https://www.bol.com/nl/nl/p/flow-hartslag-comforter-moby-de-walvis-groen/9200000103061613/ Die white noise knuffels zijn er ook goedkoper :). Deze hebben wij, gaat ook automatisch aan als de baby huilt en heeft verschillende geluidjes/functies
Waar doe jij dat in Gln toevallig? Mn vriend wil gaan babyzwemmen
Wij zijn nu ook weer 2 x geweest en het is zooo leuk. K. vind het nog net zo leuk als vorig jaar en R. is ook een echte waterrat 
Doen jullie allemaal met zo’n babyles zwemmen? Of gewoon zelf vrij zwemmen tijdens speciale baby uurtjes?
Opzich lijkt babyzwemmen me heel leuk, heb alleen niet zo’n behoefte aan een groepje met moeders enzo. Dus ik zou dan eerder gaan vrij zwemmen.
Klinkt lekker contactgestoord misschien haha…
Wat raden jullie aan?
Dat is de reden dat mn vriend mag gaan
lijkt mij ook niks
Ik maak bijna alleen contact met mijn baby, ik heb ook niet zo’n behoefte aan contact. Dus daar hoef je niet per se bang voor te zijn.
Ik vind de lessen wel een soort vertrouwen in mezelf creëren. En tijdens de lessen hoef je geen bandjes of iets, bij vrij zwemmen wel (in ons zwembad) en dat lijkt me toch minder leuk.
Ik heb 1x een halve les gedaan en vond dat ook vreselijk (en m’n kind ook) dus wij zijn altijd gaan vrijzwemmen!
Ik hou me ook niet aan schema’s en dingen. Kijk gewoon wat de baby wil, maar er zit inmiddels vanuit hem wel ritme in. Bij het kdv vroegen ze welk schema ze moesten aanhouden dus heb ik ongeveer gezegd hoe het zat. En dat ze m ook niet wakker hoeven te maken als hij slaapt. Dat is mijn enige vaste regel, nooit een slapende baby wakker maken haha.
Wij hebben de Harvey 2 en zijn er echt heel erg blij mee! Geloof dat bij de 3 de wielen wat groter zijn en dat had ik wel fijner gevonden dus goed dat ze dat nu gedaan hebben. Ik zou hem zo opnieuw kopen.
Ik ben zelf best klein (1.60) en voor mij was het echt een verademing dat de reiswieg dmv een hendeltje bij het voeteneind van het onderstel afkon. Bij de joolz etc zat dat allemaal in het midden van de reiswieg en daar kon ik zelf amper bij. Bij de Harvey gaat dat eraf tillen echt zo makkelijk. Met een hand hield ik de kap vast bij het handvat en met de ander kon ik hem eraf klikken. Had hem ook altijd binnen een halve minuut in zijn geheel in de auto. Echt een topding!
Zetten ze daar hun kinderwagen dan echt buiten in de tuin ofzo?
Ik doe dat zelf ook vaak hoor, na de wandeling de wagen in de tuin laten staan als ie slaapt. Op de een of andere manier wordt ie wakker zodra hij de drempel van de deur over moet. Dus zo’n platte stand is denk ik altijd wel handig.
Ik leer nu dat er verschillende remsystemen voor kinderwagens bestaan.
Ik vind dit echt een leuk boek om meer te leren over alles van de groei van de baby tot de periode daarna.
Same
terwijl die gebruik je toch gewoon alleen als parkeerrem zodat ze niet de berg af rollen
Het lijkt mij ook echt heerlijk om lekker ingepakt in zo’n nestje te liggen en dan lekker buiten een dutje te doen dus ik snap het helemaal
Hoe lang tijdens de zwangerschap gingen jullie nog alleen met de auto ver rijden?
Tot ik ging bevallen denk ik haha, ik heb hier echt geen moment over nagedacht?
Tot week 35 en toen was ik in zuid Limburg en zwol ik helemaal op, moest ik daar naar de huisartsenpost en daarna als een speer terug naar huis om daar naar het ziekenhuis te gaan ivm zwangerschapsvergiftiging. Ben die week ook als een gek m’n koffertje klaar gaan maken.
@Karl_Lagerfeld @Nefertiti @Oprah @anon18050057
Ohhh heerlijk jullie reacties! I like… daarom hou ik van dit forum hahaha.
Eerst maar eens vrij zwemmen met ‘m straks als het kan (hij moet z’n vaccinaties nog)… zie ik daarna wel weer verder 
Wij hebben de oude easywalker harvey nu 2 jaar in gebruik en nog steeds heel blij mee!! Soepel, met 1 hand te besturen, licht en klapt relatief klein in. Hadden er het afgelopen jaar een verlenge as op zodat zowel de reiswieg als het zitje erop konden en dat werkte ook prima.
Zowel K. als R. nu hebben altijd prima geslapen in de zitting trouwens. De beentjes zitten wat omhoog, maar de rug is verder wel plat in de platste stand.