Tips, ervaringen & aanraders #6

We willen voor vakantie een compactere buggy kopen maar de meeste buggys gaan maar tot 15 kg? Daar zit mijn kind nu al overheen, en dan staat er ook nog bij dat ze tot 4 jaar te gebruiken zijn. Zou dat dan niet zo nauw komen? Of heeft iemand een tip voor een compacte buggy die wel tot hoger gewicht draagt?

1 like

Hahaha dat is geen vereiste :wink:

2 likes

Joolz aer gaat volgens mij tot 18 kg.

Wij hebben een chico liteway, paraplubuggy. Gaat tot 22kg, kan helemaal plat en de kap gaat heel ver, kun je ook nog extra open ritsen dus met zon en dutjes heel handig. En ze passen er zelfs samen achter elkaar in als hij plat is haha. Wel iets te zwaar qua kilos (denk dat ze samen tussen de 25-30kg wegen), dus vooral voor kleine stukjes.

1 like

Ik wil nog wat mooie voedingsbh’s hebben, maar niet de hoofdprijs betalen. Iemand aanraders? :raising_hand_woman:t3:

2 likes

Ik heb een paar van deze, gekocht toen ze 1+1 waren.

1 like

Ik ben opzoek naar interactief speelgoed voor een baby van 8 maanden. We hebben nu een watermat, een hape drumstel en een linkimal (voor die laatste is ie nog even wat te jong), maar wil de collectie uitbreiden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Joolz Aer is volgens mij tot 22 kg. De eerste paar versies staan nog op 18 (of minder nog?), maar kunnen wel tot 22 kg aan is mij verteld

1 like

Ja klopt dat veroorzaakte inderdaad wat verwarring aangezien op veel websites 18kg staat. Maar we waren vanmiddag in Babypark en daar zeiden ze inderdaad dat het tegenwoordig 22kg is, dus we hebben hem gelijk gekocht. :money_with_wings:

5 likes

Ja topper hoor, zei vandaag nog tegen vrienden hoe zielsgelukkig ik ben met die buggy

1 like

Hunkemöller heeft ook mooie!

3 likes

Ik vind deze van noppies fijn:

https://www.zalando.nl/noppies-gepolsterter-beugel-bh-n1489n000-k11.html

De grotere maten hebben ook zachte verstevigde schouderbandjes, dus snijdt niet.

2 likes

Ik wist niet dat dit soort broekjes bestonden:
https://www.laredoute.nl/ppdp/prod-350248087.aspx?gbraid=0AAAAADfVfdqV5tuVMSel2ix44LllO-Zl0&dim1=1&dim2=5&cod=PSN00126016NL&gclsrc=aw.ds&kard=1&kClkId=220523113458655538&kVsId=220103124828669228&gclid=EAIaIQobChMI35rA6qj19wIVzJ13Ch3ocAEKEAQYASABEgI8fPD_BwE

Zijn wasbare zwemluiers. Of eigenlijk gewoon bikinibroeken met een soort speciale coating. Lijkt mij wel handig.

Ja dat gaan we meemaken :joy: anders doe ik gewoon een zwemluier aan eronder of bewaar ik tot ze wat dikker is

Ik dacht bij wasbare zwemluiers gelijk aan lelijke dingen haha, wist niet dat het ook gewone broekjes konden zijn oeps!

1 like

Hier hebben ze goeie sale alles 5 euro en leuke dingetjes! Zij gaat ermee stoppen geloof ik (via insta ad)

Wel alleen voor meisjes

(deze shop is niet van mij)
Vraag het me trouwens af, zorg ik mijn eigen shop dat er zowel voor jongetjes al voor meisjes evenveel wordt aangeboden (en voor jongens niet alleen met printjes of tekst), maar dat 80% meidendingen verkocht worden, shoppen meisjesmama’s meer? of wat zou de reden zijn :stuck_out_tongue: Verder ook veel neutraal hoor, maar de typische bloemetjes dingen enzo.

2 likes

image

Als je zoiets aan doet in de zomer, doe je er dan wel of geen romper onder? En zo ja, eentje met of zonder mouwtjes? Ik vind dat van die leuke setjes, maar wat doe je eronder… :thinking:

Ik zou er een romper met spaghettibandjes onder aan doen

1 like

Jaa de actie bij hema is er weer van 3=2 qua rompers. dus denk dat ik er wat met spaghettibandjes bestel :grin:

Ik doe dan geen romper aan; gaat ook prima ben ik achter gekomen op vakantie

2 likes

Lindex heeft ook vaak leuke, deze bijvoorbeeld
https://www.lindex.com/se/p/8269689-7682-aqua-floaties-med-kaninansikte