Die?
Deze of een andere met wol van Zaffiro. Wol isoleert beter maar “stikt” niet zoals synthetische materialen. Is ook helemaal niet duur en paste bij ons in alles. Maxicosi, kinderwagen en buggy. Kleurtje gekozen die erbij past.
Bevalt mij goed en ga ik deze winter zeker weer gebruiken
Met weer zoals ik vandaag doe ik alleen een jas aan maar bij kleintjes in dat zo’n geklooi dus dan wollen voetenzak met dekentje of wollen sjaal van mij om het dicht te maken aan de bovenkant
In de zon leggen/hangen?
Groene zeep (in zon pot) kun je nog proberen. Vlek nat maken, insmeren daarmee en dan gewoon wassen. Daarna laten drogen in de zon. Juist voor rode vlekken werkt dat vaak heel erg goed!
In de zon leggen inderdaad. Zelfs met het weer van de afgelopen dagen leg ik het achter het raam op de vensterbank en de vlekken gaan eruit.
Heeft er iemand tips om een bruiloft op een boot zonder railing te overleven met een kind van 1,5? (Ik heb geen idee of er een binnenruimte is, maar hoe dan ook zijn tips welkom)
Oeh dat lijkt me spannend! Zou een tuigje iets zijn? Ziet er niet uit maar met een flink lang elastiek eraan heeft je peuter bewegingsvrijheid en jij een gerust hart…
Zwemvest? Buggy mee en soms vastzetten? Kind naar oppas?
Edit;
Ik bedoelde uiteraard reddingsvest.
Ja oppas zou mijn lieverlings optie zijn, maar het is in het buitenland, dat maakt het wat lastiger…
Zo dit lijkt me echt een nachtmerrie .
Ik zou als het kan oppas regelen en je kindje niet meenemen. Want zo kun je niet echt genieten lijkt me omdat je inderdaad je kindje geen seconde uit het oog kunt verliezen.
Edit: lees nu dat het in het buitenland is…
Ik weet niet of je je kind (nog) draagt, maar hier gaat kind van 1.5 in de draagzak als het niet veilig is/ik mijn armen vrij wil/… Misschien is dat nog een optie?
Ik zie een paar keer de suggestie voor een zwemvest, maar ik zou echt een reddingsvest aandoen. Het verschil is dat je met een zwemvest enkel blijft drijven en dat je kindje met een reddingsvest ook door het vest met het hoofdje omhoog draait en zo blijft drijven. Dus niet al drijvend alsnog verdrinkt.
Sommige reddingsvesten kan je met een veiligheidslijn vastmaken, anders kan je nog een harnas met veiligheidslijn overwegen.
Ja ik zou ook een reddingsvest mét lifeline doen. Heel eerlijk, het klinkt als een nachtmerrie voor iedere ouder van een klein kind. Als het enigszins mogelijk is zou ik je kind niet meenemen. De andere gasten moeten ook super oplettend zijn en zeker met drank op is dat lastig.
Dank voor jullie adviezen en suggesties. Ik denk inderdaad dat het voor niemand relaxed is als hij meegaat, dus we gaan even zoeken naar een oppas of andere oplossing zonder kind.
Ja en als je je kind even uit het oog verliest dan raak je in paniek. Toen m’n dochter 1,5 was naar een buurt bbq geweest maar moest continu opletten anders liep ze gewoon steeg in oid.
Gaven jullie je baby pap met rijstebloem en zo ja, hoe merkte je dat je baby het nodig had? Ik heb echt geen idee meer hoe ik dit met de andere 2 heb gedaan
Ik heb het bij de eerste niet gedaan en bij de tweede ook niet verwacht ik. Zie er de meerwaarde niet van in .
Je hebt al veel tips gekregen zie ik. Mijn dochter is momenteel ook ongeveer 1.5 en ik zou het echt niet zien zitten.
Ze zit momenteel ook in een fase dat ze veel wil weglopen, weinig blijft zitten,… En ze zijn nog zo klein je kan hen nog niet echt duidelijk zaken uitleggen.
Het lijkt mij echt de hel met een kind van 1.5
En zeker met water brrr.
Sorry mss is jouw kindje wel rustiger en zou hij wel mooi blijven zitten en spelen, dan lijkt het me iets meer te doen maar alsnog lastig.
Thanks! Het punt is dat hij nog niet loopt, dus ik geen idee heb of het een wegrenner is, nu is hij nog vrij relaxed en makkelijk te vangen. Maar ik heb inmiddels besloten dat hij gewoon niet mee gaat op de boot, anders is het voor niemand relaxed
Als je toch besluit om je kind mee te nemen: evt naast het reddingsvest ook zo’n polstuigje erbij?
Vind het er niet heel gezellig uit zien, maar in smmige gevallen lijkt het me met mijn peuter ook ideaal. Stel je bent ergens op een hele drukke plek zonder overzicht, ze zijn zo verdwenen.