Dit?
Toen mijn zoon 1 jaar was vond hij de dennenappels in de dierentuin het mooiste . Zelf vind ik Amersfoort wel heel mooi!
Wij zijn met Z in Ouwehand geweest toen hij net 2 was. Ik kan het niet vergelijken met Amersfoort, maar vond het in Rhenen erg leuk. Veel verblijven waar je gemakkelijk in kunt kijken en de dieren relatief dichtbij kunt zien. Leuke speelplaatsjes tussendoor. Niet te groot en niet te klein. Z heeft er onwijs van genoten en sprak dagen later nog over alle dieren. Misschien maakt het uiteindelijk niet uit waar je naar toe gaat, een dierentuin is sowieso leuk!
Deze kan ik wel even proberen, thanks! Hij is wel groter en niet ovaal dus ben benieuwd hoe die blijft zitten.
Denk dat het niet zoveel uitmaakt! Wij zijn toevallig in beide dierentuinen geweest met onze dochter, bij Ouwehands was ze wel nog heel klein (6 maanden denk ik?). Jouw kindje is iets ouder toch? In Amersfoort zijn we een paar maanden geleden geweest toen ze ongeveer 1,5 was en dat vond ze fantastisch. En dat was ook heel fijn, niet te grote afstanden vooral. In mijn herinnering alleen niet veel speelgelegenheid voor echte kleintjes, maar daar is je kindje misschien sowieso nog te klein voor? Ouwehands is in mijn herinnering wat grootser en ruimer opgezet.
Ik doe haar alleen voorin als ik lang moet rijden, ze slaapt meestal maar af en toe moet ik dan haar speen geven en dat vind ik een beetje gevaarlijk op de snelweg en dan heb ik d’r liever naast me.
En ik vind niks zo kut rijden als met een huilende baby op de achterbank.
Had gisteren dit badje gekocht bij het kruidvat voor 2 euro ofzo. Misschien een tip voor andere baby’s. Het is wel echt klein maar dat vond ik zelf alleen maar handiger ivm nog niet stabiel zitten.
Heeft iemand tips voor waterschoentjes?
En hoe vallen de Zara schoenen qua maat?
Hebben jullie tips voor een wagen die tussen kinderwagen en buggy in zit en niet té prijzig is? Wij hebben de Joolz Aer met babybak, maar mijn dochter groeit daar bijna uit (ze is vandaag op de dag af 5 maanden oud) en kan voorlopig ook echt nog niet in een buggy zitten. We gaan over 4 weken met vakantie (met de auto) en ik zoek eigenlijk een chille wagen waar ze ook wel beetje in kan tukken
Ik vervoer haar eigenlijk altijd achterin, tenzij ze zo schijt chagrijnig en jankerig is en non stop huilt (wat eigenlijk pas 1 x in 5 maanden is voorgekomen gelukkig). Maar verder altijd achterin.
Voorin moet ik anders de airbag uitzetten en ik ben zo’n debiel die steeds vergeet hoe dan ook alweer moet
Hier lagen ze met 9 maanden nog erin, gewoon proppen. Lekker krap. Haha, maar de Joolz Aer is toch al zo’n tussenwagen?
Slipstops! Hebben wij sinds paar weken, lopen ze bij ons in de tuin op (want tegels worden heet en kunnen ze makkelijk naar mn man in de loods, ze mogen niet met blote voeten daarlopen ivm scherpe dingen die er kunnen liggen) en nu op vakantie ook heel fijn bij het zwembad.
K. wil ze per se uit in water dus die is al paar keer op der plaat gegaan, maar R. houdt ze na een valpartij goed aan en kan nu gewoon rondrennen langs het zwembad zonder onderuit te gaan
Hoe verwerken jullie pindakaas in de hapjes met 5 maanden? We zijn nu begonnen met 1tl, maar ik las dat het al snel 3tl per week moet zijn. Als ik dat door zijn kleine hapjes roer, dan proeft hij alleen maar pindakaas. Ei is dan toch makkelijker te verwerken vind ik.
Oh chill! Vroeg me idd af of ze een beetje stevig zijn, maar dat zit dan wel goed! Enige nadeel wat ik dan nog kan bedenken is dat het misschien wel wat warmer is dan open waterschoentjes. Maar wel weer UV beschermd, lastig!
Ze zijn vd onderkant van wat steviger materiaal wat echt wel goed beschermd tegen hitte of djngen die erin kunnen prikken
Heb niet het idee dat ze er hele warme voeten in krijgen, bovenkant is best dun en luchtig materiaal volgens mij. Het is bij K. gewoon vooral dat ze vindt dat je zwemmen zonder iets aan je voeten doet
Dat is wel een goed idee! Ik heb hem nog geen fruit gegeven, maar daar moeten we misschien maar eens mee gaan beginnen. Lustte ze het ook niet als je het ergens doorheen roerde? Het zal in de meeste gevallen gewoon goed gaan natuurlijk (qua allergieën). Je kunt moeilijk een ei naar binnen gaan propppen.
Door het fruithapje roeren of op een stukje brood
Brood heb ik ook nog niet gegeven Kan ik dat nu al doen? Hij kauwt nog niet echt namelijk. Hij smakt wat op zn hapjes en slikt het dan door.
Heeft iemand ervaring (positief of negatief) met de baby brezza? Ik ben nog al lui aangelegd en het lijkt me zoooo chil
Lijkt me ook zo chill he (maar zo duur)