebben (dus ook lager).
Maar inmiddels is de Duplo collectie er alweer te groot voor ook
Late reactie maar het cb zei bij R. dat het tot een jaar kan/mag duren
Als je veel hebt; wij hebben van 3sprouts zon speelgoedkist. En daar heb ik dan 2 plasticbakken in, 1 voor de blokken en 1 voor de trein (had eerdt alles door elkaar maar dan was ze steeds treinbaandelen “kwijt”). Heb je volgens mij ook een kleinere versie van. Is van stof dus K. kon al snel de deksel zelf openklappen want weegt niks.
@jojo hier werkte K. De elektrische tandenborstel geven en aanzetten wel. Nu vindt ze het megaleuk en poetst het liefst 3x per dag haar tanden
Wat vinden jullie nou een ideale buggy?
We hebben er nu een die ik echt verschrikkelijk vind (van Topmark), al die gespen en riemen zijn vreselijk en schieten los, kleine wieltjes en voor mijn vriend die 1.94 is het horror.
Hij lijkt op de foto stevig maar is dat echt niet.
Wat we zoeken:
- Makkelijk opklapbaar
- Goede rechtop zit, vooral geschikt voor iets oudere kinderen (18-22 kg draaggewicht)
- Stevige wieltjes
- Geschikt voor langere mensen (1.90m+)
- Niet al te duur (max €150-175?)
Lijkt een hele waslijst haha. Iemand de tip? Ga denk ik sowieso wel naar een winkel maar dan weet ik in ieder geval naar welke merken ik moet kijken
Ik heb net een Easywalker Miley gekocht, heel erg blij mee! Wij zijn ook lang en ik vind deze fijn lopen en hij klapt makkelijk in en uit. Hij voldoet niet helemaal aan je budget, maar misschien is die wel op Marktplaats te vinden?
Wij zijn ook lang en hebben een koelstra, persoonlijk vind ik die nog net iets te laag. Uit ons onderzoek kwam het merk MacLaren wat erg geschikt is voor lange mensen en geloof ook makkelijk inklapbaar.
Wij hebben koelstra gekozen, omdat we die via MP voor 20€ konden kopen en we gebruiken hem maar voor kleine stukjes en voor mee op de fiets.
Ik vond de nuna pepp fijn en het handvat is ook uitschuifbaar. Ik had hem overigens tweedehands gekocht, weet niet wat de nieuwprijs is.