Hier is eten ook een draaama. Mijn dochter is 20 maanden en behalve kwark, pap en mandarijnen eet ze vrijwel niets. Ik maak die pap ook met Alpro Groeimelk, waarvan ik dan maar hoop dat ze wat vitamines binnenkrijgt. Ook hier zijn alle goede voornemens voor gezond eten allang overboord…Voel me wel vaak schuldig daarover. Eerst kon ik haar nog wel afleiden met speelgoed en dan stiekem wat hapjes naast binnen schuiven, maar dat werkt nu ook niet meer…Dus ik herken de strijd!
Mijn dochter heeft ook wel een medische voorgeschiedenis en lang sondevoeding gekregen, denk wel dat het daarmee te maken heeft. Maar ondertussen heeft ze nog steeds helemaal geen spekjes en past ze nog in maat 80 terwijl daar 9-12 maanden op staat. Volgende week wordt ze een dag opgenomen in het ziekenhuis en gaat een pedagogisch medewerkster meekijken met de eetmomenten en hopelijk heel veel tips geven hoe dit beter kan. Mocht ze nog leuke tips hebben zal ik zo ook hier wel delen!

.
Echt oogcontact vermijden en wel gezellig met elkaar praten, maar niet tegen K dus.